Mooi gesproken BTW!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Kally het volgende:
Goedemiddag,
Nu weet ik dat ik er heel weinig ben, maar ik heb even van alles terug zitten lezen en gehoord, en ik geloof dat het tijd wordt dat ik wat vaker langs kom.
Jammer dat sommige mensen zich zo belachelijk moeten gedragen. En al helemaal te sneu voor woorden dat sommige mensen zieltjes zitten te winnen achteraf.
Tijd dat Boss Siep maar weer eens orde op zaken komt stellen geloof ik.
Einde bericht!!!
Nou best vaak niet, en je ziet wat er dan gebeurtquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou best vaak niet, en je ziet wat er dan gebeurt
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:47 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga even iets met het eten doen en dus tot straks
Zoiets? (maar dan met echt eten ipv rauwe vis)quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:47 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga even iets met het eten doen en dus tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets? (maar dan met echt eten ipv rauwe vis)Ziet er smakelijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets? (maar dan met echt eten ipv rauwe vis)Heb je weer stiekem foto's van me gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dacht je dat de flits onweer was?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je weer stiekem foto's van me gemaakt?
Jaquote:
Nu jij er weer bent goedquote:
Ik kan nog even niet luisteren, sorry schat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |