Guyviequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja achja, zal wel opduiken. iig is GUYV er weer
Hahaha nee, dat niet. Wel dat ik vaak aan vroeger moet denken en dan heel levendig herinneringen kan ophalen. Ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef Divje het volgende:
Scrum, heb jij ook wel eens dat je een groene vriend rookt en opeens, zeg maar de smaak van bv bacon in je mond hebt?
Hmm. Zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat niet. Wel dat ik vaak aan vroeger moet denken en dan heel levendig herinneringen kan ophalen. Ofzo.
Woeps. Ik verstond het verkeerd. Is CL, is Asian en lijkt er totaal niet opquote:
Je moet een baconburger ook niet roken maar opvretenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef Divje het volgende:
Scrum, heb jij ook wel eens dat je een groene vriend rookt en opeens, zeg maar de smaak van bv bacon in je mond hebt?
Ik las baconbus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet een baconburger ook niet roken maar opvreten.
...quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las baconbus.
Maar ik eet eigenlijk nooit bacon, daarom is het zo raar..
Daar zou ik nou nooit zelf opgekomen zijnquote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat zo genieten straks van VI.
Zie plaatje er boven... het bestaat alquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zou ik nou nooit zelf opgekomen zijn
Nutellachocomelk
Nutella
Wat zit er op dat andere broodje onder de bacon?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie plaatje er boven... het bestaat al
pindakaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat zit er op dat andere broodje onder de bacon?
Hmm dat lijkt me minderquote:
Haha, de ultieme backfirequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:44 schreef theguyver het volgende:
Ooit leuke 1 april grap mee uitgehaald btw..
op mijn vorige werk wou een collega mij foppen door pindakaas in mijn koffie te doen..
Ik zag door het raampje in de kantine dat iemand dat deed ... ik wist alleen niet wie..
Ik liep naar binnen en deed alsof ik een slok van mijn koffie nam![]()
Daarna keek ik in het kopje en mijn collega's begonnen al te grinneken.
Ik deed daarna alsof ik vergiftigd was en ging op de grond rollen.
ik ben alergisch voor pina's riep ik toen ik op de grond heen en weer rolde en kotsneigingen maakte.
Een collega kwam verschrikt op mij af en wou me overeind helpen, er stonden tranen in zijn ogen... het spijt me ik wist het niet..
Ik stond op en begon hem uit te lachen.. 1 april LUL !!!
Ha hij begint leukquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat zo genieten straks van VI.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |