hahahahahhaquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok jij slikt niet, weten we dat ook weer.
Hoezo? Hij wordt toch niet opnieuw voor hetzelfde vervolgd?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze kennen geen ne bis in idem in de VS?
Meer details aubquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:07 schreef DS4 het volgende:
Eerst een dame die in de koffie van haar schoonouders pist (wekelijks) en nu dit.
Geen goede week voor koffiedrinkers.
Toen ik studeerde was er overigens een dame die ook kennelijk meermaals zonder dat ze het weet extra eiwitten toegediend had gekregen (niet in de koffie overigens, er zijn nog mensen met originaliteit). Waaronder een keer van een man of 7 tegelijkertijd (reden ook waarom het is uitgelekt).
Was geen daad uit liefde overigens...
Overwogen om het haar te vertellen, maar aangezien de aanstichter toen niet meer bij haar in huis woonde het maar gelaten onder het mom 'sommige zaken kun je ook beter niet weten'.
Ik ben er (gelukkig) niet bij geweest, dus veel meer dan dat het karnemelk met extra volle smaak was kan ik je niet vertellen.quote:
quote:
Haha, goed verhaal welquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er (gelukkig) niet bij geweest, dus veel meer dan dat het karnemelk met extra volle smaak was kan ik je niet vertellen.
Ja, dat... En dat de dame in kwestie een vrij arrogant zeikwijf was, die het bv niet vond kunnen dat er na 10 uur nog gezellig gedaan werd in het studentenhuis. Daarmee heeft ze geen vrienden gemaakt.
Maar goed, dan nog is het een beetje laag natuurlijk...
Wat let je?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Is toch best grappig eigenlijk, ik zou het ook zo doen.
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Is toch best grappig eigenlijk, ik zou het ook zo doen.
Jij bent de eerste keer al tegen de lamp gelopen begrijp ik?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
Die drap lost niet op in koffie maar wordt alleen maar dikker en sliertiger, die vrouw moet dat na 1 keer al door hebben gehad. Gebakken lul verhaal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |