Hoe gaat tie Toot?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef Toto69 het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #136 Waar de zon zich weer laat zien
Man manquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo goed, zie topic![]()
met jou dan? las je posts... gaat het een beetje?
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man manschiet ook niet echt op allemaal he?
Mwah ja, alive and kicking henee gaat op dit moment niet zo heel goed nee
Mwah. Kom er wel weer uit. Op een gegeven moment, altijd gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ah balen manheb je veel mensen om mee te praten erover?
Opkroppen is nooit goed, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Kom er wel weer uit. Op een gegeven moment, altijd gedaan.
Heb ook nooit zo'n zin om het heel expliciet te delen met mensen. Ik ben depressief en hun niet. Beetje dat idee. Naar andere stel ik me vaak ook wel zo postief en vrolijk mogelijk op zodat ze het niet merkenniet de beste manier maar dat is er zo ingewrongen met de jaren
Goeie psych heb ik al hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Opkroppen is nooit goed, natuurlijk.
Misschien biedt een (goede) psych enigszins uitkomst.
Al snap ik wel dat jouw probleem is dat je geen geschikte studie kunt vinden, en dus geen werk, en dús in een sleur belandt. Am I right? Vrienden heb je wel en dom ben je zeker niet.
Nja, je moet er gewoon over kunnen praten imho. Altijd maar toneel spelen is ook niet goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie psych heb ik al hoordat scheelt. Ik krop het ook niet op voor mezelf hoor, voor anderen. Ik wil mezelf gewoon niet al te negatief opstellen en mensen daardoor afstoten.
Maar het gaat een keer fout op deze manier.
Maar ja, C'est la vie
Is ook niet goed. Maar de weinig vrienden die je hebt wil je wel behouden en niet wegjagen met depressief gedoequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, je moet er gewoon over kunnen praten imho. Altijd maar toneel spelen is ook niet goed.
Dat snap ik wel, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet goed. Maar de weinig vrienden die je hebt wil je wel behouden en niet wegjagen met depressief gedoezo denk ik dan
Nee klopt. Die wond onderaan is weer problematisch aan het doen. Even een paar dagen zonder vac therapie nu, gaas is ook niet erg fijn mja. Dinsdag maar weer afwachten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar je hebt het zelf ook niet makkelijk lees ik, echt kut hoor hele tijd dat je denkt dat het opschiet weer een stap terug,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |