Ik krijg het al koud als ik aan haar denk.quote:
Maar zou je haar doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:05 schreef tralalala het volgende:
Bridget heeft van die rare rondjes rondom haar nek/keel.
Australië-Bali: 2005quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef tralalala het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit van die Jim de Groot gehoord, schijnt wel een keer in Wie is de Mol gezeten te hebben.
Oke, bedankt Hans.quote:
Die is me totaal niet bijgeblevenquote:
Dat is wel zonde jaquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die oud VJ's drogen niet echt goed op.
[ afbeelding ]
Zoon van Boudewijn de Groot.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef tralalala het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit van die Jim de Groot gehoord, schijnt wel een keer in Wie is de Mol gezeten te hebben.
Ik ben vooral benieuwd hoe ze in het Nederlands klinktquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat Shirma door het podium heen zakt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe ze in het Nederlands klinkt
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 19:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Zoon van Boudewijn de Groot.
Heeft ook in meerdere musicals gespeeld waaronder Hair.
Ben erg benieuwd naar deze editie!
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
Zijn er echt mensen die hier serieus voor gaan zitten?
Er is altijd 1 kruisdrager die dit zegt:quote:Op donderdag 2 april 2015 17:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het geheel heeft een hoge productiewaarde.
Best wat spektakel en over het algemeen ook goed vertolkte Nederlandse liederen die door het verhaal een extra laag krijgen.
Het 'processie'-gedeelte vind ik altijd wat minder, omdat je elk jaar weer opnieuw dezelfde niets-zeggende interviewtjes heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |