Hij heeft wel eerder paydates gedaan maar dat was puur uit geldnood, drie weken geleden was dat ook het geval. Ik heb een stukje van het contract gelezen en daarin staat dat de slaaf 10% krijgt van alle inkomsten door paydates of verhuur, maar het blijkt dat dat contract ergens van internet is geplukt door de meesters en dat zij daar zelf een eigen invulling aan geven. Een nader te bepalen deel mag hij zelf meteen houden en de rest wordt weggezet, soort bank. Het geld blijft wel van hem en hij kan om bedragen vragen bij nood.quote:Op vrijdag 3 april 2015 04:22 schreef jeroen25 het volgende:
Wat ik zorgelijk vindt is dat hij die meesters pas een aantal weken kent en nu al alles voor ze doet.
Gaat hij speciaal op paydates om voor hun geld te verdienen of deed hij dat al eerder voor zichzelf
Nee, dat is niet gelijk waarschijnlijk. De koppeling wordt alleen wel vaker gemaakt door buitenstaanders.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef Prins_Pils het volgende:
Iedereen bedankt voor de serieuze reacties!Natuurlijk heb ik hier vaak over gepraat met F. maar veel verder dan een 'zo ben ik nou eenmaal, en altijd geweest vanuit vroeger' kwam het niet.
Op mijn vraag wat iemand er nou zo leuk aan kan vinden geven velen van jullie hetzelfde antwoord. Dat het vanuit het verleden kan komen (dat niet hoeft, maar in dit geval wel waarschijnlijk is) en dat het een soort veilig gevoel geeft.
Hier hetzelfde, dacht eerst ook dat ik gek was, dat het raar was en ga zo maar door. Heb een meer dan prima jeugd gehad, kan me ook niets bedenken waar dit vandaan komt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, heel veel denken dat het hebben van een bepaalde fetisj dan ook te maken heeft met wat er tijdens je jeugd is gebeurd. Ik kan echter niet bedenken waarom ik van bondage hou. Ik was iets van 14 jaar toen ik me bedacht dat ik vastgebonden vrouwen er wel erg leuk uit vond zien, dacht dat ik gestoord was en heb er nooit veel over gesproken. Echter door de opkomst van internet een paar jaar later ben ik er naar gaan zoeken en kwam er zo achter dat ik niet de enige ben en dat het eigenlijk niet eens zo gek is, ervan uitgaande dat het op vrijwillige basis gebeurd natuurlijk.
Ik kan echter niets bedenken waar dit vandaan kan komen. Ik heb geen slechte jeugd gehad, ben niet gepest en ben prima behandeld door mijn ouders.
Ik vind het ergens wel jammer dat ik het niet weet maar maak er gewoon het beste van en geniet ervan. Ik heb inmiddels een vriendin die het ook leuk vind om te doen en ik vind het een leuke toevoeging op 'standaard' seks. Het gaat om vertrouwen en sinds we dit doen is de band tussen ons veel sterker geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, dacht eerst ook dat ik gek was, dat het raar was en ga zo maar door. Heb een meer dan prima jeugd gehad, kan me ook niets bedenken waar dit vandaan komt.
Later wel een slechte ervaring gehad, maar dat heeft juist ervoor gezorgd dat ik toen nog meer dacht dat die behoefte niet goed was en ik daar "overheen" moest komen.
Het was een enorme bevrijding toen ik over die gedachte heen gekomen ben en wel wat met die behoefte ben gaan doen.
nouja, uiteindelijk is TPE wel een eigen keus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flogging het volgende:
In de situatie, zoals jouw vriend, zou ik zeggen dat er misbruik van zijn situatie gemaakt wordt. Ook vind ik het verre van verstandig dat je vriend zich nu inlaat met zoiets heftigs als bdsm en bijna een 24/7 terwijl hij zo vreselijk kwetsbaar is.
Even voor de duidelijkheid. Ik ben zelf bdsm-er, al vele, vele jaren.
waarom zou dat zo zijn? De 1 houdt van appelmoes, de ander van naalden in z'n reet, en weer een ander van totale 24/7 controle.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:21 schreef Duikbril112 het volgende:
Waarom? Nou omdat er een ernstig steekje los zit bij zulke mensen. Daarom.
Soms is het niet zozeer een eigen keus als meer een samenloop van omstandigheden. En ik vind een TPE nog iets anders dan een 24/7.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nouja, uiteindelijk is TPE wel een eigen keus.
Je kunt je afvragen in hoeverre het ook een weldoordachte, verstandige keus is, zeker.
Het is dan te hopen dat zulke slaven een integere dom treffen.
En de ander houdt van dierenmishandeling, de ander vind de holocaust wel oke, weer een ander cumt stiekem in de koffie van collega's. Er hoeft dan niet perse een steekje los te zitten, maar mijn kop thee is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
waarom zou dat zo zijn? De 1 houdt van appelmoes, de ander van naalden in z'n reet, en weer een ander van totale 24/7 controle.
Er hoeft dan niet perse een steekje los te zitten, maar mijn kop thee is het inderdaad niet.
Nou, ook in het geval van degene waarover het hier gaat, lijkt me toch wel duidelijk dat er een steekje los zit als gevolg van een slechte jeugd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef Mord_Sith het volgende:
waarom zou dat zo zijn? De 1 houdt van appelmoes, de ander van naalden in z'n reet, en weer een ander van totale 24/7 controle.
Er hoeft dan niet perse een steekje los te zitten, maar mijn kop thee is het inderdaad niet.
Hoe gaat ie pissen dan als ie bij jou is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:47 schreef Prins_Pils het volgende:
F. krijgt binnenkort een kooitje-dingetje om zijn pener waarvan de meesters de sleutel hebben, jezus zeg..
Dat idee kan best van hem zelf afkomstig zijn. Hoer/Pooier fantasieën.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef Nico987 het volgende:
Ik vind het bijzonder dat hij geld moet inleveren.
Dat vroeg ik me ook af maar er zit dus een gaatje voorin. Wel onhygiënisch aan de binnenkant vind ik maar dat spoelt er met douchen ook weer uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe gaat ie pissen dan als ie bij jou is?
Dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe gaat ie pissen dan als ie bij jou is?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:06 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af maar er zit dus een gaatje voorin. Wel onhygiënisch aan de binnenkant vind ik maar dat spoelt er met douchen ook weer uit.
Morgen gaat hij verhuizen. Ik ben door jullie antwoorden wel wat gerustgesteld, ik ben gelukkig niet de enige die zijn bedenkingen bij dit soort dingen heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Wordt vervolgd?
Is je vriend al verhuisd?
En voel jij je nu wat geruster?
Dat vind ik dan weer een beetje laf. Hij geeft alles uit handen, behalve dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
'Denk je nou echt dat ik meteen constant met zo'n ding ga lopen? Zo gehoorzaam ben ik nou ook weer niet hoor!'
Dat is ook niet iets wat je zomaar doet. Daar moet je echt al een tijd mee bezig zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Prins_Pils het volgende:
Hmm okee, zo ver gaat het hier gelukkig nietKan me ook niet voorstellen dat mensen zo ver kunnen gaan eigenlijk...
Mja. Opstandigheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje laf. Hij geeft alles uit handen, behalve dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |