we hebben nog niet van LuDann gehoord volgens mijmquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Dus het lukt iedereen om dit weekend/maandag te posten?![]()
Hebben we ronde 1 al overleefd zonder drama'stenzij er een boekje in de post kwijt raakt
![]()
doe maar rustig aan, of je het nu post of maandagmiddag maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Kiwisoep het volgende:
Majo, hij gaat voor maandagavond op de post! Straks als dreumes slaapt nog even aan de gang... Of even aan de glitter?!?! MUHAHAHA
nou ja, het gaat nu om mijn boekje en ik zou het zelf fijn vinden als SQ even wacht met opsturen tot XM iets van LuDann heeft ontvangen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef L-E het volgende:
Ludann had zich toch gemeld afgelopen week?
Snap ik hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, het gaat nu om mijn boekje en ik zou het zelf fijn vinden als SQ even wacht met opsturen tot XM iets van LuDann heeft ontvangen.ik vind 1 melding dat je er mee bezig bent toch wat minder geruststellend dan alle sneak peeks en verzendberichten.
Ze heeft - kort - gereageerd op mijn sneak voor haar op Facebook, maar in het topic heeft ze, sinds ze terug was van haar weekje weg, niet meer gereageerd. Ze moet naar mij verzenden idd, ik houd het uiteraard in de gatenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, het gaat nu om mijn boekje en ik zou het zelf fijn vinden als SQ even wacht met opsturen tot XM iets van LuDann heeft ontvangen.ik vind 1 melding dat je er mee bezig bent toch wat minder geruststellend dan alle sneak peeks en verzendberichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |