quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het ooit in bad na -16 kg.
Dacht ik ineens hé ik zie mn vaggie
Delusional is de correcte term. Ik kan me ook vreselijk druk maken om zoveel willful ignorance (ook niet heel goed vertaalbaar) maar het schiet zo weinig op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, die ligt gewoon in een deuk en maakt je dan belachelijkEcht, bloed onder je nagels halend! Alleen zij heeft die waarheid namelijk ontdekt en jij bent dus hartstikke stom om 99,9999% van alle artsen en wetenschappers op hun woord te geloven.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien tmi voor sommigen
ik vind het een hele gek iets dat ik me nu voorover moet bukken om me te scheren down there...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal tegen nog wel meer Dikke Buik dingen aan gaan lopenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het een hele gek iets dat ik me nu voorover moet bukken om me te scheren down there...
Ik merk ook altijd een soort 'superioriteit' 'neerkijken op' ons gewone stervelingen die in niks geloven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat is het essentiële verschil tussen mensen die denken De Waarheid te kennen en mensen die zich baseren op onderbouwde inzichten.Die zus van Ross gaat echt niet van inzicht veranderen, hoeveel bewijs je er ook tegenaan gooit (integendeel: backfire effect
).
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien tmi voor sommigen
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was voor het laatst plat toen ik pakmbeet 9 was denk ik
![]()
Ik heb een heel heel lieve en leuke vriendin die je ook wel kent, maar dus heel gelovig. En zij heeft die 'houding' ook heel vaak. Zo'n speciale air. Kan het ook niet goed uitleggen, maar denk dat jij hetzelfde bedoelt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk ook altijd een soort 'superioriteit' 'neerkijken op' ons gewone stervelingen die in niks geloven.
Er is een verschil tussen mensen die 'het licht en de waarheid hebben gezien' (en dus laten merken dat jij het niet begrijpt, want jij hebt het niet gezien) en mensen die gewoon vanuit opvoeding gelovig zijn en dat zijn gebleven. Bij mijn familie (eigenlijk allemaal wel kerkelijk/gelovig) ken ik echt niemand die zo'n houding heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk het bij Q ook.
Mijn moeder had meer een houding van : wat jammer dat je niet gelooft.. dat voelde heel anders.
Wiskundig bewijs voor de Ark van Noach? Hoe werkt dat exact?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen die 'het licht en de waarheid hebben gezien' (en dus laten merken dat jij het niet begrijpt, want jij hebt het niet gezien) en mensen die gewoon vanuit opvoeding gelovig zijn en dat zijn gebleven. Bij mijn familie (eigenlijk allemaal wel kerkelijk/gelovig) ken ik echt niemand die zo'n houding heeft.
Maar goed, bij die vriendin moet ik ook verhalen aanhoren over hoe god na het bidden iemands beenlengte gelijk heeft gemaakt (als ik god was zou ik me met belangrijker medische zaken bezig houden...) of dat iemand in hun kennissenkring wiskundig bewijs heeft dat de Ark van Noach toch echt gebeurd is. En ze is niet dom
Ach, ik was al zo ontzettend geīrriteerd door zoveel domheid (ze was het ook heel triomfantelijk aan het vertellen) dat ik het maar heb genegeerd en niet verder heb gevraagdquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wiskundig bewijs voor de Ark van Noach? Hoe werkt dat exact?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het ooit in bad na -16 kg.
Dacht ik ineens hé ik zie mn vaggie
Q ook niet, integendeel. Die combinatie vind ik ook onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, bij die vriendin moet ik ook verhalen aanhoren over hoe god na het bidden iemands beenlengte gelijk heeft gemaakt (als ik god was zou ik me met belangrijker medische zaken bezig houden...) of dat iemand in hun kennissenkring wiskundig bewijs heeft dat de Ark van Noach toch echt gebeurd is. En ze is niet dom
Vooral niet doen ook!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik was al zo ontzettend geīrriteerd door zoveel domheid (ze was het ook heel triomfantelijk aan het vertellen) dat ik het maar heb genegeerd en niet verder heb gevraagd
kwak is toch niet streng gelovig?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe kwakzor zich voelt als wij zo tegen religie aan het ageren zijn![]()
Voel je je dan geen vreemde eend in de bijt?
Klopt wel hoor. Ze verkopen heel veel kleding.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat Marks & Spencer een kledingwinkel was.
Tegen religie of tegen idiote claims? Er zijn ook religieuze mensen die niet moedwillig hun ogen sluiten voor kennis / 'well-established facts'. De meerderheid zelfs misschien wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe kwakzor zich voelt als wij zo tegen religie aan het ageren zijn![]()
Voel je je dan geen vreemde eend in de bijt?
Ah, ok, dan lag het niet aan mij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Ze verkopen heel veel kleding.
Je hebt ze in verschillende maten en uitvoeringen.quote:
Nou ja, ik zei wel dat ik de god van de bijbel een narcistische eikel vondquote:
Inclusief het Vaticaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef Isegrim het volgende:
Tegen religie of tegen idiote claims? Er zijn ook religieuze mensen die niet moedwillig hun ogen sluiten voor kennis / 'well-established facts'. De meerderheid zelfs misschien wel.
Het scheelt dat de meeste gelovigen daar verder niks mee doen en geen volkeren uitmoorden, geen kinderen laten stenigen door de dorpsoudsten en geen homo's stenigen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei wel dat ik de god van de bijbel een narcistische eikel vond
Die PR-stunt met zijn zoon was niet voor niks, dus ik denk dat God het zelf ook wel doorhad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei wel dat ik de god van de bijbel een narcistische eikel vond
Dat proberen ze al 2000 jaar en het is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
Oud-Testamentische God is inderdaad bepaald geen toffe peer.
Maarrrr, als iedereen toch eens zo kon zijn als de Nieuw-Testamentische Jezus, dan was de wereld een lieve, vredevolle en tolerante plek
Crumpets! Die wilde ik dit weekend makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef minilot het volgende:
Er wordt wel heel veel 'convenience'-spul verkocht bij M&S, maar het schijnt erg goed te zijn. Maar ja: butter chicken, mango chutney, shortbread, crumpets en scones, die kan ik allemaal met mijn ogen dicht zelf maken, dus dat koop ik niet zo snel
Kleine uitzondering dus voor specifiek deze pork pies, die schijnen geniaal te zijn (awards winnend enzo en onder foodies een cultstatus), dus dat wil ik dan wel eens proberen..
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
Oud-Testamentische God is inderdaad bepaald geen toffe peer.
Maarrrr, als iedereen toch eens zo kon zijn als de Nieuw-Testamentische Jezus, dan was de wereld een lieve, vredevolle en tolerante plek
Doen! Is tien minuutjes lopen vanaf Den Haag CS of HSquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Isegrim het volgende:
Nog nimmer geweest, maar dingen als Engelse kaasjes en clotted cream enzo klinkt uitstekend.
Ben ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fan zijn van Jezus, daar kan ik me wel weer iets bij voorstellen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die PR-stunt met zijn zoon was niet voor niks, dus ik denk dat God het zelf ook wel doorhad.
Het is een mannentoernooi en nee, ik geil niet op hockeysletjes.quote:
Het is ook niet niks, je volgende woning!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de lunch een maitlje gestuurd naar makelaar van toffe appartement. En nu kan ik niet wachten om te horen, terwijl we vast niets horen tot na het paasweekeind...argh, ik ben zo slecht in deze dingen!
Spannend hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de lunch een maitlje gestuurd naar makelaar van toffe appartement. En nu kan ik niet wachten om te horen, terwijl we vast niets horen tot na het paasweekeind...argh, ik ben zo slecht in deze dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |