Bij de levels heb ik elke keer dezelfde aantal coins (ik 45, mijn vriendin 43). Dit is dus wanneer je moet kiezen welke deel van een bepaalde "wereld" je gaat spelen.
Mijn gf dacht dat je de coins die je nog nooit had gepakt moet nemen om dit aantal te doen toenemen maar er gebeurde niks. Welke aantallen worden hier bedoeld en hoe kan ik dit vergroten ?
Alvast bedankt.
En is Pikmin de moeite waard voor een stel ? (jaja domme vraag)
quote:Yep
Op vrijdag 8 november 2002 14:40 schreef febster het volgende:
Maar heb je dus een USA cube dan? Want MP komt ECHT NIET hier rond de 18e uit hoor (helaas)
quote:Pikmin is cker wel leuk voor een man als zowel vrouw ( als je dat bedoeld
Op vrijdag 8 november 2002 15:28 schreef Choller het volgende:
Ik heb een Mario Sunshine vraag. Ik heb dit niet zo lang (4 shines hehe)Bij de levels heb ik elke keer dezelfde aantal coins (ik 45, mijn vriendin 43). Dit is dus wanneer je moet kiezen welke deel van een bepaalde "wereld" je gaat spelen.
Mijn gf dacht dat je de coins die je nog nooit had gepakt moet nemen om dit aantal te doen toenemen maar er gebeurde niks. Welke aantallen worden hier bedoeld en hoe kan ik dit vergroten ?
Alvast bedankt.
op je SMS vraag kan ik helaas geen antwoord geven, geen geld voor SMS ...
quote:Ik neem aan dat je die gele muntjes bedoelt? Deze moet je iedere keer opnieuw verzamelen als je een level betreedt. Als je er 100 hebt verzameld krijg je ook een shine.
Op vrijdag 8 november 2002 15:28 schreef Choller het volgende:
Ik heb een Mario Sunshine vraag. Ik heb dit niet zo lang (4 shines hehe)Bij de levels heb ik elke keer dezelfde aantal coins (ik 45, mijn vriendin 43). Dit is dus wanneer je moet kiezen welke deel van een bepaalde "wereld" je gaat spelen.
Alvast bedankt.
Als je toch de blauwe muntjes bedoelt, wat me onwaarschijnlijk lijkt aangezien je er al zoveel hebt, dan hoef je ze maar 1 keer te verzamelen.
quote:dat is de leukste chapter vond ik zelf, vooral omdat je die assault riffle en granaten hebt om mee te gooien
Op vrijdag 8 november 2002 19:20 schreef HAL9000S het volgende:
Heb de hele week eternal darkness gespeeld, wat een heerlijk spel zeg!!! Zit nu in chapter 11.
quote:heb nu net de explosieven gevonden waarmee ik die brug moet opblazen, alleen weet ik nog niet hoe ik er moet komen. Ik denk dat het met dat zwaard te maken heeft ofzo.
Op vrijdag 8 november 2002 19:50 schreef G1Ace het volgende:[..]
dat is de leukste chapter vond ik zelf, vooral omdat je die assault riffle en granaten hebt om mee te gooien
o ja, en de leukste wapen ga je ook nog eens assembleren
quote:Ha mooi je hebt dus het enchanted sword. Maar die is pas voor later heheheehe.
Op vrijdag 8 november 2002 19:57 schreef HAL9000S het volgende:[..]
heb nu net de explosieven gevonden waarmee ik die brug moet opblazen, alleen weet ik nog niet hoe ik er moet komen. Ik denk dat het met dat zwaard te maken heeft ofzo.
Als je de tweede gedeelte van de explosief hebt gevonden, moet je 7 punt mantorok casten en doorrennen, kom je bij de brug. Vergeet niet te schieten op die wormen. Enchanten met een 7 punt van de sterkste allignment en dan usen en wegwezen. Liefst met voor het gebruiken het casten van 7 punts mantorok shield en een magick pool, denk beste sanity, want je hebt 3 minuten om terug te rennen
quote:Ja is echt fun! Je vriendin zla ervan smullen met die kleine wezentjes! echt schattig.
Op vrijdag 8 november 2002 15:28 schreef Choller het volgende:En is Pikmin de moeite waard voor een stel ? (jaja domme vraag)
Ik heb trouwens Pikmin(uitgespeeld) nog liggen je mag hem wel kopen voor 35 euro.
quote:in welke vorm het meest? : als zelda of als sheik
Op zaterdag 9 november 2002 10:45 schreef frost_old_hate het volgende:
I LOVE ZELDA !!!!!!!!! al vanaf de ouwe 8 bit NES
Je zult op streaming moeten drukken als je net als ik geen member ben.
Ben er wel sprakeloos van, het lijkt toch echt alsof ze de Metroid feel te pakken hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 10-11-2002 17:50]
quote:Alleen helaas nog geen review, maar die zit er wel aan te komen dus.
We could barely pull ourselves away from the game, even after completing it, because our jaw was still dragging heavily behind us like an anchor to a vessel. If you ever needed a reason to buy a GameCube or to justify your purchase of it, this is it.
quote:
Op zondag 10 november 2002 22:13 schreef G1Ace het volgende:
METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS
.
In Super Metroid op de SNES regende het ookal bij je ruimteschip.
quote:Cool detail idd. De regen schijnt ook verschrikkelijk mooi op je visor af te kaatsen !
Op maandag 11 november 2002 00:41 schreef speknek het volgende:
Leuk:In Super Metroid op de SNES regende het ookal bij je ruimteschip.
quote:Heeft er iemand een tissue misschien?
Op maandag 11 november 2002 00:41 schreef speknek het volgende:
Leuk:In Super Metroid op de SNES regende het ookal bij je ruimteschip.
quote:Om eerlijk te zijn is die niet eens bekend !
Op maandag 11 november 2002 10:05 schreef Luigi het volgende:
Maar wat is nu de officiele release datum voor MP in europa? Op play.com lees ik 30/3/2003!.
quote:Jezus! Dus ik heb nog tijd genoeg om eerste Star Fox ofzo te gaan spelen?
Op maandag 11 november 2002 10:23 schreef Leec het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn is die niet eens bekend !
quote:MP wordt DE must have voor de cube Smash !
Op maandag 11 november 2002 10:39 schreef SmashBro het volgende:
Ik word altijd misselijk van spellen met het eerstepersoonsperspectief, dat is wel kut. Goldeneye en Perfect Dark enzo heb ik ook nooit kunnen spelen zonder de hele tijd misselijk te worden. Maar aan de andere kant had ik er bij Duke Nukem 3D weer nauwelijks last van. Vaag. Maar ik wil MP toch wel hebben. Dilemma.
quote:Neem gewoon een teiltje. MP is het waard om ziek van te worden. Gewoon spelen tussen het kotsen door
Op maandag 11 november 2002 10:39 schreef SmashBro het volgende:
Ik word altijd misselijk van spellen met het eerstepersoonsperspectief, dat is wel kut. Goldeneye en Perfect Dark enzo heb ik ook nooit kunnen spelen zonder de hele tijd misselijk te worden. Maar aan de andere kant had ik er bij Duke Nukem 3D weer nauwelijks last van. Vaag. Maar ik wil MP toch wel hebben. Dilemma.
quote:Yo,
Op zaterdag 9 november 2002 10:34 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Ja is echt fun! Je vriendin zla ervan smullen met die kleine wezentjes! echt schattig.
Ik heb trouwens Pikmin(uitgespeeld) nog liggen je mag hem wel kopen voor 35 euro.
Mail me dan op masterclickdj@yahoo.com
quote:Bedankt. Ik had die hele klok dus nog niet eens gezien
Op donderdag 7 november 2002 22:33 schreef speknek het volgende:
hint: klok gelijk zetten.
Anyway, ik zit nu wel wat verder. Heb net het hoofdstuk met het Aziatische meisje in die tempel met kaarsen enzo afgesloten (chapter 2 ofzo). Wat ik me alleen afvroeg: met die Centurion kom je op een gegeven moment bij een altaar met 3 artifacten. Maakt het voor de verloop van het spel uit welk van de 3 je pakt? Ik heb namelijk de groene gepakt gewoon omdat dat de eerste was waar ik voor stond en omdat ik niet wist wat er ging gebeuren .
Maar maakt het dus wat uit?
quote:Tja ach zoveel nou eigenlijk ook weer niet.
Op maandag 11 november 2002 14:37 schreef keeper het volgende:[..]
Bedankt. Ik had die hele klok dus nog niet eens gezien
![]()
.
En een vriend van me speelt ff z'n eigen ED-game en pakt zonder dat ik wat zeg meteen die klok er uit. Ben ik niet geschikt voor deze spellen ofzo?.
Anyway, ik zit nu wel wat verder. Heb net het hoofdstuk met het Aziatische meisje in die tempel met kaarsen enzo afgesloten (chapter 2 ofzo). Wat ik me alleen afvroeg: met die Centurion kom je op een gegeven moment bij een altaar met 3 artifacten. Maakt het voor de verloop van het spel uit welk van de 3 je pakt? Ik heb namelijk de groene gepakt gewoon omdat dat de eerste was waar ik voor stond en omdat ik niet wist wat er ging gebeuren
.
Maar maakt het dus wat uit?
Enchant je wapen maar iig met de Chatturga allignment dan komt het best goed.
quote:Zou kunnen, maar waarschijnlijk niet. Mijn broertje heeft in het begin ook een uur rondgedoold en ik pakte hem er meteen uit. Maar m'n broertje is nu bezig hem voor de derde keer uit te spelen en ik ben nog niet klaar met de eerste. (okee hij heeft het veel langer gespeeld, maar toch).
Op maandag 11 november 2002 14:37 schreef keeper het volgende:
Bedankt. Ik had die hele klok dus nog niet eens gezien![]()
.
En een vriend van me speelt ff z'n eigen ED-game en pakt zonder dat ik wat zeg meteen die klok er uit. Ben ik niet geschikt voor deze spellen ofzo?.
quote:Jullie zijn echt wel EXTREEM positief. Leg nou eens uit waarin het zich zo onderscheidt van andere first-person-shooters, dat deze ZOOOOOOOO goed is.
Op maandag 11 november 2002 10:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Neem gewoon een teiltje. MP is het waard om ziek van te worden. Gewoon spelen tussen het kotsen door
Het ziet er niet slecht uit, maar hebben jullie nog nooit een pc gehad ofzo?
quote:ik wil wel!!
Op maandag 11 november 2002 15:08 schreef febster het volgende:
Vraagje: Er komt dus een apart Games (sub)forum, is een van de vaste klanten toevallig benaderd als mod ofzo? Ik noem bv een Chocobo, Bastard, Flappiewappie
?
quote:het verschil zit hem in de soort zombies tegen welk je gaat vechten, waar je de meeste damage van krijgt, en aan het einde wie tegen wie gaat vechten
Op maandag 11 november 2002 14:42 schreef nikanoru het volgende:[..]
Tja ach zoveel nou eigenlijk ook weer niet.
Enchant je wapen maar iig met de Chatturga allignment dan komt het best goed.
o ja, als je niet zeker weet wat voor soort zombies je tegen je hebt, mantorok doet het altijd goed
quote:Heb jij nooit Super Metroid gehad ofzo?
Op maandag 11 november 2002 18:46 schreef Kennyman het volgende:
Jullie zijn echt wel EXTREEM positief. Leg nou eens uit waarin het zich zo onderscheidt van andere first-person-shooters, dat deze ZOOOOOOOO goed is.Het ziet er niet slecht uit, maar hebben jullie nog nooit een pc gehad ofzo?
quote:Chocobo is niet benaderd nee, maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet willen hoor !
Op maandag 11 november 2002 15:08 schreef febster het volgende:
Vraagje: Er komt dus een apart Games (sub)forum, is een van de vaste klanten toevallig benaderd als mod ofzo? Ik noem bv een Chocobo, Bastard, Flappiewappie
?
quote:Ik heb er al/pas 20
Op maandag 11 november 2002 21:06 schreef Luigi het volgende:
Niet lachen, maarre...10 SHINES!
.
quote:Ja da's waar. Maar het leek verdomd veel op een platformer.
Op maandag 11 november 2002 19:42 schreef Luigi het volgende:
Huh? WTF? SFA is toch een adventure achtig iets? Geen platformer, toch?
quote:Dit spel gaat mij bezighouden tot 2010, gok ik zo.
Op maandag 11 november 2002 21:09 schreef keeper het volgende:[..]
Ik heb er al/pas 20
.
quote:Ja ik heb nu ff Eternal Darkness dus Mario moet ff wachten
Op maandag 11 november 2002 21:10 schreef Luigi het volgende:
Dit spel gaat mij bezighouden tot 2010, gok ik zo..
Metroid Prime (check de nieuwe filmpjes die overal te vinden zijn ) komt hoogstwaarschijnlijk 10 januari in NL uit
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:38 schreef febster het volgende:
Ik "Fok" via mijn naam en ik d8 dus WTF is t GC topic heen maar goed eindelijk weer gevonden![]()
![]()
Metroid Prime (check de nieuwe filmpjes die overal te vinden zijn
) komt hoogstwaarschijnlijk 10 januari in NL uit
quote:Nee, was druk bezig met zelda, mario kart voor de zoveelste keer tijden verbeteren en volgens mij krijg ik toentertijd een pc en playstation.
Op maandag 11 november 2002 18:57 schreef speknek het volgende:[..]
Heb jij nooit Super Metroid gehad ofzo?
Wel on-ge-loof-lijk veel super mario 1 op de snes gedaan. Ik kan dat spel nu nog dromen met alle geheime weggetjes.
Maar in welk opzicht is het spel beter dan, zeg eens wat, UT 2, of Soldier of Fortune of weetikveel.
quote:Eer je in alle levels 100 muntjes hebt ben je ook al drie consoles verder. Ik heb er overigens al 60 ofzo, nog 3 en ik heb in alle levels shadow mario gebeat (dan komt het einde toch?).
Op maandag 11 november 2002 21:10 schreef Luigi het volgende:[..]
Dit spel gaat mij bezighouden tot 2010, gok ik zo.
.
quote:In welk opzicht is Mario beter dan Crash Bandicoot?
Op maandag 11 november 2002 22:59 schreef Kennyman het volgende:[..]
Nee, was druk bezig met zelda, mario kart voor de zoveelste keer tijden verbeteren en volgens mij krijg ik toentertijd een pc en playstation.
Wel on-ge-loof-lijk veel super mario 1 op de snes gedaan. Ik kan dat spel nu nog dromen met alle geheime weggetjes.
Maar in welk opzicht is het spel beter dan, zeg eens wat, UT 2, of Soldier of Fortune of weetikveel.
Über-gameplay
quote:Ik denk dat MP nog een naam moet krijgen, terwijl iedereen WEET wat bovenstaande zo goed maakt. Super metroid was toch niet zo'n hit?
Op maandag 11 november 2002 23:01 schreef Lexie het volgende:[..]
In welk opzicht is Mario beter dan Crash Bandicoot?
In welk opzicht is Mario Kart beter dan Street Racer?
In welk opzicht is Zelda beter dan andere adventures/rpg's?Über-gameplay
quote:Moet er iemand zijn mond gaan spoelen
Op maandag 11 november 2002 23:35 schreef Kennyman het volgende:[..]
Ik denk dat MP nog een naam moet krijgen, terwijl iedereen WEET wat bovenstaande zo goed maakt. Super metroid was toch niet zo'n hit?
Samus/Metroid Prime
Gewoon rustig afwachten.
Zelda laat je niet in de steek.
quote:Lezen? Ze hebben hem insider gemaakt
Op maandag 11 november 2002 23:39 schreef febster het volgende:
lees de review @ IGN (een 9,8 jawel)
Kennyman: voor de zoveelste keer is Metroid niet echt een FPS maar een spel waarbij je moet ontdekken. De sfeer van het spel is erg belangrijk.
(MP heeft ook een heel klein beetje hoger gescoord dan Halo)
Unquestionably a must-have masterpiece for GameCube and faithful 3D translation of the sci-fi franchise.
Nearly two decades ago Nintendo created a sci-fi adventure that pushed gameplay design boundaries to new limits. Named Metroid, for the energy-sucking creatures featured in it, the franchise debuted on the NES to make a larger splash in America than Japan. Knowing it had only laid the foundation for greater things to come, though, Nintendo went on to create sequels on the Game Boy and Super Nintendo. Regarding the latter, Super Metroid proved to be one of the most detailed and creative 2D games ever, offering up fantastic vertical platforming and unbridled exploration of the moody worlds. In the wake of that, it has been called one of the greatest games of all time by numerous publications.
Since then, fans of the series have been clamoring for another addition to the series. However, due to the dying popularity of 2D gaming and the increasing complexity of 3D, Nintendo avoided the Metroid franchise for many years. But that didn't stop Metroid fanatics' pleas and eventually with the onset of its new GameCube technology, Nintendo gave in and began development on Metroid Prime in mid-2000 at newly formed second-party Retro Studios. Only then, doubts began to set in that an American studio could bring the franchise into 3D, and the eventual confirmation that the series would be handled from a first-person perspective seemed blasphemy.
Astonishingly, the final product is anything but that. Instead, Metroid Prime has undergone the same brilliant translation into 3D that Nintendo's acclaimed Legend of Zelda franchise has. Indeed, one of the greatest game franchises of all time is totally reborn on Nintendo GameCube, replete with nearly everything that made Super Metroid so stellar and perhaps even more. From the amazingly polished gameplay design to the gorgeous visuals and atmospheric soundtrack, Metroid Prime is unquestionably a must-have masterpiece and a show horse that all forthcoming adventure titles will be judged by.
The Facts
Ø The return of Samus Aran and the Metroid franchise
Ø 3D first-person adventure game with third-person elements
Ø Morph into a ball and navigate small tunnels, ride half-pipes, magnetic tracks and more
Ø Use bombs in ball mode to gain access to otherwise unattainable areas
Ø Traverse a crippled spaceship and explore the vast worlds of Tallon IV
Ø Take advantage of Samus's many powers using new suits that enable her to gain new abilities and revisit earlier worlds to uncover many hidden secrets
Ø Master Samus's combat, scan, and visors -- elements crucial to your success
Ø Explore each area to find many familiar weapons, such as the Wave Beam, Ice Beam, and some all-new ones as well
Ø Advanced 3D engine draws beautifully detailed worlds with massive geometry, crisp textures, lighting and particle effects and more at 60 frames per second
Ø Flawless camera system blends first- and third-person views in-game
Ø In-game cut-scenes highlight the action
Ø Totally immersive, focused on single-player game
Ø Traditional Metroid style adventure with numerous boss figures and power-ups
Ø Supports progressive scan for HDTV users
Ø Runs in Dolby Pro Logic II with capable stereo setup
Ø No widescreen setting
Ø Connect to GBA's Metroid Fusion to unlock extra goodies
Ø Unlock art galleries, difficulty settings, and more
Ø 25+ hours of gameplay
Gameplay
Metroid Prime is an action-packed adventure set in the first-person perspective that takes place just after the events in the original Metroid (NES). It has lead character Samus Aran, a bounty hunter by trade, chasing down the evil Space Pirates. Their intention is to use a genetic mutagen called Phazon to create a super army and take over the universe. While the installments in the series before have never been home to deeply involving storylines, Metroid Prime breaks the shell to offer up one of the most intriguing and read-worthy sagas yet. Equipped with a scanning tool, one of many useful features of the Power Suit that protects the hunter's body, Samus Aran can uncover important details about the past and present. As the player, it's easy to become absorbed in the grim tale, and furthermore because you save all data to your log book, it becomes a practical novel of research data available at any time. Next to Eternal Darkness: Sanity's Requiem, it's one of most well done story concepts on GameCube yet, which is an especially rare treat given that it's based on the Metroid franchise. Moreover, the solitary nature of being a bounty hunter on the unfamiliar planet of Tallon IV makes understanding the plot all the more rewarding and immersive.
The prevailing gameplay style, polished and refined, is perfectly representative of the standards laid down in Super Metroid. In fact, Prime manages to bring nearly every major element of the series, sans the Screw Attack and Dash Boots, to this new adventure. Like before, the focus is exploring the massive, uncharted planet around you. As Aran, you begin your quest with nothing. Your most important Power Suit features -- the ability to roll into a Morph Ball, jump higher, carve through ice, etc. -- must be gained through exploration and persistence. The general progression teases you with sights of inaccessible doorways, out of reach platforms, and often caustic environments that require suit upgrades. For example the lava-filled caverns of Magmoor require a suit upgrade to shield you from the heat, grey doors call for the Ice Beam, and numerous elevated platforms demand a special pair of boots. These upgrades are only a few of the many. It is this delicate and sophisticated balance that makes Metroid Prime the incredible design accomplishment that it is. It is one massive world tied together by a handful of elevators and secret passages. The rewarding sensation of discovering new areas and powering up your arsenal of weapons and tools is unmatched.
Complex puzzles play hugely into this design. Around every corner Metroid Prime demands that the player figure out something. Occasionally it's simple and at other times it requires drawing on everything you've learned to that point, but it is always gratifying. This system of awarding you for even the smallest of your efforts makes it extremely difficult to travel to the nearest save station and take a break. There is always something tugging at the back of your mind, begging you to try out your newest skill and solve what may have previously seemed like an impossible puzzle. In particular, Retro Studios has taken hold of the many opportunities that arise from Samus's ability to change into a Morph Ball. You must use it in half-pipes to speed to higher points and quite often the camera switches to a 2D-style perspective to reveal mazes and pinball-esque designs. One of our favorite puzzle environments submerges the Morph Ball underwater. Only with the clever detonation of bombs and exploiting the lessened gravity will you make it to the exit. Moments like these are littered liberally all over the worlds, which keeps gameplay from getting repetitive. It also easily makes Metroid Prime the most diverse and complicated in the series. It is not remotely easy or passive in any way, which is exactly what we adore about it. Likewise, the pacing of the design and balance is the best we've seen in years. It's truly remarkable.
Meanwhile, action and shooting also factors largely into the experience. Again, the balance is a throwback to the previous Metroids where every section of the world has some kind of life in it. The combat system, like Legend of Zelda: The Ocarina of Time before it, adheres to a lock-on mechanic to simplify shootouts in the 3D world. Couple this with the fact that the controls are not dual analog, and it should be clear that Metroid Prime is not intended to be your traditional first-person shooter. Exploration composes the bulk of the quest, and enemies are merely there to inject the game with a healthy dose of action. In fact, fighting enemies can often be a puzzle itself. There are a lot of cleverly designed creatures that require scanning them to find weakpoints, and making use of that information is very important. Some are more simply defeated and others take diligence. The Space Pirates that have invaded Tallon IV present the biggest threat, but the creature list is pretty huge overall. Wasp-like insects swarm Samus when you near their hive, snarling Baby Sheegoth -- the guard dogs of the icy Phendrana Drifts -- charge you at first sight, and mechanical drones unleash rapid gunfire onto you if alarmed.
That is but a small portion of the list, and there are other foes that cause trouble in a more subtle way. For example, one particularly neat beetle-like creature vacuums up Samus in Morph Ball form and ejects you out the nearest exit. As a whole, the controls work perfectly for the game style, and combat can still be very intense and satisfying. As a matter of fact, artificial intelligence is handled pretty well and ramps up as you progress deeper on your journey. Namely, the Space Pirates begin to take cover when attacked, leaping huge distances to gain a better vantage point. They can be very aggressive, sometimes working in teams. If you have any apprehension that the said lock-on system will not provide a challenge, think again. Things get very difficult. The only qualm we have with the combat, is that you must repeatedly engage in the same battles. It's meant to be faithful to the previous Metroids, where enemies reappear after you leave a room, but with the increased difficulty and complexity it can seem unfair at times. It's debatable, however, and once you've honed your skills enough it shouldn't pose a major problem.
Additionally, you will have to face off with about a dozen mini-boss and boss figures. On a much larger scale than figuring out basic enemies, the bosses all have some weakness that must be exploited. As you acquire more skills, the requirements for defeating each boss become more imposing. Equally impressive is that nearly every boss figure towers high above Samus. We found the collection of foes to be some of the best and most cleverly designed we've faced in a great while. It's another element of Metroid Prime that exudes the kind of polish that Nintendo so consistently delivers to its Zelda series. Needless to say, we were very happy with the boss sequences, and we're positive you'll find them very gratifying.
In its entirety, the package screams sky-high production values from start to finish. Everything about Metroid Prime is absolutely amazing. Just as we experienced total elation with Zelda's transition from 2D to 3D (The Ocarina of Time, 1998), we can now enjoy that same caliber thrill with Metroid Prime, which is every bit as fantastic as Super Metroid. Make haste, and add Prime to your GameCube collection.
Graphics
Aesthetically, Metroid Prime is one of the most gorgeous games we've ever seen. It owes its beauty to two major components: art direction and a technologically impressive engine. It is so extremely rare that we see a game bring both elements together so tightly. In Metroid Prime's case, the art direction is probably the more fantastic of the two. Retro Studios' artists have created a completely believable style for this science fiction fantasy. Borrowing concepts from the original designs in Metroid and Super Metroid, Retro's stunning art vision is generously spread across several uniquely themed environments; the verdant rain-soaked overworld, steamy magma-filled cavern, and hazy mining facilities make up but a few of the diverse areas.
Even more extraordinary is that every new section of the world you enter looks completely different thanks to brilliant architecture; the Chozo Ruins are off-kilter, dry, and crumbling, Phendrana Drifts' walls are carved from ancient ice that radiates with a blue glow, and Magmoor Caverns is a maze of claustrophobic, lava-filled passageways. The attention to detail continues to a more microscopic level, as you can cast your gaze in almost any direction and see something you may not have noticed before; flocks of birds soar under the hot sun, indents or juts on walls and flooring are cause for a more organic feel, bridges are not square or obvious, but instead intertwined branches or fallen rubble, and every wall has a different set of cracks and chips. If Retro Studios has proven one thing, it is how extremely valuable artistry is for establishing the mood of a game and immersing the player. There are few 3D videogames that can hold a candle to this visionary masterpiece.
Naturally, that accomplishment is only possible with the backing of equally ambitious technology. The programming team at Retro Studios has constructed a flexible engine that is capable of drawing these detailed and sometimes massive environments at 60 frames per second with no slowdown. At first glance it may not seem like the worlds are high polygon, but with all the subtleties and organic architecture there is a lot going on. Furthermore, the character rendering is truly jaw-dropping. Samus, the various creatures, and the gigantic boss figures are all tremendously detailed. There are a few in-engine cut-scenes in the game that could easily be mistaken for full-motion video. For example, one incident that unfolds as you defeat the final boss will take your breath away. Indeed, it's very often that Metroid Prime will have you second-guessing how the engine is capable of so much.
That's not to say it's perfect, however. Textures are complex and plentiful, even crisp from far away, but up close the quality falters. Furthermore, the much-talked-about bump-mapping technique, used to give textures more depth, is nowhere to be found. It seems likely that these drawbacks are a product of keeping Prime running at 60 fps with so much diversity and intricacy. Nonetheless there are a host of other effects that easily overshadow what's lacking. For starters, the visor effects such as Infrared and X-ray prove incredibly accurate. Unbelievably, every object has a sensible heat signature; machinery displays as dark blues and black while living creatures, lights, and other heated objects light up in orange and red. Likewise, the X-ray visor is so precise it even reveals the bones in Samus's hand. There are also a handful of atmospheric conditions that affect Samus's visor: condensation builds from passing under a waterfall or through steam, static and veins of electricity brand the screen when Samus interacts with energy-charged objects, and raindrops and splashes of water create a temporary refraction of the world around you. The numerous eye-popping effects -- so many we can't detail them all -- pull you into the world and don't let go.
Equally important is the lighting model found in Prime. Nearly everything that moves produces beautiful, vibrant lighting. The shots from Samus's gun, the beams that radiate out of the Morph Ball, and the varying overcast of colors that set the mood in the environments exploits the very robust lighting GameCube is capable of. It produces a lot of depth by interacting with the detailed architecture, and the desire for bump-mapping is lessened because of it.
To top it all off, those with a progressive scan capable television can benefit from a truly gorgeous display. Metroid Prime looks incredible with the blazingly fast framerate and myriad of effects. Unfortunately, there is no widescreen support.
Sound:
It should come as no surprise that Metroid Prime is home to the best sound design yet on GameCube. The Kenji Yamamoto composed soundtrack is every bit as characteristic and pleasing as Super Metroid was before it. For very good reason, too, as Yamamoto was the original composer. The Japanese surprises with incredibly versatility, twisting together light atmospheric melodies that hang on the air and driving industrial beats, which give it a distinct modern tinge. As soundtrack done completely with MIDI, Yamamoto proves that redbook audio can be overrated. Heavy drums, piano, voiced chants, clangs of pipes, ominous electric guitar hooks, and many synthesized effects produce a distinctly alien mood. More impressive is that there are a lot of subtle audio cues that affect the player during the experience. When fighting the music gets very aggressive and perhaps after you've beaten a boss you'll find there is a more driving beat that parallels your excitement. Naturally, many themes from the previous games have returned too. You'll recognize them frequently, but Yamamoto has been keen to add new flavor to them. The same goes for the celebratory melodies heard when kicking off your quest from your last save point or finding a power-up. So, both fans and new Metroid followers alike will find the listening experience absolutely rocks.
Complimenting the high quality soundtrack, Metroid Prime comes chock full of a sound effects library to die for. There has been great attention to detail from the foreign growls of the Space Pirates to the screeches of the alien insects. Every mechanical sound that Samus's Power Suit utters is almost exactly as you imagine it would be. Add to that, the environment around you is littered with random noises, whether it is the hiss of a nearby steam vent or the cranking of a nearby elevator there is a lot to absorb. The atmospheres just seem to echo and blend perfectly with the overlying soundtrack.
Mixed in Dolby Pro Logic II by a member of Dolby itself, Prime is a stellar treat for the ears that we can find few issues with.
Closing Comments
Metroid on the NES was one of the first epic games I ever experienced. My brother and I, at the age of about seven, spent weeks and months questing through the password- enabled adventure. It had a certain charm to it, and even if I couldn't describe it then it made an impact on me. Then along came Super Metroid in 1994, and I was totally blown away by how brilliant it was. It was a perfect videogame in my mind. It was edgy, home to a fantastic power-up system, full of awesome bosses, and the gameplay style was a soul mate to me.
Needless to say, I have an unhealthy obsession with the franchise. So, when Metroid Prime was finally announced I was both thrilled and frightened to see how it would turn out. But after several years of very hard work, Retro Studios and Nintendo have translated the same genius of Super Metroid into 3D with very few casualties. Because of that, Metroid Prime has not only become my most beloved title on GameCube, but also one of my most treasured games of all time. I'm not sure where I place it, but it's very high on the list.
If I had to make one personal observation, it would be that the change to first-person perspective was brilliant for its move to 3D, but not perfect. I felt comfortable (even in awe) 90% of the time, but there are a few boss fights where it can frustrate. It's extremely rare, but something you should be aware of going into it. It's nothing that sours the overall quality, though.
That said, I would recommend Metroid Prime as an absolute buy -- skip the renting facade -- for every owner of a GameCube. It's a real collector's item. You'll want to keep this one even after your done spending 30+ hours with it. The only reason one would avoid it is if action/adventures are not part of your narrower taste in games. If you fall into that category, you have no idea what you're missing out on.
Metroid Prime is an instant classic that you will use to measure forthcoming software by.
-- Fran Mirabella III
Presentation
Metroid reborn in 3D, and an impressive sci-fi fantasy to boot. Awesome menus. Design is great from concept to execution. Few games are this polished.
10.0
Graphics
A stunning art vision that deserves major recognition, jaw-dropping world architecture, and volumes of pretty textures. At 60 fps with progressive scan support, there are few that compare.
9.0
Sound
The original Nintendo composer delivers another opus and fantastically designed sound effects compliment the mood with Dolby Pro Logic II support.
10.0
Gameplay
A true masterpiece; an accomplishment that will be recognized for years. It is Super Metroid in 3D, and it's as complex and wonderful as any gamer could want. Any self-respecting gamer must own it.
10.0
Lasting Appeal
30+ hours to average completion. Requires much longer to earn 100%. Unlock art galleries, difficulty settings, and connect to GBA for extras. No multiplayer, but like Zelda, do we need it?
9.0
OVERALL SCORE (not an average)
9.8
Uw vraagt wij draaien
quote:Wanneer weet ik niet, maar hij komt zeker. Heb er een heel kort minifilmpje van gezien (volgens mij gepost in deel IV of V van deze topicreeks).
Op dinsdag 12 november 2002 00:11 schreef twi het volgende:
Wanneer komt er een Mario Kart mensen?? Zijn er al geruchten van?
quote:Halo 2 komt er volgend jaar ook aan. MP ziet eruit als schieten en zal enige adventure-vormen hebben neem ik aan? Ik heb Metroid enkel op de NES gedaan en toen vond ik er - sorry Metroid diehards - geen ene fuck aan. Ga er dus ook geen € 250 voor neerleggen. Hoe dan ook moet ik vroeger of later aan de GameCube. Misschien dat Zelda een reden is, al hou ik totaal niet van de tekenstijl. Anders zal Mario Kart me misschien over de streep trekken.
Op dinsdag 12 november 2002 00:17 schreef speknek het volgende:
Je vergeet Eternal Darkness en Metroid Prime is iets totaal anders dan Halo.(MP heeft ook een heel klein beetje hoger gescoord dan Halo)
Gaat Nintendo nog wat met Donkey Kong doen nadat Rare Xbox exclusive developer is geworden? Ik ga in ieder geval even zoeken naar dat filmpje, keeper.
Ohja, Auto Modellista kan me ook over de streep trekken, maar dan kan ik ook een PS2 kopen...Hmmmm...moeilijk, moeilijk...Naja, voorlopig ben ik toch blut
quote:Neem er nog eentje
Op dinsdag 12 november 2002 00:36 schreef blieblie het volgende:
Poef, en topic vol
quote:Ik speel het ook maar bij vlagen, dat SMS. Te lang achtger elkaar gaat het me vervelen. Maar ik heb nu 2 spellen uit (Luigi en SWRL2) dus er blijft niet veel over. Wil nog even wachten met nieuwe spellen kopen, heb m'n zinnen gezet op iets als MP4 ofzo.
Op maandag 11 november 2002 21:12 schreef keeper het volgende:[..]
Ja ik heb nu ff Eternal Darkness dus Mario moet ff wachten
.
quote:In dat rijtje vergeet je wel mooi even Super Smash Bros. Melee, het beste spel van het jaar.
Op dinsdag 12 november 2002 00:11 schreef twi het volgende:
Ik had me voorgenomen in het najaar een GC te kopen, maar als ik de line-up van de games zo zie komt die kubus voorlopig m'n huis nog niet in. Voor MP hebben we Halo, Blinx schopt Mario's kont en Starfox trekt me niet zo. Resident Evil is sowieso niet m'n game. Wanneer komt er een Mario Kart mensen?? Zijn er al geruchten van?
quote:Alleen op de GBA. Op de GC geen Rare-games meer na SFA.
Op dinsdag 12 november 2002 00:43 schreef twi het volgende:
Gaat Nintendo nog wat met Donkey Kong doen nadat Rare Xbox exclusive developer is geworden?
quote:Heb je SSB Melee al? Ben je erg lang mee bezig tot je alles hebt, maar daarna blijft het ook altijd leuk.
Op dinsdag 12 november 2002 09:43 schreef Luigi het volgende:
Ohja! (Vragen, vragen). Ik zoek ook nog een leuk spel met 'eeuwigheids-waarde'. Dus hoge replay. A la SMBM, SMB, dat soort werk. Beetje puzzelen dus, lekker ff een kort spelletje en klaar. Is Pikmin dan ook een goede keuze? Of is er iets anders leuks?
Pikmin schijnt wel leuk te zijn maar niet zo lang. En je gaat het ook niet zo snel nog een keer spelen als je het uitgespeeld hebt.
Ja, die heb ik al dus. .
En dat andere, ehm, iets met Animal ofzo. Is dat wat?
Lees dat maar even door, spel is te uitgebreid om helemaal te gaan uitleggen. Maar ik geloof niet dat er al plannen zijn om dat spel ook hier uit te brengen. Dus je zult hem (vooralsnog) moeten importeren.
quote:Animal Crossing komt begin volgend jaar in Australie uit geloof ik. Dat is dus Pal,.......dus als je een goede gamestore kent in AU dan zit je goed en bestel je tegen die tijd de Pal versie gewoon.
Op dinsdag 12 november 2002 09:49 schreef SmashBro het volgende:
Animal CrossingLees dat maar even door, spel is te uitgebreid om helemaal te gaan uitleggen.
Maar ik geloof niet dat er al plannen zijn om dat spel ook hier uit te brengen. Dus je zult hem (vooralsnog) moeten importeren.
Mij lijkt Animal Crossing ook onwijs cool !
quote:me 2
Op dinsdag 12 november 2002 09:54 schreef Leec het volgende:[..]
Animal Crossing komt begin volgend jaar in Australie uit geloof ik. Dat is dus Pal,.......dus als je een goede gamestore kent in AU dan zit je goed en bestel je tegen die tijd de Pal versie gewoon.
Mij lijkt Animal Crossing ook onwijs cool !
quote:Dat kan ook. Heb je alle waanzinnige screens en info niet gezien hierover. Op de vorige pagina kan je zelfs de gehele IGN review vinden.
Op dinsdag 12 november 2002 10:29 schreef frost_old_hate het volgende:
Zou je in Metroid Prime ook weer zo'n balletje kunnen worden, Dat lijkt me wel Cool. Verder wacht ik vol verwachting op The Legend of Zelda op GC.
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:14 schreef Luigi het volgende:
Wat is op dit moment trouwens het leukste race-spel voor de GC? Hoeft niet super-realistisch a la F1 2002 ofzo, meer arcade achtig racen. Hoeft nog geeneens met een auto. Is NFS de moeite waard, ik lees allemaal dingen over schokkerige, slechte graphics? Of kan ik beter nog even wachten, op Burn Out 2 ofzo?
quote:Burn Out is wel een leuke ja. Deel 1 dan. Deel 2 zou ik niet weten of dat wat is, want die heb ik niet.
Op dinsdag 12 november 2002 11:58 schreef Luigi het volgende:
Wat is op dit moment trouwens het leukste race-spel voor de GC? Hoeft niet super-realistisch a la F1 2002 ofzo, meer arcade achtig racen. Hoeft nog geeneens met een auto. Is NFS de moeite waard, ik lees allemaal dingen over schokkerige, slechte graphics? Of kan ik beter nog even wachten, op Burn Out 2 ofzo?
Verder zijn er nog niet echt veel racing games op de Cube gleuf ik.
quote:jahwel,. 18 pro truck wheeler of iets dergelijk
Op dinsdag 12 november 2002 13:06 schreef keeper het volgende:[..]
Burn Out is wel een leuke ja. Deel 1 dan. Deel 2 zou ik niet weten of dat wat is, want die heb ik niet.
NFS vind ik op de PC wel lachen. Op de Cube nog niet gespeeld.Verder zijn er nog niet echt veel racing games op de Cube gleuf ik.
quote:chocobo heeft volgens mij een account daar.
Op dinsdag 12 november 2002 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Op IGN staat een review van Resident Evil: 0, komt iemand daarbij?
quote:Ik zag AS anders wel in de winkel liggen, wel voor 110 geuro
Op dinsdag 12 november 2002 09:49 schreef SmashBro het volgende:
Animal CrossingLees dat maar even door, spel is te uitgebreid om helemaal te gaan uitleggen.
Maar ik geloof niet dat er al plannen zijn om dat spel ook hier uit te brengen. Dus je zult hem (vooralsnog) moeten importeren.
quote:*checken gaat*
Op dinsdag 12 november 2002 15:13 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
chocobo heeft volgens mij een account daar.
Closing Comments
If you look at our review score, you might conclude that Resident Evil 0 is somehow vastly inferior to the remake. That's not exactly true.
For me, RE0 is really a solid survival horror update complete with beautiful graphics and a moody atmosphere, but it's also a game scarred by several gaping flaws, and I couldn't let that go again, not when Capcom could have easily corrected these issues by now. The game is still scary, and if that's good enough for you then don't bother reading the rest of my comments -- go now and pick it up. You won't be disappointed. But on the other hand, the control, especially with the "Type C" option removed, is clunky, robotic, and clashes with the pace of the game, which often requires quick and precise movements. Frankly, the play mechanics are outdated, and that really puts a hamper on the experience.
The same problems interrupted the pace of the remake. But the remake was essentially an update to a classic game that managed to inspire feelings of nostalgia and still scare the hell out of you. Now, though, we have a completely new outing with the same old problems. In fact, the control is worse and the puzzles are possibly even more stupefied. That's not cool.
If you can live with the drawbacks -- the same ones as always -- you'll probably grow to like or even love the latest in the Resident Evil series. If you're unwilling to brave bad control and poorly executed puzzles in search of the next big scare, though, you might want to rent this game before you get on the train for good.
-- Matt Casamassina
Presentation
Frightening and realistic all around. Some of the menu work is sloppy. 9.0
Graphics
Beautiful. Photo-realistic textures combine with amazing full motion animation backgrounds and foregrounds. Slick animation for monsters, but stiff for hero movement. Not full 3D for real camera. 9.0
Sound
Atmospheric. Nicely done all around. Capcom uses silence at times, too, to scare, which is brilliant. No DPLII support. 9.0
Gameplay
Still scary. Still fun, if you can forgive the clunky controls and stupid puzzles. But definitely dated. 7.0
Lasting Appeal
As usual, there are enough hidden goodies to keep coming back for more. 6.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.2
quote:Oh dat hoeft niet,....dat weet ik al
Op dinsdag 12 november 2002 17:17 schreef G1Ace het volgende:
ik vertel wel hoe goed metroid prime speelt zodra ik het binnen heb
quote:NEEN niet vertellen ik wil alles zelf uitvogelen. (Ik kan natuurlijk ook gewoon niet kijken maarja)
Op dinsdag 12 november 2002 17:17 schreef G1Ace het volgende:
ik vertel wel hoe goed metroid prime speelt zodra ik het binnen heb
quote:veel text zegt niet altijd iets hoor
Op dinsdag 12 november 2002 19:59 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb die review van Metroid Prime van IGN net even uitgeprint (leest makkelijker) en het is gewoon 5 kantjes! In een best wel klein lettertype. Ze maken er wel werk van daar bij IGN
[edit]
heb je wel eens een pu review gelezen? Soms lullen ze pagina's weg over 1 ding wat ze zo kut vinden. Over 1 zielig boompje ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 12-11-2002 20:44]
quote:Als je me 1x zou moeten geloven, geloof me dan nu dat dat in dit geval wel zo is
Op dinsdag 12 november 2002 20:44 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
veel text zegt niet altijd iets hoor
quote:dat is het wel goed ja
Op dinsdag 12 november 2002 20:44 schreef febster het volgende:[..]
Als je me 1x zou moeten geloven, geloof me dan nu dat dat in dit geval wel zo is
![]()
quote:Maar opzich lees ik liever een korte review. Heb nooit zin om zo lang te lezen. Liever kort en bondig
Op dinsdag 12 november 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
dat is het wel goed ja
quote:Oei,...die vind ik persoonlijk sucken !
Op dinsdag 12 november 2002 21:31 schreef gieling.com het volgende:
k lees gewoon altijd de PU
quote:Ja heb ik ook een abo op, maar die zijn sowieso heel anders dan IGN.
Op dinsdag 12 november 2002 20:44 schreef The.PhantoM het volgende:
heb je wel eens een pu review gelezen? Soms lullen ze pagina's weg over 1 ding wat ze zo kut vinden. Over 1 zielig boompje ofzo...
quote:idd
Op woensdag 13 november 2002 09:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja heb ik ook een abo op, maar die zijn sowieso heel anders dan IGN.
Maar ook wel leuk.
Is er niemand die dit spel heeft op de NGC ?
Heb volgens mij nog geen enkele reactie erover gezien nml.
Terwijl het mij juist DE FPS lijkt tot aan Metroid.... ?!?
quote:SSB voor de N64 gaat hier na 3 uur spelen de deur uit - verkocht via eBay. Vond ik totaal niets aan. Ik heb niets aan multiplayer games.
Op dinsdag 12 november 2002 09:36 schreef SmashBro het volgende:
In dat rijtje vergeet je wel mooi even Super Smash Bros. Melee, het beste spel van het jaar..
quote:Dat betekent niet dat Nintendo, dat alle rechten op Donkey Kong en bijbehorende figuren heeft, niets meer kan maken
Alleen op de GBA. Op de GC geen Rare-games meer na SFA.
quote:Niet op Diddy, Dixie, Cranky, Tiny enzovoort hoor. Die heeft Rare ontworpen. Niet dat Rare er verder nog wat mee gaat doen (mag ook niet denk ik, de naam Kong op zich zal vast wel van Nintendo zijn), maar wel met Conker en Banjo en Kazooie (die tot voor kort ook exclusief voor Nintendo-consoles waren voorbehouden). Nintendo is volgens mij alleen echt eigenaar van Donkey Kong en Donkey Kong Junior enzo, die standaardfiguurtjes dus. Vandaar dat je Diddy, Dixie enz. ook alleen maar in Rare-games terugzag (m.u.v. Dixie in SSB Melee, maar dat was slechts een trophy).
Op woensdag 13 november 2002 15:19 schreef twi het volgende:
Nintendo, dat alle rechten op Donkey Kong en bijbehorende figuren heeft
Nieuwe Famitsu:
Vertaling:
quote:* febster ergggggg hoopt dat dit ook in de EU uitkomt
shockwave of news! Facing a market battle at the end of this year, Nintendo makes a big move!The greatest and most noticeable game to appear in the end of year market war, the one and only "The Legend of Zelda: Tact of the Wind" campaign. Believe it or not, if you reserve this title at places selling it, you will be presented right there with a Gamecube disc that can play Zelda: Ocarina of Time from the Nintendo 64 and the 64DD, never-released phantom software Ura Zelda (Behind Zelda/Reverse Zelda)--its not a demo version, you can play from first part of the start of the story to the very ending. Moreover, this disc will be fully loaded with the newest information on F-Zero GC and Resident Evil 4.
This campaign starts as of 11/28. There is a limited quantity, as soon as they're all gone, its done. This is something Gamecube users can't lose sight of, for sure!"
Then the article just goes to introduce Platinum Cube for Japan (12/1 release date, 19800 yen) and the Wavebird (4500 yen for 12/5) and says its yet another part of Nintendo's plan to face the holiday battle.
I obviously can't read what the poster says, because its too small in the article, but as for the screenshots. The blue Zelda logo is for Ura Zelda, of course, it says The Legend of Zelda: Behind the Ocarina of Time, or Reverse, or whatever. Its hard to translate, very abstract word. Sometimes ura can mean the second part of two things, like often books are presented that way. The continuation is sometimes labeled "Ura."
Anyway, it just says you can play the phantom title known as Ura Zelda on the Gamecube and the two bottom screenshots are showing how the selection is set up, so you can choose between Ura Zelda and the original.
Famitsu cijfers BioHazard 0 aka RE0: 10+9+9+10=38
quote:Jawel hoor, ik heb hem. Maar ik vind het nou niet bepaald de FPS. Misschien moet ik hem wat vaker deathmatch met meer dan m'n broertje spelen.
Op woensdag 13 november 2002 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
EINDELIJK Timesplitters 2 binnen gekregen....Is er niemand die dit spel heeft op de NGC ?
Heb volgens mij nog geen enkele reactie erover gezien nml.
Terwijl het mij juist DE FPS lijkt tot aan Metroid.... ?!?
quote:Damn zeg,..........dat is pas een score. RE 0 heerst
Op woensdag 13 november 2002 16:24 schreef febster het volgende:
Famitsu cijfers BioHazard 0 aka RE0: 10+9+9+10=38
quote:Die cijfers zijn echt ik weet alleen niet helemaal 100 procent zeker of Biohazard ook RE is
Op woensdag 13 november 2002 17:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn zeg,..........dat is pas een score. RE 0 heerst
quote:IGN is die shit zat van items in dozen plaatsen en medailles in standbeelden douwen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat altijd wel cool vind.
Op woensdag 13 november 2002 17:58 schreef SmashBro het volgende:
Yep, Biohazard is Resident Evil. En Famitsu is dus een stuk positiever te spreken over RE 0 dan IGN?
quote:Ik ben zelfs nu met OOT bezig. Zit in de shadowtemple !
Op donderdag 14 november 2002 00:08 schreef speknek het volgende:
Ik heb nog een N64 met OOT staan, geen nut om die op de gamecube te kopen (alhoewel de controller lekkerder is).
quote:Ik zie mijzelf met die gamecube-controller niet echt relaxt gebruik maken van Z-Targeting.
Op donderdag 14 november 2002 00:08 schreef speknek het volgende:
Ik heb nog een N64 met OOT staan, geen nut om die op de gamecube te kopen (alhoewel de controller lekkerder is).
Welke aap heeft die Z-knop daar neergepleurd? Zattie op de N64 controller wel ff beter.
quote:shadow temple is niet zo moeilijk meer.
Op donderdag 14 november 2002 00:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ben zelfs nu met OOT bezig. Zit in de shadowtemple !
Schiet wel een beetje op met spelen want Ganondorf ziekt rustig door
quote:ach
Op donderdag 14 november 2002 13:16 schreef UNDERTAKER het volgende:
*snel terug gaat naar zijn xbox topic*
Wees maar alvast voorbereid
quote:HALT!!!1 weet je wel wat je zegt?!?!!?!!?
Op donderdag 14 november 2002 13:30 schreef Reda het volgende:[..]
ach
over een paar jaar is Mario vrolijk te zien op de XboX2 of 3 en hakt Link rustig zijn cell shading eraf op een Microsoft console.Wees maar alvast voorbereid
quote:Mij lijkt Mortal Kombat Deadly Alliance ook erg goed hoor !
Op donderdag 14 november 2002 14:32 schreef speknek het volgende:
Ja, zeker omdat het spel al aangekonigd was als één van de eerste GC spellen. En ik op een goed vechtspel wacht.
quote:Microsoft gaat zich wel terugtrekken uit de consoles over paar jaar, kan ik je nu alvast voorspellen
Op donderdag 14 november 2002 14:09 schreef nikanoru het volgende:[..]
HALT!!!1 weet je wel wat je zegt?!?!!?!!?
Ik vind hem even lekker lopen als unreal 2003. Ja dat is heel wat voor een console first person shooter.
Aleen als je levels wil maken en je hebt nog andere spellen voor je cube is het hoog tijd voor een nieuwe memory card. Damm wat neemt die levels 'veel in zeg!!
Trouwens offtopic:
Weet iemand de email van Chocobo?? hij wou nog pikmin van mij kopen
Jaja goed nieuws vandaag Capcom heeft enkele games aangekondigd exclusief voor de Gamecube:
Nummer 1:
Product Number 3 aka P.N. 03, het lijkt op een soort Lara Croft met een StarWars, Matrix, Metal Gear Solid achtig sausje
, release datum: voorjaar 2003
Beschrijving:
quote:Mijn mening:
Director: Shinji Mikami
Whoa! An exclusive new GameCube title from Shinji Mikami, the creator of Resident Evil. P.N.03 is an action game featuring a beautiful and hip female soldier who possesses an ultra-destructive laser gun. The game has been described as a Tomb Raider meets Devil May Cry. It looks "far more beautiful" than Devil May Cry, say insiders.Vanessa Z. Schneider is a hired mercenary who kills robots are her client's request, according to Capcom. The character's dark past -- namely the fact that these same type of robots murdered her parents -- though, is about to catch up with her. Vanessa must dodge and weave through a heavy barrage of firepower from an army of transforming mechs and shoot them with her gun.
Filmpje (alleen weet ik niet of die werkt)
P.N. 03 filmpje
Numero 2 : BioHazard 4 aka Resident Evil 4 met Leon:
Wat info:
quote:Mijn mening:
Director: Niroshi Shibata
The next installment in the Resident Evil franchise stars RE2's Leon S. Kennedy and takes players into the very core of the Umbrella Company. The game will run in full 3D this time around.
Alles is Real-Time dus niet pre-renderd
Nummertje 3: Killer 7, een bloederige cellshaded FPS achtig iets met veel "sfeer"
Beschrijving:
quote:Dit spel vind ik minder, ik vind geweld in games niet erg ofzo maar dit vind ik iets te
Director: Gouichi Suda
An action-adventure type game with psychological elements, Killer 7 seems to take inspiration from classics such as Hard Boiled. Harmon Smith is a dangerous old man in a wheelchair -- an assassin with seven unique personalities, according to the Capcom description. Kun Lan -- or "God Hands" -- is a man capable of overthrowing governments. The game tells the dark rivalry between these two characters over five stories and four intertwined worlds.Even as Kun Lan's corruption spreads across the world, Smith must use his special powers and dwell in his different personas to defeat his nemesis.
Nummer 4: Viewtiful Joe releasedatum voorjaar 2003,
Info:
quote:Weet niet wat ik er van moet vinden maar goed
Director: Hideki Kamiya
According to Capcom, this is a "beautiful side-scrolling action game" with a unique anime-cel-shaded visual style. In it, players control a superhero character and are able to perform a variety of stylistic fight moves. A special "slow time" feature will enable gamers to knock foes backward dozens of feet -- nearly off the screen, in fact, while a "zoom in" option will make possible other powerful jabs.
Nummer 5: Dead Phoenix, release date zomer 2003
Beschrijving:
quote:
Director: Hiroki Kato
In Dead Phoenix, players can "freely fly like a bird into a world of epic proportions." The game revolves around a warrior and takes place on a floating ancient city. The warrior must slay monsters and other disgusting creations that inhabit the world. Filled with fantastic sights, places and sounds, says Capcom. Every day the world of the game evolves and changes.
Een hele mooie game in wording denk ik met een soort FF sausje erover maar de gameplay zal goed moeten zijn anders wordt het absoluut nix dat vliegen maar ik wacht rustig af
Filmpjes:
Meer details van Capcom zelf zijn Hier te vinden.
Disclaimer: De filmpjes heb ik allemaal maar ik mag die link niet vrijgeven helaas, ik hoop dat de urls die ik hier gegeven heb het doen maar ze kunnen ook op dit moment erg sloom/overbelast zijn probeer het later dan nog eens
Special Thanks to: DS
Verder is het zeker een dope spel. Ben nu bezig met Karim in chapter 4 .
Vooral die sanity meter begint nu een beetje te werken. Zo loop ik opeens als lijk, als skelet of begonnen spontaan m'n ledematen er af te vallen (vooral die is erg koel ).
Konami zou eigenlijk vandaag ook met een mededeling komen, maar heeft dat vanwege Capcom afgeblazen maar komt daar binnenkort mee.
En Nintendo zelf komt zeer binnenkort met een MegaTon/erg belangrijke mededeling, en het is of een rij goede spellen (DK nieuwe Mario/Zelda/Mario Kart) maar waarschijnlijk de uitrol van de internetplannen van Big N want ze hebben al een groot netwerk klaar liggen in Japan als de geruchten kloppen maar ik wacht rustig af
quote:Neh, is het niet
Op donderdag 14 november 2002 21:33 schreef keeper het volgende:
* misschien Eternal Darkness SPOILER *
Wel vet leuk van al die spellen voor de GCN
Okee, ik heb nooit een N64 gehad, en dus ook nooit Goldeneye en PD gespeeld, maar goed....
De Arcade League is erg cool, zit nu alleen vast in ''Men in Grey'', die accountants blijven maar komen.... erg lastig
quote:Hij krijgt wel een rave-review op ign! En een 10 voor lasting appeal! Hmmmm. Alleen schijnt de single player mode wat minder te zijn?
Op vrijdag 15 november 2002 09:31 schreef Luigi het volgende:
Ik twijfel enorm of ik TS2 ga halen. Eigenlijk wacht ik op MP, maar die laat nog wel even op zich wachten vrees ik. En Mario Part 4 komt ook bijna.
quote:Godzijdank ben je niet veprlicht dat soort ***games te kopen!!!
Op donderdag 14 november 2002 13:30 schreef Reda het volgende:[..]
ach
over een paar jaar is Mario vrolijk te zien op de XboX2 of 3 en hakt Link rustig zijn cell shading eraf op een Microsoft console.Wees maar alvast voorbereid
quote:kijk anders gewoon effe op www.metacritic.com
Op vrijdag 15 november 2002 09:31 schreef Luigi het volgende:
Ik twijfel enorm of ik TS2 ga halen. Eigenlijk wacht ik op MP, maar die laat nog wel even op zich wachten vrees ik. En Mario Part 4 komt ook bijna.
Hier een voorbeeld shot. Biohazard 4
quote:Gamespot had de meeste moeite met de besturing die nog (steeds) niet verbeterd is.
Op woensdag 13 november 2002 18:02 schreef Chocobo het volgende:
IGN is die shit zat van items in dozen plaatsen en medailles in standbeelden douwen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat altijd wel cool vind.
quote:Geil he
Op vrijdag 15 november 2002 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet dat Resident Evil 0 nog niet eens uit is hoor, maar ik heb net een filmpje van Resident Evil 4 gezien. Tis meteen het mooiste filmpje wat ik ooit heb gezien. Het is echt niet normaal. Wat een kracht in die Cube. Een volledige 3D RE......Hier een voorbeeld shot.
Biohazard 4
Jammer alleen is dat als dat filmpje eindigt dat er 200X staat dus t zal wel 2004 ofzo worden
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:49 schreef febster het volgende:[..]
Geil he
(zie mijn post hierboven voor een grote variant van dat plaatje
)
Jammer alleen is dat als dat filmpje eindigt dat er 200X staat dus t zal wel 2004 ofzo worden
LEON HEERST !
RESIDENT EVIL 4 UNVEILED, WORLD CRAPS PANTS
Capcom made a sneak showing of the latest in its horror series yesterday inducing torrents of faecal expulsion: first details inside
quote:Was het maar zo
Op vrijdag 15 november 2002 10:49 schreef febster het volgende:
Hopen dat ze bedoelen dat ie misschien ook al 2003 uitgebracht gaat worden .
quote:Mooi! Dat wordt er 1 voor op de HCC dus.
Op vrijdag 15 november 2002 14:47 schreef SmashBro het volgende:
Volgens de nieuwe folder van Bart Smit 22 november.
* Chocobo houd het allemaal niet meer bij
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:19 schreef Chocobo het volgende:
SFA ? Oh god die komt ook nog![]()
* Chocobo houd het allemaal niet meer bij
edit: Vergeet ik gewoon Splinter Cell
(GC versie in de maak gelukkig)
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:39 schreef febster het volgende:[..]
GTA vc, CMR3, Kingdom Hearts, SFA goed bezig Choco
![]()
en niet te vergeten binnen anderhalve maand Metroid Prime
edit: Vergeet ik gewoon Splinter Cell
![]()
![]()
(GC versie in de maak gelukkig)
Mja,....Kingdom Hearts, Splinter Cell en Metroid Prime zijn mijn laatste aankopen dit jaar. Alhoewel ik ook nog over SFA twijfel. Metroid Prime is in ieder geval HET spel voor mij !
quote:Hier nog een !!!
Op zaterdag 16 november 2002 07:36 schreef Chocobo het volgende:
Metroid Prime is in ieder geval HET spel voor mij !
quote:Yeah!
Op vrijdag 15 november 2002 10:54 schreef Chocobo het volgende:
RESIDENT EVIL 4 UNVEILED, WORLD CRAPS PANTS
Resident Evil 0
Ganz geil al zeg ik ut zelf.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 12:06]
quote:Jammer maar helaas..
Op donderdag 14 november 2002 18:33 schreef febster het volgende:
WhoeeeeiiiiiJaja goed nieuws vandaag Capcom heeft enkele games aangekondigd exclusief voor de Gamecube:
15th Nov 2002
Capcom's Lucky Gamecube Five not exclusive.
Titles:
Resident Evil 4
Killer 7
Product Number 03
Dead Phoenix
Viewtiful Joe
Resident Evil 4
Biohazard 4 is definitely a GC only title, though. Sorry Xbox and PS2 die-hards.
To have five titles exclusive to one format has surely got to limit your options. Think about it. Five titles. All of them of the quality only a Japanese company could produce. All of them will sell.
Capcom has had a moment of clarity and realised the amount of uber-bucks they could be missing out on, which brings us to Shinji Mikami, producer of Resident Evil 4. The man himself stated that although RE4 is a definite GC-only title, the other four games are not.
No other formats aside from Gamecube have been decided as of yet for Killer 7, Product Number 03, Dead Phoenix or the bizarre Viewtiful Joe, but we'll assume that the house that Bill Gates built will be right at the front of the queue waving the chequebook.
In gamesland draait het allemaal om de $$$.. Dat begrijpt Capcom gelukkig ook..
En we weten allemaal wie het meest te besteden heeft..
De geruchten dat Ome Bill Capcom wil kopen worden met dit bericht alleen nog maar heviger.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 12:12]
quote:Eerst zien dan geloven
Op zaterdag 16 november 2002 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jammer maar helaas..
Van de 5 games die Capcom gaat ontwikkelen voor de GC is alleen RE4 exclusive voor de GC.
De andere 4 (waaronder P.N. 03) worden hoogstwaarschijnlijk ook op de XBOX uitgebracht..
Spoiler Alert
Klik hier voor veeeeeel nieuwe Zelda screens
/Spoiler Alert
Ik heb ze wel gezien en ook wel wat oude maar echt vet zijn ze zeker wel weer
Jammer van je troll trouwens , ik negeer hem maar
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 16-11-2002 12:22]
quote:Ga er maar van uit hoor.
Op zaterdag 16 november 2002 12:17 schreef febster het volgende:[..]
Eerst zien dan geloven
quote:Hoppa nog een troll ik zeg dit: ik ben blij dat ik voor een bedrijf heb gekozen dat goede gameplay heeft gekozen als speerpunt en niet kopen kopen kopen
Op zaterdag 16 november 2002 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ga er maar van uit hoor.
Money makes the world go round..Especially the world of games..
quote:LAMER!
Op zaterdag 16 november 2002 12:22 schreef febster het volgende:[..]
Hoppa nog een troll ik zeg dit: ik ben blij dat ik voor een bedrijf heb gekozen dat goede gameplay heeft gekozen als speerpunt en niet kopen kopen kopen
quote:Lama, ik ga weer kwijlen bij Zelda screens en ik wacht rustig op the big N mededeling
Op zaterdag 16 november 2002 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
LAMER!
Wat nou troll..
Ik heb zelf ook een GC baklap.(<---Flame)
Trouwens wel een erg lame fanboy opmerking hoor.
Niets mis met de gameplay van de XBOX.
quote:Ik weet niet wat er trouwens zo trolly was aan die opmerking..
Op zaterdag 16 november 2002 12:27 schreef febster het volgende:[..]
Lama, ik ga weer kwijlen bij Zelda screens en ik wacht rustig of the big N mededeling
Legend of Zelda
Metroid Prime
quote:Uitleg dan
Op zaterdag 16 november 2002 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik weet niet wat er trouwens zo trolly was aan die opmerking..
Het is gewoon een feit dat alles om geld draait..
Manyways..
Metroid, RE 0 en 4 zijn DE games waar ik op wacht.
Zelda ook wel uiteraard..Al moet ik zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben dat ze voor cell shading hebben gekozen.
Na het meesterwerkje OoT had ik eigenlijk gehoopt op een "normale" Zelda game..
Neemt niet weg dat Zelda er hoe dan ook komt.
[sub]krijg t niet duidelijk uitgelegd maar misschien is t een beetje duidelijk nu?[/sub]
quote:Tnx Chocobo die MP screens had ik al gepost en de link van de Zelda screens gaf ik net
Op zaterdag 16 november 2002 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het met Daggla eens. Er moeten hier meer screens gepost worden. Hier mijn fave games !
Maar toch bedankt
quote:Bij xbox games hoor je bijna iedereen 9 van de 10 keer zeggen : Die graphics man kijk eens naar die graphics zo dat moet wel een goed spel zijn.
Op zaterdag 16 november 2002 12:38 schreef febster het volgende:[..]
Uitleg dan
ik zag jou (verleden tijd dus
) als ff iemand van het X-Box front die ff lekker "slecht" nieuws ff kwam inwrijven en daarmee een flame wilde uitlokken
, tuurlijk draait alles om geld maar persoonlijk krijg ik een beetje een rare smaak in mijn mond over hoe MS de markt probeert te veroveren, de goede console is er, en nettere manier om de markt veroveren zou zijn om gewoon goede top killer games te maken die IEDEREEN wil (dus ook jappen) zodat iedereen ook een X-Box koopt en ja die games zijn er wel maar veel te weinig vind ik
. En dus niet de markt proberen te veroveren door allemaal bedrijven over te kopen omdat ze het anders niet winnen ofzo (nofi)
[sub]krijg t niet duidelijk uitgelegd maar misschien is t een beetje duidelijk nu?[/sub]
quote:I know,...maar ik dacht,..laat ik die Zelda screens eens posten ! En van Metroid kan ik geen genoeg krijgen !
Op zaterdag 16 november 2002 12:39 schreef febster het volgende:[..]
Tnx Chocobo die MP screens had ik al gepost en de link van de Zelda screens gaf ik net
![]()
Maar toch bedankt
quote:Ben zelf de trotse eigenaar van alle consoles en trust me. De xbox heerst net zo erg als de andere. Ieder zijn kwaliteiten maar ze zijn allemaal cool..............en over XboxLive wil ik niet eens praten !
Op zaterdag 16 november 2002 12:42 schreef nikanoru het volgende:[..]
Bij xbox games hoor je bijna iedereen 9 van de 10 keer zeggen : Die graphics man kijk eens naar die graphics zo dat moet wel een goed spel zijn.
Weten zij veel dat gameplay het spel maakt.
quote:tja, dat is de oppervlakkig gamer, heb trouwens vele xbox games gezien en gespeeld, maar geen enkele xbox game heeft meer (grafische) indruk op me gemaakt dan RE op de cube. Al moet ik zeggen dat CM3.0 er wel errug gelikt uitziet!!
Bij xbox games hoor je bijna iedereen 9 van de 10 keer zeggen : Die graphics man kijk eens naar die graphics zo dat moet wel een goed spel zijn.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben zelf de trotse eigenaar van alle consoles en trust me. De xbox heerst net zo erg als de andere. Ieder zijn kwaliteiten maar ze zijn allemaal cool..............en over XboxLive wil ik niet eens praten !
* febster hoopt dat er ook iets komt als "Nintedonline"
Tegen veel mensen Mario Karten, SSBM, Zelda/MP co op/multiplayer?
(dat geld dus net zo goed voor Halo FF Tekken Splinter Cell enzo )
quote:Logisch toch..
Weten zij veel dat gameplay het spel maakt.
quote:Ik begrijp MS wel hoor..
Op zaterdag 16 november 2002 12:38 schreef febster het volgende:
Goed verwoord.
Maargoed.. Ontopic: X-MEN: Wolverine's Revenge:
Waanzinnig..........
quote:Sinds wanneer zijn we te lui om een linkje te posten?!
Op zaterdag 16 november 2002 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet wie van jullie de video review op Gamespot heeft gezien van Metroid Prime,................., ik raad je namelijk aan dit niet te doen. "Je wilt daarna niks anders meer.........Waanzinnig..........
quote:http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,447244,00.html
Op zaterdag 16 november 2002 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sinds wanneer zijn we te lui om een linkje te posten?!
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 13:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,447244,00.html
quote:Hahahaha,...alles gezien ? Dat was erg he !
Op zaterdag 16 november 2002 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Niet alles..Stream hakkelde wat..
Op zaterdag 16 november 2002 14:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahaha,...alles gezien ? Dat was erg he !
quote:November? December?
Op zaterdag 16 november 2002 15:04 schreef G1Ace het volgende:
ik heb op de 13de metroid prime besteld
18de komt ie uit
meteen na mijn pwweek komt ie dus aan
quote:Ik niet, ik zou er iig geen geld insteken. Het leuke van consoles is juist dat je tegen je vrienden naast je kunt spelen. Wat is er nou voor leuks om in je eentje op een bank Mario Kart te spelen tegen iemand die je niet kent en niet ziet?
Op zaterdag 16 november 2002 12:49 schreef febster het volgende:,
* febster hoopt dat er ook iets komt als "Nintedonline"
Tegen veel mensen Mario Karten, SSBM, Zelda/MP co op/multiplayer?
![]()
(dat geld dus net zo goed voor Halo FF Tekken Splinter Cell enzo
)
quote:pcies, het pesten van je vrienden boven alles
Op zaterdag 16 november 2002 17:01 schreef speknek het volgende:[..]
Ik niet, ik zou er iig geen geld insteken. Het leuke van consoles is juist dat je tegen je vrienden naast je kunt spelen. Wat is er nou voor leuks om in je eentje op een bank Mario Kart te spelen tegen iemand die je niet kent en niet ziet?
Nog ff wat mooie/leuke/interessante Zelda-screens die volgens mij nog niet gepost waren:
Ik neem aan dat dit bootje Epona gaat vervangen, wel jammer op zich want ik vond Epona leuk. Maar varen heeft ook wel wat.
In plaats van links rechts enz. op de Ocarina nu links rechts enz. met een stokje
De boomerang rules
Mysterieus nieuw item
Link met de GBA en blaas iets op...
...en het ontploft ook op de GC. Eindelijk wordt er eens nuttig gebruik gemaakt van de link met de GBA, kunnen ze bij Metroid nog wat van leren.
Hier krijgt ie nieuwe kleren (zijn vertrouwde groene kloffie)
In elk nieuw spel heeft Link ook weer een nieuw chickie... Saria, Marin, enz. Volgens mij wordt dit zijn nieuwste love interest in dit spel. Of misschien is het Zelda wel.
quote:Je wordt bedankt
Op zaterdag 16 november 2002 21:43 schreef SmashBro het volgende:
Is het nationale nieuwe icoontjesdag in dit topic ofzo? Flappie, Daggla, G1Ace allemaal nieuwe opeens... Wel mooi hoor!Nog ff wat mooie/leuke/interessante Zelda-screens die volgens mij nog niet gepost waren:
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit bootje Epona gaat vervangen, wel jammer op zich want ik vond Epona leuk. Maar varen heeft ook wel wat.[afbeelding]
In plaats van links rechts enz. op de Ocarina nu links rechts enz. met een stokje[afbeelding]
De boomerang rules[afbeelding]
Mysterieus nieuw item[afbeelding]
Link met de GBA en blaas iets op...[afbeelding]
...en het ontploft ook op de GC. Eindelijk wordt er eens nuttig gebruik gemaakt van de link met de GBA, kunnen ze bij Metroid nog wat van leren.[afbeelding]
Hier krijgt ie nieuwe kleren (zijn vertrouwde groene kloffie)[afbeelding]
In elk nieuw spel heeft Link ook weer een nieuw chickie... Saria, Marin, enz. Volgens mij wordt dit zijn nieuwste love interest in dit spel.Of misschien is het Zelda wel.
quote:niet iedereen heeft een T1 verbinding
Op zaterdag 16 november 2002 21:04 schreef G1Ace het volgende:
ja...
pesten van 15 vrienden, waarvan 3 bij jouw en de rest allemaal rond een andere cube is leuker!
anywayz kijk dit ns :
http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=105203
eerder dan op de ps2 gehehe
quote:Ehhhh,... nope,..dat is zijn zusje !
Op zaterdag 16 november 2002 21:43 schreef SmashBro het volgende:In elk nieuw spel heeft Link ook weer een nieuw chickie... Saria, Marin, enz. Volgens mij wordt dit zijn nieuwste love interest in dit spel.
Of misschien is het Zelda wel.
op zich, die screens van zelda lijken me best wel vet. Maar screens vertellen niet hele verhaal, daar zal de nieuwe zelda zeker niet aan tekort komen, doordat ze OOT playengine gebruiken
quote:OOT engine........
Op zondag 17 november 2002 11:00 schreef G1Ace het volgende:
op zich, die screens van zelda lijken me best wel vet. Maar screens vertellen niet hele verhaal, daar zal de nieuwe zelda zeker niet aan tekort komen, doordat ze OOT playengine gebruiken
quote:Precies,.........das heel wat anders
Op zondag 17 november 2002 12:12 schreef G1Ace het volgende:
bedoelde dus zelfde manier van spelen zoals in OOT
zelfde controls +/-
quote:jah, hoe zitten de controls van zelda in elkaar eigenlijk? heb ik nog niks over gelezen/gezien
Op zondag 17 november 2002 12:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,.........das heel wat anders
quote:Volgens G net als in OOT, en dat zou cool zijn, maar het maakt mij niks uit. Ik weet dat het cool wordt.
Op zondag 17 november 2002 12:50 schreef flappiewappie het volgende:[..]
jah, hoe zitten de controls van zelda in elkaar eigenlijk? heb ik nog niks over gelezen/gezien
quote:Nee, DIT is zijn zusje. Dat andere meisje is iemand anders.
Op zondag 17 november 2002 07:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhhh,... nope,..dat is zijn zusje !
quote:Hmmm nu ben ik in de war
Op zondag 17 november 2002 18:38 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nee, DIT is zijn zusje. Dat andere meisje is iemand anders.
quote:Inderdaad Myamoto en die andere weldoeners die zelda creeren zullen er wel weer wat supers van maken
Op zondag 17 november 2002 12:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens G net als in OOT, en dat zou cool zijn, maar het maakt mij niks uit. Ik weet dat het cool wordt.
quote:Volgens mij is dit een gozer !
Op zondag 17 november 2002 18:38 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nee, DIT is zijn zusje. Dat andere meisje is iemand anders.
quote:
Op zondag 17 november 2002 20:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij is dit een gozer !
quote:en hoe zitten ze bij OOT dan in elkaar ?
Op zondag 17 november 2002 12:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens G net als in OOT, en dat zou cool zijn, maar het maakt mij niks uit. Ik weet dat het cool wordt.
quote:Z-targeting heerste alhoewel dat erg lastig gaat worden op een Cube controller. Dat was lekkere gameplay..... gewoon een voorbeeld.
Op zondag 17 november 2002 21:02 schreef flappiewappie het volgende:[..]
en hoe zitten ze bij OOT dan in elkaar ?
quote:R knop als vervanger voor de Z targeting gebruiken
Op maandag 18 november 2002 00:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Z-targeting heerste alhoewel dat erg lastig gaat worden op een Cube controller. Dat was lekkere gameplay..... gewoon een voorbeeld.
Pookje: bewegen
A: Actie
Y/X: andere wapens
B: ??
C: camera draaien verplaatsen
Z: Camera meteen goed zetten??
quote:Ja,...maar in Zelda OOT speelde ik vaak met een hand
Op maandag 18 november 2002 00:25 schreef febster het volgende:[..]
R knop als vervanger voor de Z targeting gebruiken
?
Pookje: bewegen
A: Actie
Y/X: andere wapens
B: ??
C: camera draaien verplaatsen
Z: Camera meteen goed zetten??
Althans,....bij lange stukken lopen etc... In ieder geval kunnen we er best wel vanuit gaan dat dat wel goed gaat komen met de gameplay en zelda !
quote:*pakt N64/GC controller*
Op maandag 18 november 2002 00:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...maar in Zelda OOT speelde ik vaak met een hand
In mijn andere hand zat een biertje ?
Althans,....bij lange stukken lopen etc... In ieder geval kunnen we er best wel vanuit gaan dat dat wel goed gaat komen met de gameplay en zelda !
Ja ik snap je punt, ik doe het zelf ook , en de enige manier waarop je dat zou kunnen bereiken is de C knop op de GC controller ook als "bewegen" stick kan instellen
maar ik ben absoluut niet bang dat Miyamoto de gameplay gaat verknallen zelfs als hij dat zou willen dan kan hij dat nog niet eens zo goed is hij
quote:
Op maandag 18 november 2002 10:58 schreef G1Ace het volgende:
Wat is metroid prime nou zonder
[afbeelding]
metroid's
quote:Heh nou zeg poepoe nog een week wat een ramp
Op maandag 18 november 2002 09:09 schreef G1Ace het volgende:
moet nog min. een week wachten voordat ze het leveren
Trouwens wel jammer dat het verhaal deze keer niet echt om Metroids lijken te draaien. Ik vond het altijd wat mysterieus hebben die dieren.
quote:7 dagen shipping
Op maandag 18 november 2002 12:35 schreef speknek het volgende:[..]
Heh nou zeg poepoe nog een week wat een ramp [afbeelding].
Trouwens wel jammer dat het verhaal deze keer niet echt om Metroids lijken te draaien. Ik vond het altijd wat mysterieus hebben die dieren.
quote:eh
Op maandag 18 november 2002 12:44 schreef Luigi het volgende:
Ik twijfel enorm tussen Timesplitters 2 NU kopen, volgende week Mario Party 4 kopen of volgende week SFA kopen.. Tijd voor alle drie heb ik toch niet.
quote:Nee die gedachte kan niemand veranderen, maar met een goed hart een leuk kubusje kopen kan altijd.
Op maandag 18 november 2002 12:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kan iemand misschien die gedachte veranderen, zodat ik met een goed hard een leuk kubusje kan aanschaffen?
quote:ik wil star fox! voor multi player heb ik SSBM wel
Op maandag 18 november 2002 13:05 schreef G1Ace het volgende:[..]
eh
Vraag 1. Wat wil je, multi player of single?
Single, SFA
Multi, ga door met vraag 2
Vraag 2, wil je daarnaast ook single?
Ja, TS2
Nee, ga door met vraag 3
Vraag 3, wil je mensen afknallen of gewoon spelen
Afknallen, timesplitters 2
gewoon spelen, mario party
quote:Meesterlijk plaatje
Op maandag 18 november 2002 10:58 schreef G1Ace het volgende:
Wat is metroid prime nou zonder
[afbeelding]
metroid's
quote:sorry, had het gevonden op nintendo website bij de prime artwork
Op maandag 18 november 2002 14:53 schreef nikanoru het volgende:[..]
Meesterlijk plaatje
![]()
Is het een skin oid?
quote:Tuurlijk zal over paar jaar het worden overrompelt, maar ja, dat heb je zowiezo ook met computers. Koop je vandaag een 2.2 ghz, of wacht je ermee tot over paar jaar er een 10 ghz bestaat. Waar je op moet letten is wat nou het slimst is om te kopen, waar de meeste mogelijkheden mee zitten, en welke soort spellen je aantrekken. De cube is wat volwassener voor Nintendo dan andere consoles, gezien eternal darkness, metroid prime, resident evil, om maar paar voorbeelden te noemen. Tuurlijk, je kan wachten, en dan, kan je eindeloos blijven wachten.
Op maandag 18 november 2002 12:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heren, ik ben van plan om een GC te kopen, maar enigzins bang dat het na een paar jaar weer overrompeld wordt door een of ander nieuw project, en de GC in de hoek gegooid wordt.
Kan iemand misschien die gedachte veranderen, zodat ik met een goed hard een leuk kubusje kan aanschaffen?
Ik raad je aan de gamespot video review van metroid prime te bekijken
Daarna zal je met goed hart een Cube kopen
quote:Ik ook.
Op maandag 18 november 2002 14:51 schreef Luigi het volgende:
Ik wil alles.
Vooral Zelda.
Ik heb net gezocht maar ik kan het niet vinden, wanneer wordt ie verwacht?
quote:overhalen
Op maandag 18 november 2002 18:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dank, ik zal eens op gamspot kijken, en dan mijn broertje overhalen om met mij een kubus te kopen
quote:Wat gebeurt er eigenlijk in dat spel? Is het vergelijkbaar met harvest Moon, dat vond ik echt een mooi spel. In Harvest Moon moest je gewoon een boerenleventje leiden, dat was wel eens verfrissend voor een keer.
Op maandag 18 november 2002 17:55 schreef gieling.com het volgende:
**ander onderwerpanimalcrossing lijkt me toch wel vet!
quote:Neuh, na Mario 64, Banjo Kazooie, Donkey Kong en Mario Sunhine ben ik wel even uit verzameld.... Ik denk dat het wel even duurt voordat ik weer een platformer koop.
Op maandag 18 november 2002 18:40 schreef Chocobo het volgende:
SFA is toch al uit ? Ik dacht dat ik die bij de BS zag liggen. Iemand die het spel gaat halen?
quote:je hoeft hem niet over te halen
Op maandag 18 november 2002 18:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dank, ik zal eens op gamspot kijken, en dan mijn broertje overhalen om met mij een kubus te kopen
quote:
Today Nintendo sent out a press release confirming our suspicion...Metroid Prime is indeed delayed and will not hit the European shelves until March 3rd next year. Nintendo announced this date along with some other dates:
Metroid Prime March 03
quote:Jah zoiets,
Op maandag 18 november 2002 18:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat gebeurt er eigenlijk in dat spel? Is het vergelijkbaar met harvest Moon, dat vond ik echt een mooi spel. In Harvest Moon moest je gewoon een boerenleventje leiden, dat was wel eens verfrissend voor een keer.
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat gebeurt er eigenlijk in dat spel? Is het vergelijkbaar met harvest Moon, dat vond ik echt een mooi spel. In Harvest Moon moest je gewoon een boerenleventje leiden, dat was wel eens verfrissend voor een keer.
quote:Hahahahaha,...dat klopt allemaal als een bus, maar misschien is het beter om de gehele ign review te lezen.
Op maandag 18 november 2002 22:41 schreef gieling.com het volgende:[..]
Jah zoiets,
Hier zit alleen geen eind aan. Je woont in een dorp en daar kan je een huis kopen, vrienden maken soort The sims dus, maar dan anders
Je kan ook cadeautjes versturen naar andere gamers.
dat doe je dan zo.
Jan heeft animal crossing an stuurt een cadeau naar piet.
Je stuurt hem dan bij het post kantoor en je krijgt een password.
Jan mailt naar peit dt wachtwoord + de naam van de stad + speler
En zo krijgt peit z'n cadeautje
kwel toch?!?
en je kan nog je huis inrichten, van alles wat dus.
Metroid Prime (March 2003)
Resident Evil 0 (March 2003)
Phantasy Star Online (Q1)
Super Monkeyball 2 (Q1)
Rayman 3 Hoodlum Havoc (Q1)
Tom Clancy's Ghost Recon (Q1)
The Legend of Zelda (Q2)
1080 Avalanche (Q2)
Wario World (Q2)
Final Fantasy Crystal Chronicles (Q4)
True Crime (Q2/Q3)
Hitman 2: Silent Assassin(Q2)
Enter The Matrix (Q2)
Metroid en Zelda komen naar mijn mening te laat. Ik had ook wel met de Kerst Metroid willen spelen net als die US-ers.
* Chocobo hoop nog op een wonder en hoopt dat de Freeloader nou eens uitkomt
quote:MP had GVD gewoon de 10e jan uit moeten komen
Op dinsdag 19 november 2002 00:10 schreef Chocobo het volgende:
*knip* mooie lijst met spellen die nog veel te lang op zich laten wachten *knip*
Metroid en Zelda komen naar mijn mening te laat. Ik had ook wel met de Kerst Metroid willen spelen net als die US-ers.
En daarbij, Zelda komt gvd ook al 18 dec uit in Japan en een goede conversie naar Pal moet dan een half jaar duren
quote:Ik doe even met je mee....
Op dinsdag 19 november 2002 00:12 schreef febster het volgende:[..]
MP had GVD gewoon de 10e jan uit moeten komen
![]()
En daarbij, Zelda komt gvd ook al 18 dec uit in Japan en een goede conversie naar Pal moet dan een half jaar duren
![]()
GODVERDOMME
TS2 is heel erg strak !
quote:FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Op maandag 18 november 2002 22:07 schreef febster het volgende:![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg.
Op dinsdag 19 november 2002 09:57 schreef nikanoru het volgende:
(Zal micro$oft wel achter zitten)
quote:Ik vind dat dat op een GC moet kunnen!
Op dinsdag 19 november 2002 10:05 schreef Luigi het volgende:
Ik snap het ook niet. Zal wel met marketing te maken hebben. Zo werken ze zaken als Freeloader en ombouwen wel in de hand natuurlijk.
quote:Ik vind dat ik nu wel genoeg ben gehyped eigenlijk, hij mag nu wel komen. Nu ie in maart pas komt is de hype/anticipatie alweer voorbij, beetje mosterd na de maaltijd.
Op dinsdag 19 november 2002 11:19 schreef G1Ace het volgende:
maar denk er dan zo over, jullie hebben nu wel meer plezier eraan, omdat jullie extra veel erover zijn gehyped
Dat heb ik nu ook met SFA, daar heb ik echt heel lang naar uitgekeken maar omdat we er zo lang op moesten wachten heb ik nu een beetrje zoiets van oja die kwam ook nog...
quote:Ik kan het niet meer dan eens met je zijn.
Op dinsdag 19 november 2002 12:32 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik vind dat ik nu wel genoeg ben gehyped eigenlijk, hij mag nu wel komen. Nu ie in maart pas komt is de hype/anticipatie alweer voorbij, beetje mosterd na de maaltijd.
Dat heb ik nu ook met SFA, daar heb ik echt heel lang naar uitgekeken maar omdat we er zo lang op moesten wachten heb ik nu een beetrje zoiets van oja die kwam ook nog...
Ik snap gewoon niet dat het altijd zo lang duurt eer games naar Europa komen, vind het ook zeker geen goede zaak. voor Nintendo (de zoveelste dit jaar)
quote:Zie hier de reden waarom ze het doen. Tuurlijk verkoopt zo'n spel wel, de andere spellen daardoor alleen minder.
Op dinsdag 19 november 2002 09:30 schreef Luigi het volgende:
Nou, lekker dan. Ga ik toch maar eerst TS2 halen.
quote:Haha, idd. Zo had ik het niet bekeken. Nouja, ze hadden 'm niet bij de MM en bij de e-plaza, dus voorlopig heb ik niks gekocht!
Op dinsdag 19 november 2002 13:24 schreef Skull het volgende:[..]
Zie hier de reden waarom ze het doen. Tuurlijk verkoopt zo'n spel wel, de andere spellen daardoor alleen minder.
o ja. slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |