SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Vakkundig om zeep geholpenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik was laatst bij een crematie. En daar was in 1 uur meer gezelligheid dan in het vorige topic in 15 dagen.
Ook al een paar keer gehad, jaquote:Kut, win ik een Division (10), error na de wedstrijd en geen muntjes gekregen
Je bent welkom op Wijzijnvoetbal.nl, daar zit inmiddels eigenlijk iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Matedeor het volgende:
Zal het maar weer op gang brengen, anders wordt de 1000 dit jaar nooit gehaald.
[..]
Ook al een paar keer gehad, ja.
Vaak zijn dat juist de slechtste tegenstanders.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Online tegen Messi is echt kut
En dan bestaat de rest van het team uit Neymar, Bale, enz.
Om de zwakkere op het forum te beschermen hebben ze vrijwel iedereen een perm ban gegeven. Het internet is er alleen om super lief tegen elkaar te doen. Grapjes zijn niet toegestaan en als je gepest wordt moet je het gewoon tegen de leraar zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef zerokil het volgende:
Het is hier nog nooit zo stil geweest.
Naar aanleiding van de TT, wat happend?
Zou zomaar kunnen, maar ik kan er ook geen flikker van dus dan wordt het tegen van die hele snelle poppetjes best lastigquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:00 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Vaak zijn dat juist de slechtste tegenstanders.
Ik verdediger dan altijd achteruit. Werkt het beste vind ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ik kan er ook geen flikker van dus dan wordt het tegen van die hele snelle poppetjes best lastig
WTF!?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Om de zwakkere op het forum te beschermen hebben ze vrijwel iedereen een perm ban gegeven. Het internet is er alleen om super lief tegen elkaar te doen. Grapjes zijn niet toegestaan en als je gepest wordt moet je het gewoon tegen de leraar zeggen.
Oude topics even doorlezen. Meesten zitten nu op een ander forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |