Mijn pic?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bnet wat mij betreft ook welkom als je je op deze manier gedraagd, en niet full retard gaan met je PIC zoals de vorige keer.
Ja, Partner In Crime.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn pic?
que
Was dat met dqod?
Oh lol.. ja maar dat is gewoon hoe wij sistahs rollen :Squote:
Koest af liggen en bibberen!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
Alleen als ik een koekje krijgquote:
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh ja die presentatie die ik zou afmaken
2 zelfsquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ik een koekje krijg
Rebel rebel, you've torn your dress.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
procrastinatequote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En zo zit ik ook weleens de hele middag..
"o ja, zou dit en dit nog moeten doen."
Mijn plaatjes zijn momenteel even opquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
Dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
#kannieophierquote:
Oh nooo.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn plaatjes zijn momenteel even op
Het is droog hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |