Echt he, jammer dat hij in het echt geen reet meet laat zienquote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zag hem, maar ook een mooie van Balogod hoor.
ik heb nog altijd geloof in balogodquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he, jammer dat hij in het echt geen reet meet laat zien
Jaartje bij Feyenoord stallenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb nog altijd geloof in balogod
Elan is over je aan het roddelen.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef Elan het volgende:
GC zitten zoveel relnichten zoals Etsu altijd heel irritant is dat
Elan verandert ook echt NOOIT.quote:
zag ik. en ook op WA. moet t daar of op FBquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat is er dan? ik had je iets gestuurd op FB
Doe maar FB, maar vertel eerst maar wat er is hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
zag ik. en ook op WA. moet t daar of op FB
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Etsu wel eens seks met een dikke negerin heeft gehad.
oh, nou, op de basisschool had ik best goed contact met iemand. maar doordat ik zovaak van school ben geswitcht en ben verhuisd, is contact verwaterd. ik moest opeens aan hem denken, ging ik even z'n FB opzoeken en nu zie ik dat hij vorig jaar is overledenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar FB, maar vertel eerst maar wat er is hoor
Wow, wtfquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, nou, op de basisschool had ik best goed contact met iemand. maar doordat ik zovaak van school ben geswitcht en ben verhuisd, is contact verwaterd. ik moest opeens aan hem denken, ging ik even z'n FB opzoeken en nu zie ik dat hij vorig jaar is overleden
Dat had ik ooit met een jongen waarmee ik heel vaak voetbalde na school.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, nou, op de basisschool had ik best goed contact met iemand. maar doordat ik zovaak van school ben geswitcht en ben verhuisd, is contact verwaterd. ik moest opeens aan hem denken, ging ik even z'n FB opzoeken en nu zie ik dat hij vorig jaar is overleden
blijft kut.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik heb hem echt al 10 jaar niet meer gesproken ofzomaar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |