SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vindt ik zelf ook gelijk het nadeel van het 'bingen'. Ik voel me dan altijd zo verplicht om te gaan kijken, terwijl ik bij wekelijkse afleveringen altijd wel ergens tijd vrij kan maken en me minder verplicht voel.quote:Op maandag 13 april 2015 12:06 schreef Stranger het volgende:
Ik heb er ook 7 gekeken nu, vind het erg cool maar wel vermoeiend om te bingen. Na 2 afleveringen moet ik toch echt even wat anders doen/kijken.
Prima cast, goede actie en fijn verhaal, ben benieuwd wat er nog gaat komen.![]()
Die Foggy is het enige minpunt tot nu toe voor me. Vervelend karakter en een vervelend hoofd. Hij lijkt op een zwijn..quote:Op maandag 13 april 2015 11:53 schreef planethugo het volgende:
7 afleveringen gezien, de lijntjes met zijn kompaan en zijn secretaresse vind ik wat minder boeiend maar verder is het constant goed. Al is de kingpin wel een erg rare en beetje houterige snuiter, hij is wel goed gecast
idd een acteur waar je na 1 sec al zoiets hebt dat je hem niet moet. Vind die verplichte sidekicks die voor wat geforceerde humor moeten zorgen sowieso meestal irritant. Al is hij gelukkig niet zo een watje zoals ie eruit zietquote:Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Foggy is het enige minpunt tot nu toe voor me. Vervelend karakter en een vervelend hoofd. Hij lijkt op een zwijn..
Ja, beetje overdreven comic relief af en toe. En ze hadden gewoon iemand anders moeten casten dan manbearpig imoquote:Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd een acteur waar je na 1 sec al zoiets hebt dat je hem niet moet. Vind die verplichte sidekicks die voor wat geforceerde humor moeten zorgen sowieso meestal irritant. Al is hij gelukkig niet zo een watje zoals ie eruit ziet
Lekker aan het bingen manquote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef Deviant1nl het volgende:
Alle eps gezien van het weekend
Goede serie
House of Cards al gezien?quote:Op maandag 13 april 2015 22:52 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ik was een beetje door de series heen die ik volgde
HoC al gezien ja, BCS ook alquote:Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
House of Cards al gezien?
GoT is weer begonnen (oh wee als je die 4 gelekte eps gaat kijken)
Better call Saul!
Mooiquote:Op maandag 13 april 2015 22:
57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
HoC al gezien ja, BCS ook al
GoT liep ik achter sinds halverwege seizoen 2.
Die ga ik deze week verder oppakken
Qua geweld zit je in elke aflevering wel goed. Erg ruw. Erg rauw. Erg gewelddadig. En erg voor het oog van de camera.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
ep 3 begint meteen geweldig geweldadig.
Idd eindelijk weer Vincent sinds L&O: CI!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Gisteren gedownload omdat ik via via op een link kwam.
Toch maar even een kans gegeven aangezien de film ''mehh'' was.
Maar godver wat een serie
Vind eigenlijk elk karakter wel goed gecast (voor de serie dan, ben geen comic lezer).
Maar Vincent
Ben al een liefhebber van zijn werk sinds Full Metal Jacket.
Daarna natuurlijk in L&O:CI.
Maar hier zet hij toch echt wel een fenominale OCD rol neer
Deze film met hem ook gezien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar Vincent
Ben al een liefhebber van zijn werk sinds Full Metal Jacket.
Daarna natuurlijk in L&O:CI.
Maar hier zet hij toch echt wel een fenominale OCD rol neer
Ja prachtig in beeld gebracht ook, fijn dat er nu een serie is die het zo brengt als deze.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Qua geweld zit je in elke aflevering wel goed. Erg ruw. Erg rauw. Erg gewelddadig. En erg voor het oog van de camera.
Zoals ik al zei, gisteravond begonnen. Ben nu halverwege epi 12. Maar moest eerst ff pissen zeg maar
Nee nog niet gezienquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Deze film met hem ook gezien?
Chained (2012) - IMDb
Een zieke rol, maar erg sterk geacteerd.
Gisteren ep3 gekeken. Zat echt van "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |