abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:50:30 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_151320858
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Voor hun weekendje :Y
Dat had ik gemist! Ha, wat leuk!

SunTav, wat gaat jullie precies doen? :)

(Straks kijken of ik ze kan spotten en dan stiekem beloeren vanuit de bosjes *) )
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:51:15 #152
3878 Vork
Manisch creatief
pi_151320868
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:48 schreef kwakz0r het volgende:
Dat laatste. Maar dat doet ze sowieso. Water uit dr bak drinken is sowieso een soort last remedy. Liever drinkt ze uit t bakje dat in de douchebak staat voor haar als extra,of uit de kraan.

Eerste wat ze doet als je thuiskomt is mauwend in de wastafel springen en de kraan kopjes geven O+
Ah, de kraan. Heeft ze een beetje goede drinktechniek?Die van mij kan dat niet. Die wil er wel water uit drinken, maar dan wordt ze nat en dat is toch echt wel het aller allerergste wat haar kan overkomen natuurlijk, dus durft ze dat niet.

Maar dat van die vooral niet uit de waterbak drinken is wel typisch. Heb je ook een of ander mandje, kussende of kleedje speciaal voor de kat gehaald, die ze vervolgens ook weigert te gebruiken?
pi_151320876
Morgen :W
Gisteravond eindelijk mijn verjaardag gevierd, was erg gezellig.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:53:37 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151320908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Ah, de kraan. Heeft ze een beetje goede drinktechniek?Die van mij kan dat niet. Die wil er wel water uit drinken, maar dan wordt ze nat en dat is toch echt wel het aller allerergste wat haar kan overkomen natuurlijk, dus durft ze dat niet.

Maar dat van die vooral niet uit de waterbak drinken is wel typisch. Heb je ook een of ander mandje, kussende of kleedje speciaal voor de kat gehaald, die ze vervolgens ook weigert te gebruiken?
We hadden zo'n plat zacht mandje voor haar op een stoel gelegd. Niks. Laatst mandje weggehaald voor een gast en vergeten terug te leggen. Nu ligt ze op de stoel. :')
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:53:41 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151320911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Wieteke! Ik ben voor een Eftelingproject een paar keer bij haar thuis geweest in Den Haag een paar jaar geleden. Tof mens. O+
Ik vind haar ook tof, jeugdherinneringen aan de Stratemaker (zonder tussen n) op zee show. Dit komt trouwens uit de late late lien show, een programma vol heimwee naar Indië.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:55:44 #156
221912 minilot
Nancy boy
pi_151320942
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind haar ook tof, jeugdherinneringen aan de Stratemaker (zonder tussen n) op zee show. Dit komt trouwens uit de late late lien show, een programma vol heimwee naar Indië.
Ik ken vrijwel al het werk van Wietje tamelijk goed :) :Y
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:56:42 #157
221912 minilot
Nancy boy
pi_151320958
Ik moet steeds aan de SC denken en al die poezenfratsen als ik op Etsy weer eens een kattenring tegenkom.. *)

vrijdag 3 april 2015 @ 09:57:26 #158
3878 Vork
Manisch creatief
pi_151320975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:53 schreef Lienekien het volgende:
We hadden zo'n plat zacht mandje voor haar op een stoel gelegd. Niks. Laatst mandje weggehaald voor een gast en vergeten terug te leggen. Nu ligt ze op de stoel. :')
Ja, daar heb ik er ook een van. Die ligt nu ergens ongebruikt op de grond. Zelfs al lag dat ding op een stoel waar ze graag in zit ligt, zodra dat ding er ligt, moet ze er niets meer van hebben.

Momenteel is de verwarming weer populair. Zeker als die aan staat, dan gaat ze er languit op liggen. Mevrouw de poes houdt erg van warmte. :+
pi_151320999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Wieteke! Ik ben voor een Eftelingproject een paar keer bij haar thuis geweest in Den Haag een paar jaar geleden. Tof mens. O+
Beetje jammer dat ze niet geloofd dat Sylvia Millecam aan borstkanker is overleden, omdat Jomanda en een homeopaat riepen dat het een ontsteking was van d'r borstimplantaten. Dat maakt d'r imho een stuk minder tof.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:59:47 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151321032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:57 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik er ook een van. Die ligt nu ergens ongebruikt op de grond. Zelfs al lag dat ding op een stoel waar ze graag in zit ligt, zodra dat ding er ligt, moet ze er niets meer van hebben.

Momenteel is de verwarming weer populair. Zeker als die aan staat, dan gaat ze er languit op liggen. Mevrouw de poes houdt erg van warmte. :+
Jaaaa! Gelukkig hebben we het juiste formaat poes bij de niet al te diepe vensterbanken. :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:01:04 #161
45206 Pietverdriet
pi_151321054
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ze niet geloofd dat Sylvia Millecam aan borstkanker is overleden, omdat Jomanda en een homeopaat riepen dat het een ontsteking was van d'r borstimplantaten. Dat maakt d'r imho een stuk minder tof.
Ze is actrice, opvoerend kunstenaars zijn meestal niet de meest scherpe mesjes in het blok als het om dit soort dingen gaat.
pi_151321130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Naar Den Haag? :D
Jup!
pi_151321144
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze is actrice, opvoerend kunstenaars zijn meestal niet de meest scherpe mesjes in het blok als het om dit soort dingen gaat.
Met de dood tot gevolg.
pi_151321267
oh man, ik heb vannacht 3 uur wakker gelegen, denkend over dat appartement! zometeen maar eens een emaitlje schrijven dat we het graag willen hebben en volgende week die kant op kunnen komen.
pi_151321275
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:48 schreef kwakz0r het volgende:

Dat laatste. Maar dat doet ze sowieso. Water uit dr bak drinken is sowieso een soort last remedy. Liever drinkt ze uit t bakje dat in de douchebak staat voor haar als extra,of uit de kraan.

Eerste wat ze doet als je thuiskomt is mauwend in de wastafel springen en de kraan kopjes geven O+
Mijn kat drinkt ook uit alles, zo lang het maar niet zijn eigen waterbak is 8)7
Ik heb een oud melkkannetje met water voor de planten op de vensterbank staan en dat is favoriet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:11:07 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151321301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn kat drinkt ook uit alles, zo lang het maar niet zijn eigen waterbak is 8)7
Ik heb een oud melkkannetje met water voor de planten op de vensterbank staan en dat is favoriet.
Dat doet ze dan wel heel keurig, gewoon uit haar bakje.

Wat is er mis met mijn kat?
pi_151321302
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
oh man, ik heb vannacht 3 uur wakker gelegen, denkend over dat appartement! zometeen maar eens een emaitlje schrijven dat we het graag willen hebben en volgende week die kant op kunnen komen.
Leuk! *O* Beetje leuke buurt ook?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151321305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
En terecht!!
pi_151321310
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:11 schreef Lienekien het volgende:

Dat doet ze dan wel heel keurig, gewoon uit haar bakje.

Wat is er mis met mijn kat?
Misschien emotioneel beschadigd ergens in haar leven? :o Wel ernstig hoor.
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:11:56 #170
45206 Pietverdriet
pi_151321316
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Met de dood tot gevolg.
Je kan een paard naar water leiden, maar je kan hem niet dwingen te drinken.
Verder zijn kwakzalvers natuurlijk uitschot die je niet hard genoeg op hun ballen kan trappen, net zo als de anti vaccinatie idioten.
pi_151321349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk! *O* Beetje leuke buurt ook?
juppenbuurt. Maar, vlak bij een nederlands sprekend kinderdagverblijf..
pi_151321361
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

Je kan een paard naar water leiden, maar je kan hem niet dwingen te drinken.
Verder zijn kwakzalvers natuurlijk uitschot die je niet hard genoeg op hun ballen kan trappen, net zo als de anti vaccinatie idioten.
Ross had gisteren gekeken waar zijn zus ook lid van was en dat was een groepering die oa deed aan uitdrijving van de demonen die sleep paralysis veroorzaakten 8)7 Hij was op die site aan het lezen en bleef maar stomverbaasd voorlezen over hoe gek die mensen waren _O-
pi_151321375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:

juppenbuurt. Maar, vlak bij een nederlands sprekend kinderdagverblijf..
Hebben ze daar een Nederlands sprekend kinderdagverblijf :o Hoelang willen jullie eigenlijk in Berlijn blijven? Want dat lijkt me vooral handig als je niet heel lang wilt blijven en naar Nederland terug wilt 8-)
pi_151321403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hebben ze daar een Nederlands sprekend kinderdagverblijf :o Hoelang willen jullie eigenlijk in Berlijn blijven? Want dat lijkt me vooral handig als je niet heel lang wilt blijven en naar Nederland terug wilt 8-)
Tweetalig opvoeden is heel goed voor de hersenontwikkeling :)
pi_151321430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang we daar willen blijven, totdat we het niet meer leuk vinden of ergens anders werk vinden denk ik. We hoeven niet naar nederland terug, maar als er een leuke baan in NL is dan zullen we daar niet niet op solliciteren, zeg maar.

Ik zou het fijn vinden als mijn kind goed Nederlands spreekt, zich met mijn familie kan onderhuoden en later eventueel in NL naar school zou kunnen gaan. En 2 talige opvoeding word makkelijker als het kind de minoriteitstaal (NL in dit geval) vaker hoort, en van verschillende mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')