Daar zit een consentraat lithium in.quote:
het zat ooit in 7upquote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef Joezi het volgende:
Pas in 1923 is lithium voor het eerst op commerciële schaal geproduceerd. Lithium, een alkalimetaal, komt in de natuur voor als mengsel van de isotopen Li-6 en Li-7. Het is zo overvloedig aanwezig dat het nog beschikbaar is als de zon sterft en wij de aarde hebben verlaten, m.b.v. deze energiebron.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zo gaan jullie ook allemaal The Passion kijken ?
quote:
ey spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gooit t in water en je hebt energie, hoezo gebruiken we dat niet
Enorm duur om te delven.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gooit t in water en je hebt energie, hoezo gebruiken we dat niet
jimmy de groot!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gildehoen bedoelde ik
[..]
Nee![]()
(weet niet eens wie meedoen dit jaar)
have funquote:
Hints... en dan met je vinger tegen je neus en wijzen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef isax het volgende:
[..]
wij moeten een team worden bij zo'n spel met raden.
The Passion is een soort superfans..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel alleen Superfans kijken.
met party en co heb je met tekenen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hints... en dan met je vinger tegen je neus en wijzen.
Film - 3 woorden- 1e woord- 1 lettergreep- klinkt als-
Und so weiter
Dat is nog slechterquote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel alleen Superfans kijken.
Vergeet jij de blowjob niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een rondje 'dingen doen'
Kattenbak/waterbak/voerbak/aanrecht/vaatwasser enzv enzv....
Bleeeggggghhhh
Het is een beschaafdere vorm van superfansquote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, je brengt het leuk, maar ben nog niet om..
Oh ja lachen! Ik vind die spelletjes ook altijd leuk. Heel lang isketch gedaan vroeger (toen het nog leuk was)quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
met party en co heb je met tekenen.
daar ben ik echt goed in.
ik ben echt zo'n fanatiekeling die helemaal hyper wordquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja lachen! Ik vind die spelletjes ook altijd leuk. Heel lang isketch gedaan vroeger (toen het nog leuk was)
Kijk! Goedzo!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef PeZu het volgende:
Honger is gemaakt. Nu het voedsel en dan eten
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben echt zo'n fanatiekeling die helemaal hyper word
Das nou niet bepaald een lokkertje.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een beschaafdere vorm van superfans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |