Ik liever Azie. Beter etenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zou persoonlijk zuid amerika gaan.
Denk in Zuid-Amerika over de hele linie toch betere levenskwaliteit op moment.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk in Zuid-Amerika over de hele linie toch betere levenskwaliteit op moment.
Denk wel iets gevaarlijker in meeste landenquote:
Maarja, in azie of straatarm of om de zoveel jaar een militaire coup zoals in Thailand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel iets gevaarlijker in meeste landen
Goed appartementje huren aan strand op Thais eiland en duikbrevet halen, beetje toeristen duiklessen gevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, in azie of straatarm of om de zoveel jaar een militaire coup zoals in Thailand.
Of je moet juist weer die plekken als Singapore/Hong Kong opzoeken.
Helaas dat ik nooit van mn leven zal kunnen duiken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed appartementje huren aan strand op Thais eiland en duikbrevet halen, beetje toeristen duiklessen geven
Nee jij kan Gokkantoortje beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas dat ik nooit van mn leven zal kunnen duiken.
Al die Thaise popo zijn zelf ook zo corrupt als wat. Geef je ze gewoon betere odds dan houden ze hun mond welquote:
bij tim sharky hadden ze ya ba in zn huis gegooidquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die Thaise popo zijn zelf ook zo corrupt als wat. Geef je ze gewoon betere odds dan houden ze hun mond wel
Dat is soort speed toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij tim sharky hadden ze ya ba in zn huis gegooid
Wordt ook gewoon aan kinderen gegevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die thais gebruiken dat aan de vleet ja
Al afgevallen?quote:
Ja man, dikke ectoquote:
meer bewegen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja man, dikke ecto
Nee gaat niet hard.kilo of 2/3 denk
Ja baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |