waarom dat dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef supersof het volgende:
Ik zit gewoon af te tellen naar negen uur zodat ik kan slapen
kan nu ookquote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef supersof het volgende:
Ik zit gewoon af te tellen naar negen uur zodat ik kan slapen
voelde me gisteren al heel slecht en kort geslapen. Vroeg opgestaan en ik kom bij stage, vraagt die vrouw of het gaat. En ik legde uit hoe en wat en toen stuurde ze me naar huis. Toen paar uur geslapen, maar ik ben bang als ik nu ga slapen, dat ik dan vannacht niet meer slaap.quote:
wat voor stagequote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
voelde me gisteren al heel slecht en kort geslapen. Vroeg opgestaan en ik kom bij stage, vraagt die vrouw of het gaat. En ik legde uit hoe en wat en toen stuurde ze me naar huis. Toen paar uur geslapen, maar ik ben bang als ik nu ga slapen, dat ik dan vannacht niet meer slaap.
En als het snel morgen is kan ik weer naar mijn vriend jaaaaaa
Ja ik moet een maatschappelijke vrijwillige stage doen van 60 uur om kennis te maken met een nieuwe doelgroep (bs) en ik loop stage bij een huis met dementerenden.quote:
in arnhem?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet een maatschappelijke vrijwillige stage doen van 60 uur om kennis te maken met een nieuwe doelgroep (bs) en ik loop stage bij een huis met dementerenden.
Maar slaat nergens op dat we dat moeten doen, maar als je het niet doet dan krijg je je P niet, dus ik doe het maar wel he.
velpiequote:
vanwaar het slechte slapen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
voelde me gisteren al heel slecht en kort geslapen. Vroeg opgestaan en ik kom bij stage, vraagt die vrouw of het gaat. En ik legde uit hoe en wat en toen stuurde ze me naar huis. Toen paar uur geslapen, maar ik ben bang als ik nu ga slapen, dat ik dan vannacht niet meer slaap.
En als het snel morgen is kan ik weer naar mijn vriend jaaaaaa
Hoofdpijn, misselijkheid, en ik voelde me alleen lolquote:
ja slaat nergens op toch en dat op hboquote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
maatschappelijke vrijwillige stage
mn brada moest dat ook op middelbare school
debiele
dat is nu wel weer over?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoofdpijn, misselijkheid, en ik voelde me alleen lol
ja belachelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja slaat nergens op toch en dat op hbo
laatste wel, andere twee nietquote:
neequote:
vertel de korte versiequote:
ik app je wel als je wilt maar is echt kakaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel de korte versie
of de lange als je wil
Ja maar nu helaas niet, anders wist ik tenminste hoe het kwamquote:
mss ben je ziek sofjequote:Op donderdag 2 april 2015 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar nu helaas niet, anders wist ik tenminste hoe het kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |