Vertelquote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohjawel hoor
heb ik dat verhaal nog nooit verteld wat ik had bij chickie?
Niet hier. Ik denk op GRTD of VBL SC?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohjawel hoor
heb ik dat verhaal nog nooit verteld wat ik had bij chickie?
jezus hahaha hoe kwam je daar aan?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef Divje het volgende:
Ik heb eens met een bruine vingernagel bij het avondeten gezeten bij m'n schoonouders
's middags de bloemkool uit de eigen moestuin gegraven samen met schoonpaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jezus hahaha hoe kwam je daar aan?
Ohhh dat is niet zo erg als wat ik dacht dat je wilde vertellen. Iets met jeuk en door het papier ofzoquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
's middags de bloemkool uit de eigen moestuin gegraven samen met schoonpa
Nouja kan wel zoiets vertellen over de maandelijkse feestweek van een ex van me. Maar neequote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh dat is niet zo erg als wat ik dacht dat je wilde vertellen. Iets met jeuk en door het papier ofzo
Ik was daar te laat voor de wc. En was aan de dunne kwam er toen net drie weken over de vloer. Het zat ook aan mijn schoenen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet hier. Ik denk op GRTD of VBL SC?
ik maakte me een heel andere voorstellingquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
's middags de bloemkool uit de eigen moestuin gegraven samen met schoonpa
Mjah daar komt m'n andere post een beetje op neer. Maar dan zonder ouders en er bij de kassa achter komen dat je 1 vinger hebt die er wat anders gekleurd uit zietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik maakte me een heel andere voorstelling
Lekker!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ik weet dat je niet van die tingeltjes en zo houdt L maar toch voor jou.
pil in je mik en gaan
Gefeliciteerd Scrumquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag goede vrijdag
En hij is goed, zojuist website gelanceerd
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ScrumDat wordt een mooie Pasen
Maar daar heb je toch wel even tijd voor of is dat een haastklus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks. En yep! En druk, want de volgende staat alweer klaar
Semi haast. En nog een gratis klus ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch wel even tijd voor of is dat een haastklus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |