Ja ja, en dan ga je weg verdoriequote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook leuk, ik was de eerste VBL'er die buiten VBL mod werd. Dat beviel Yvonne zo goed dat LR, Paxcon, Tjacka ook mod werden.
Wat ik allemaal wel niet teweeg heb gebracht.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker ff zwart. Beetje zwerven over FOK!
Groot gelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker ff zwart. Beetje zwerven over FOK!
BNW is natuurlijk ook het leukste subforum, dus ik heb het reuze naar mijn zin gehad.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Groot gelijk
Wat ben jij lang mod geweest zeg
Blauw bloedquote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW is natuurlijk ook het leukste subforum, dus ik heb het reuze naar mijn zin gehad.
En het is ook weleens goed als er nieuw bloed komt toch?
Mijn vriendje Tjacka zou goeie mod hier zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW is natuurlijk ook het leukste subforum, dus ik heb het reuze naar mijn zin gehad.
En het is ook weleens goed als er nieuw bloed komt toch?
Dat deed hij hartstikke goed he daar?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn vriendje Tjacka zou goeie mod hier zijn
Heeft ook al ervaring op GC
alleen jij werd een succesquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook leuk, ik was de eerste VBL'er die buiten VBL mod werd. Dat beviel Yvonne zo goed dat LR, Paxcon, Tjacka ook mod werden. Buiten VBL.
Wat ik allemaal wel niet teweeg heb gebracht.
nee maar dat maakt niet uit tochquote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat deed hij hartstikke goed he daar?
dit zie ik als een complimentquote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar dat maakt niet uit toch
BNW is toch rustiger
yvonne wilt mij niet meerquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je weer modereren ergens of heb je geen tijd meer voor
Vroeger was BNW rustig. Nu niet meer. Vorige maand hadden we 16.266 posts, dus..quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar dat maakt niet uit toch
BNW is toch rustiger
is dat veelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vroeger was BNW rustig. Nu niet meer. Vorige maand hadden we 16.266 posts, dus..
welkequote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef Elan het volgende:
Trouwens die tablet besteld he wat jij zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |