Tot 21u, moet daarna wegquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tot hoe laat ga je?
Ik neem het na jou gewoon over en zie wel hoe laat ik het maak.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:44 schreef Kally het volgende:
Zit net filmpje te kijken, vrouw alleen nog in een metro, staat stil, gaat niet open, allemaal zombies eromheen, zieke grap, mens was helemaal de weg kwijt
Dan ga ik lekker voor mezelf draaienquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:45 schreef Kally het volgende:
Fokker, ik ga het niet lang volhouden hoor. Collega is van de week ook weggegaan, dus heb haar werk erbij, heb de hele week ook thuis zitten werken 's avonds
Nee ze moest weg, was nog van de reorganisatie. Alleen jammer dat ze er geen erg in hebben dat het werk alleen maar meer is gewordenquote:
Beetje saai, en ik ben geen krengquote:
Ja dus zadelen ze jou maar op met die kutzooi?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze moest weg, was nog van de reorganisatie. Alleen jammer dat ze er geen erg in hebben dat het werk alleen maar meer is geworden
Uhh, ja, daar komt het wel op neer ja, nu is dat op zich niet zo erg, maar precies met de maandafsluiting is dat wat minderquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dus zadelen ze jou maar op met die kutzooi?
Niet slecht, maar ik vind zijn stem niet echt prettig.quote:
Dat was Justin Bieberquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ik vind zijn stem niet echt prettig.
Dit is wel
Goed ben ik he? Saai en geen prettige stem, en ik wist niet eens wie het wasquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed ben ik he? Saai en geen prettige stem, en ik wist niet eens wie het was
Smoesjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Kally het volgende:
Het nummer op zich was wel oke, mits gezongen door een fijne stem.
Uhuh, vandaar dat ik het geluid zachter zettequote:
Uhuh zou ik ook zeggen als je achteraf hoort dat het JB isquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, vandaar dat ik het geluid zachter zette
Who fucking cares.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh zou ik ook zeggen als je achteraf hoort dat het JB is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |