quote:
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze niet geloofd dat Sylvia Millecam aan borstkanker is overleden, omdat Jomanda en een homeopaat riepen dat het een ontsteking was van d'r borstimplantaten. Dat maakt d'r imho een stuk minder tof.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. paars
Geen idee wat het allemaal is maar jou "kennende" moet het wel lekker zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Jaa spannend! Dan krijg je echt de neiging om steeds je mailbox te F5'enquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de lunch een maitlje gestuurd naar makelaar van toffe appartement. En nu kan ik niet wachten om te horen, terwijl we vast niets horen tot na het paasweekeind...argh, ik ben zo slecht in deze dingen!
Deze is ook geweldigquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef minilot het volgende:
In dat kader tevens (weliswaar een stuk bekender):
[ afbeelding ]
De Bijbel in een hervertelling door Guus Kuijer (er zijn al een aantal delen). Wellicht mijn favoriete Nederlandstalige boek(en) ooit.![]()
Zo gigantisch mooi geschreven en het is spannend, sexy, hier en daar hilarisch en als je - zoals ik - bent grootgebracht met de zoetige kinderbijbel dan doet je brein hiervan pijn! Op een goede manier!
Ik heb een foto van jullie gemaakt toen jullie zaten te kletsenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef golfer het volgende:
De door mij aanbevolen assistent van de directeur van het OLT is deze week begonnen en kwam gelijk gezellig een half uur kleppen met mij in het kassahuisje.
Ben nog steeds ervan overtuigd dat zij de juiste vrouw voor deze functie is. Leuk en enthousiast mens.![]()
/einde werkdag
Woeiquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Lonaa het volgende:
Even inbreken:
De officiele -20 mijlpaal is bereikt. -20,4
Goeie tietuhquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een foto van jullie gemaakt toen jullie zaten te kletsen
[ afbeelding ]
Dan alquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
En weer thuis. De dag vliegt voorbijDinsdag sta ik er alleen voor. Dat wordt mijn vuurdoop
Extra punten als je de film raad!quote:
Een dagje maar hoor. Mijn collega heeft een vrije dag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan alDat is best snel voor iemand die nieuw is. Maar dat gol dnatuurlijk ook voor je nieuwe collega bij je vorige baan.
The Seven Year Itchquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Extra punten als je de film raad!
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:33 schreef Molo het volgende:
Piet, ik heb nul kennis van mode, caban kan die jas ook best zijn hoor
Wehkampff noemde het een trenchcoat
En ik bedenk me nu pas dat trench natuurlijk loopgraaf is
* Molo de sufheid zelve is
**jaloers is**quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:47 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Wij gingen onverwachts uit eten. Ik kwam aan het einde van de middag langs een terras, in de zon. Frank gebeld, kom ook. Samen op het terras wat wijn en tapas weggegeten. Nomnom.
Gelezen, goed leesvoer inderdaad. Ook niet bepaald rotsvast onderbouwd, maar wel mooi rationeel benaderd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef minilot het volgende:
Oh, en nog even teruggrijpend op een paar pagina's geleden.. Een boekentip voor SC-ers met leeshonger!
[ afbeelding ]
Een ronduit fantastisch boeiende historisch-kritische kijk op de figuur Jezus Christus, door toffe regisseur Paul Verhoeven, die vele jaren van zijn leven onderzoek heeft gedaan naar Jezus, vanuit een geschiedkundige en wetenschappelijke invalshoek. Echt smullen! Enorm interessant en gedachtenprikkelend.
In dat kader hebben wij net Don Camillo zitten kijken, met Fernandelquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van godsdienst: ik kijk nu ExodusChristian Bale als Mozes
Best aardig moet ik zeggen
slagroom is zonder suiker. gewoon puur de vette room.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
verse melk
Zo dat was een halve liter.. dat mis ik altijd in het buitenland
En slagroom, gewoon met room en suiker, punt! Niet die cremige troep
Dus datte
En nu bijna naar bed
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hotel is trouwens ook overspoeld met hockey meisjes.. een of ander toernooi blijkbaar..
Die heb ik. Fijne jas.quote:
Nou dan bedoel ik slagroom met suiker.. gewoon zoet met lucht erinquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:15 schreef z80 het volgende:
[..]
slagroom is zonder suiker. gewoon puur de vette room.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |