Daar mankeert toch niks aan?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Onze tuin gaat op de schop en de bakstenen schuurmuur (waar we tegenaan kijken) is niet echt fraai meer.
Het is een koophuis. De muur is al gatenkaas, de vorige bewoner heeft allerlei roosters met planten er tegenaan gehad. Maar wel of niet bekleden staat niet ter discussie; we gaan hem bekleden.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Daar mankeert toch niks aan?
Ik weet niet of het koop of huur is maar een verhuurder zal niet vrolijk worden als je een gatenkaas van die muur maakt, en een eventueel toekomstige koper ook niet.
Ik zou gaan voor lariksquote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Plan is om regellatten op de muur vast te zetten en daar 18cm planken zweeds rabat op te zetten. Welke soort hout is het beste met inachtneming van beperkt budget?
Ligt aan de dikte van je regels. Zorg gewoon dat ie goed vast zit. Je ziet die schroeven toch niet weer dus beter een paar teveel dan een te weinig.quote:Kan iemand mij adviseren hoe ik de bevestiging het best kan doen? De regellaten, hoe dik dienen die te zijn en om de hoeveel cm. die ik er een bevestigen? Hoe kan ik zo veel mogelijk schroeven / spijkers onzichtbaar maken?
Ja zijn hechtprimers voor. Meeste prof merken hebben wel zoiets in hun assortiment.quote:De plank boven de schuur is van trespa, is deze schilderbaar met een speciale primer?
Je bedoelt alleen vastzetten van de plank bovenin, waar de bovenliggende plank dan over heen valt?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef derLudolf het volgende:
Als je de planken aan de bovenkant van dat rabat vast zet, dan valt de plank er boven over de schroef of spijker heen en is op die manier aan het zicht onttrokken.
Hmm met Zweeds rabat vraag ik me dat nu wel af trouwens, maar denk het wel als je maar voldoende latten erachter hebt.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen vastzetten van de plank bovenin, waar de bovenliggende plank dan over heen valt?
Is dat wel solide?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |