Ik trek de ochtend niet zonder eerst eens te -beginnen- met 3 koppen koffie...quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
O, dat zou ik 's morgens niet trekken, 3 koppen koffie
Ik stap ook op de fiets
In sommige wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Bijna weekend
Succes met de sollicitatie, Myraela!
Mijn kat probeert een nep-muis te verscheuren (en op te eten?) Zit daar kattenkruid in of zo?
Die met kattekruid erin zet onze poes altijd vakkundig thee van. Die worden verdronken in de waterbak waar dan s ochtends kruidenthee in zitquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die met kattekruid erin zet onze poes altijd vakkundig thee van. Die worden verdronken in de waterbak waar dan s ochtends kruidenthee in zit
http://stopbreathethink.org/quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef morgane het volgende:
W
[..]
Welke app? Je maakt me nieuwsgierigik heb ooit eens een boekje gekocht over meditatie maar er niet zo veel mee gedaan. Het voelt toch al snel te zweverig
Deze?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je ging gisteren ook al vroeg
Ik heb een zakje "Coconuts" gekregen die ik zo gaaf vond. Echt zo'n leuk chocolaatje, precies als een kokosnootje met vloeibare kokos erin
Die muisjes met kattenkruid er in heb ik hier niet, maar ik vrees dat mijn poes dat ook nog wel eens zou kunnen doen. Die heeft sowieso de neiging om troep in d'r waterbak te flikkeren. Meestal brokjes, maar ook dingen die niet zo handig zijn, zoals een pak zakdoekjes of een sok ofzo. en dan maar klagen dat er ineens geen water meer in zit. Soms zou het handig zijn als er iets meer verstand in zo'n beestje zitquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
Die met kattekruid erin zet onze poes altijd vakkundig thee van. Die worden verdronken in de waterbak waar dan s ochtends kruidenthee in zit
Dank je!quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:53 schreef minilot het volgende:
[..]
http://stopbreathethink.org/
Appjes voor iOS en Android
Wij zijn ook onderwegquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:56 schreef minilot het volgende:
Vier op een rij. Zo naar Den Haag! Eerst voor werk, daarna de Food Hall van Marks & Spencer.
Nou, ik vind die kat van kwak anders behoorlijk intelligent met het thee zetten! Kan ie het opdrinken en high wordenquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:03 schreef Vork het volgende:
Die muisjes met kattenkruid er in heb ik hier niet, maar ik vrees dat mijn poes dat ook nog wel eens zou kunnen doen. Die heeft sowieso de neiging om troep in d'r waterbak te flikkeren. Meestal brokjes, maar ook dingen die niet zo handig zijn, zoals een pak zakdoekjes of een sok ofzo. en dan maar klagen dat er ineens geen water meer in zit. Soms zou het handig zijn als er iets meer verstand in zo'n beestje zit
Is dat niet eerder een Caban? Een loopgravenjas is langerquote:Op vrijdag 3 april 2015 06:46 schreef Molo het volgende:
Uniekhoorn (auto correct maakte er overigens "Uien hoor" van), je vroeg neem ik aan om foto van de jas, de trenchcoat is deze:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)4&Blocks=0&View=Grid
[ afbeelding ]
Ik heb 'm in het zwart, gewoon makkelijk, jeweets
Dat laatste. Maar dat doet ze sowieso. Water uit dr bak drinken is sowieso een soort last remedy. Liever drinkt ze uit t bakje dat in de douchebak staat voor haar als extra,of uit de kraan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:40 schreef Vork het volgende:
Maar doet ie dat ook? Of klaagt ie dat er nieuw water moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |