SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Hahhaha nerdhumorquote:Op woensdag 1 april 2015 13:37 schreef no1uknow het volgende:
http://home.web.cern.ch/a(...)firm-existence-force
wat is er kk bolle?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Negeer m'n vraag maar weer, kuthagenees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
waquote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Negeer m'n vraag maar weer, kuthagenees
Over dat scenario ga ik even nadenken in badquote:Op woensdag 1 april 2015 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gewoon van achteren zo van "m..m...maar b..bu...b...buu ...buurman wat doet u nu"
Hahha zei ze dat ja?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds ik haar op tv heb horen zeggen dat zij stotteren cool heeft gemaakt en er nu kinderen zouden zijn die juist wíllen stotteren kan ik haar niet serieus nemen. Rot op debiel, je hebt gewoon een spraakgebrek en klinkt als een mongool.
Is dit weer zo een jaloezie hissyfit?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds ik haar op tv heb horen zeggen dat zij stotteren cool heeft gemaakt en er nu kinderen zouden zijn die juist wíllen stotteren kan ik haar niet serieus nemen. Rot op debiel, je hebt gewoon een spraakgebrek en klinkt als een mongool.
kutquote:Op woensdag 1 april 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat je van alice in chains vindt. Het oude werk dan.
Nee Miss Montreal is gewoon kut. Zeker als ze te gast is in een radioshowquote:Op woensdag 1 april 2015 14:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dit weer zo een jaloezie hissyfit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |