Hey Paxconquote:

Ik heb geen idee wat zo'n cursus is, maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey Paxcon
Ik heb net 82% (moest 80% minimaal) behaald op de 1e sectie van de TEFL cursus
nu mag ik door naar sectie 2, dan weer een test, dan sectie 3, weer een test, en dan de eindtest.

3x maximaalquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zo'n cursus is, maar gefeliciteerd
Wat als je hem niet had gehaald? Kun je die test onbeperkt vaak doen?

Ik heb gister een prachtige foto op FOK! gezet van een heerlijk gerecht met uitstekende bierkeuzequote:

Oh nicequote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3x maximaal
met een TEFL certificaat kun je lesgeven in bepaalde Aziatische/Zuid-Amerikaanse-Europese landen

Daarom ben ik dat ook gaan doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice
als je dat leuk vindt is dat mooi iets wat je nu thuis alvast kan gaan doen
 begin nu aan sectie 2, is wel wat meer dan sectie 1, dan nog 3 en dan dus die eindtest. Als ik die haal krijg ik een certificaat
 begin nu aan sectie 2, is wel wat meer dan sectie 1, dan nog 3 en dan dus die eindtest. Als ik die haal krijg ik een certificaat  

Maar moet je daar ook voor leren of is dat wel te doen met de kennis die je al hebt?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom ben ik dat ook gaan doenbegin nu aan sectie 2, is wel wat meer dan sectie 1, dan nog 3 en dan dus die eindtest. Als ik die haal krijg ik een certificaat

doe dan!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gister een prachtige foto op FOK! gezet van een heerlijk gerecht met uitstekende bierkeuze
Als je interesse hebt plaats ik hem nog een keer

Je moet een heeeele hoop informatie doorlezen en tot je nemen, dus in zekere zin wel leren. Qua Engels kan ik het wel aan hoor, maar er zit ook veel les informatie in, dus hoe je een les samenstelt etc.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar moet je daar ook voor leren of is dat wel te doen met de kennis die je al hebt?

ohja dat hoort er ook bij natuurlijk, naast inhoudelijke kennisquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet een heeeele hoop informatie doorlezen en tot je nemen, dus in zekere zin wel leren. Qua Engels kan ik het wel aan hoor, maar er zit ook veel les informatie in, dus hoe je een les samenstelt etc.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |