Dank jequote:Op donderdag 2 april 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idealiter wel, maar als het vast zit zit het vast, niet aan pulken of trekken. Ook niet als het na het douchen half los komt
Zondag Ronde van Vlaanderen. Ik vermaak me welquote:Op donderdag 2 april 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Overbodig gelul idd, ik heb er ook niks mee.
Ik vind het alleen klote dat je net zoals met kerst alleen maar kutfilms op tv krijgt dit weekend. Lang leve torrents!
Ben je nu thuis? Is de wereld veilig?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
Wat een agressieopwekkend zootje in de stad. 4 van die achterlijke dwazen met een nietszeggend reclamebord op de rug doe de complete weg bezetten en verontwaardigd reageren als je jezelf ertussendoor wurmt met de fiets... Om de haverklap volk dat je vraagt of je naar de Passion gaat... NEE GVD ik wil naar huis!
Niks voor mij dit gebeuren
Wat kijk je / ga je kijken?quote:
Yep, gordijnen dicht, heel hard lalalalalalala'en en hopen dat die Passion verder zoveel mogelijk aan me voorbij gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je nu thuis? Is de wereld veilig?
Heb het pas sinds maandag dus ik heb alleen nog How I Met Your Mother gekekenquote:
Oh, ik ook wel. Ik heb een voorraadje films klaar staanquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zondag Ronde van Vlaanderen. Ik vermaak me wel
Waarom vragen ze dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
Wat een agressieopwekkend zootje in de stad. 4 van die achterlijke dwazen met een nietszeggend reclamebord op de rug doe de complete weg bezetten en verontwaardigd reageren als je jezelf ertussendoor wurmt met de fiets... Om de haverklap volk dat je vraagt of je naar de Passion gaat... NEE GVD ik wil naar huis!
Niks voor mij dit gebeuren
Kennelijk om je een of ander foldertje in de handen te drukken. Staan op ieder punt waar je het centrum in kan komen.quote:
Denk dat ik hoogstens hier even aan de straat ga kijken als ik me t hui uit kan slepen. Voor de rest kijk ik t wel een keer op TV/vanavond evt.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef DrMarten het volgende:
Kennelijk om je een of ander foldertje in de handen te drukken. Staan op ieder punt waar je het centrum in kan komen.
Ik ga om 7 uur richting café en hoop dat de rust is weergekeerd tegen de tijd dat ik thuis kom.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik hoogstens hier even aan de straat ga kijken als ik me t hui uit kan slepen. Voor de rest kijk ik t wel een keer op TV/vanavond evt.
Ben er bang voorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga om 7 uur richting café en hoop dat de rust is weergekeerd tegen de tijd dat ik thuis kom.
Hopen op een enorme regenbui zodat iedereen rap de stad weer uit isquote:
Denk ook niet dat er bij ons veel mensen aan het werk zijn morgen. Op vrijdag sowieso al niet, maar morgen kun je helemaal een kanon afschieten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Banken werken morgen niet, dus hebben maar de dag vrijgenomen
Krijg ik mn borg dinsdag pas terugquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Bij ons zal t nog steeds de drukste dag zijn van de week op de planning. Bij ICT valt t wel mee. Is gewoom een gewone werkdag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er bij ons veel mensen aan het werk zijn morgen. Op vrijdag sowieso al niet, maar morgen kun je helemaal een kanon afschieten.
Msnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen ideeeee wat dat voor moet stellen
Ik werk toch al nooit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Utrecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaloers!
Morgen tripje naar Utrecht voor werk.
Chocolonely is heerlijke chocolade, overigens de enige waar ik goed tegen kan.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Karamel zeezoutquote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Chocolonely is heerlijke chocolade, overigens de enige waar ik goed tegen kan.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef Renesite het volgende:
Morgen komt dus energiewacht.
Bellen ze net "Uw ketel is uit 1999 en al vrij oud natuurlijk. Wij willen u kostenloos een adviseur laten komen.. blabla ..."
"Ow. Ok. Kan hij inclusief plaatsen voor minder dan 1300?"
Blablabla
"Ja ok. Maar ik kan een geplaatst krijgen voor 1300"
.. zet me in de wacht ..
"Nou, hij moet nog geplaatst worden blablabla"
"Ok, niet goedkoper dan 1300?"
"Dat kan de adviseur vertellen"
"Op een ochtend of middag? Daar moet ik ook nog vrij voor vragen?"
"Dat is uw keuze.."
"Ja. Klopt. Toch bedankt voor het aanbod"![]()
Nietzogoede vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |