abonnement Unibet Coolblue
pi_151288110
quote:
15s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat heeft niets met mijn eigen familieband te maken. Ik heb juist van veel gekke plekken familie gebeld.

Nee, het heeft te maken met prioriteiten. Overlevingsdrang. De strakke planning die Lisanne gemaakt lijkt te hebben.

En heel veel angst. Angst om nog verder te verdwalen. Angst om verkeerd te lopen. Die lichten van Sinaproc vormde de echte mobilisatie. Precies die nacht.
waarom dan niet op 7/8 april, terwijl ze onderweg waren het nog een keer proberen?
pi_151288140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is voor mij een van de sterkste aanwijzingen voor een misdrijf:
geen persoonlijk contact meer

Ik heb ook even gedacht dat ze de tas een bepaalde tijd niet bij zich hadden/kwijt waren of er niet bij komen, maar dat strookt weer niet met de teleoontijden.
We hebben ook niet alle data. Humberto T. had het over 80 oproepen. Als dat echt zo is, missen we er heel veel wat het plaatje weer kan veranderen.

In een fakingsscenario moet je dat ook verklaren; waarom zou je 80? (of de 8 oproeppogingen en 11 keer aanzetten die we hebben) keer een vals spoor uitzetten?

Probleem is ook dat je zeker moet zijn dat die datumveranderingen niet gelogd worden. En kloppen met de eerdere tijden.

Het zijn net zoveel bochten waarin je je moet wringen, alleen het pak is anders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288151
Aan de ene kant denken ze dus heel rationeel en aan de andere kant zaten ze vol angst.
Ze waren met zijn tweeen en hadden 3 apparaten, verder eigenlijk niets.

Niet een poging naar huis of naar je vriend ?
pi_151288165
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

waarom dan niet op 7/8 april, terwijl ze onderweg waren het nog een keer proberen?
waterschade iPhone? Hoop, noodzaak, angst, etc.? Ik heb geen idee. Het moet een onvoorstelbare helletocht geweest zijn. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288169
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben ook niet alle data. Humberto T. had het over 80 oproepen. Als dat echt zo is, missen we er heel veel wat het plaatje weer kan veranderen.

In een fakingsscenario moet je dat ook verklaren; waarom zou je 80? (of de 8 oproeppogingen en 11 keer aanzetten die we hebben) keer een vals spoor uitzetten?

Probleem is ook dat je zeker moet zijn dat die datumveranderingen niet gelogd worden. En kloppen met de eerdere tijden.

Het zijn net zoveel bochten waarin je je moet wringen, alleen het pak is anders.
fakingsscenario: ik onderbouw je scenario toch ook met normale woorden?
pi_151288174
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, en naarmate de tijd vordert, steeds belangrijker. Dus geen PIN hoeven invoeren; de streepjes zeggen genoeg.

[..]

Precies. Daarom denk ik dus dat door de val van de 2e kabelbrug Kris is meegesleurd en misschien dodelijk verongelukt en Lisanne daarachter aanging.

Uiteindelijk is Kris aangespoeld bij die voet-achter-boom-plek en Lisanne is daar bewust bij Kris gebleven, tot het einde. De natuur heeft de rest gedaan en dan de rugzak 1,2 km door de Culebra meegevoerd.

[..]

Ik zie geen enkele noodzaak om een sms te verzenden of naar huis te bellen als je geen bereik hebt. Na de eerste dagen bleek 112/911 vruchteloos, daarna alleen aangezet en PIN ingevoerd. daarna alleen aangezet. Een logische daling in activiteit, zeker bij een leger wordende batterij.

Die percentages zijn ook niet altijd gelijk. Op 1% houdt mijn telefoon het langer vol dan van zeg 45 naar 44 procent.

Maar dat kan je in het verleden nog niet weten. Kris heeft het minder lang overleefd dan haar telefoon, denk ik...

[..]

Er zijn genoeg behulpzame Panamezen.

Het is geen denkfout. Ik ben ook door gewone auto's (taxi's) op onverharde wegen afgezet. Het is Panama...

Jij trekt een conclusie uit je eigen aanname "een taxichauf zou dat nooit doen". Mijn ervaring is al anders, waardoor ik jouw conclusie nooit kan delen.
Bij mijn iPhone staan er geen streepjes als de SIM PIN niet is ingevoerd, in plaats daarvan staat "Locked SIM".
Als ik die streepjes zou willen zien, moet ik eerst de passcode invullen en daarna de SIM unlocken.
pi_151288182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Aan de ene kant denken ze dus heel rationeel en aan de andere kant zaten ze vol angst.
Ze waren met zijn tweeen en hadden 3 apparaten, verder eigenlijk niets.

Niet een poging naar huis of naar je vriend ?
Ik vrees van niet. Of wel en die data hebben we gewoon niet (ook) omdat de families die voor zich houden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 2 april 2015 @ 11:11:45 #158
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151288266
quote:
5s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Mata Scenario

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gedrag van Lisanne en Kris veranderde opeens die nacht van 7 op 8 april door de aanwezigheid van Sinaproc in het uiterste noorden in de verte over de paddocks. Van bovenaf naar beneden veel beter te zien dan andersom (Sinaproc hen).

Ervoor probeerden ze via alternatieve kloven naar het oosten, dichter naar Boquete de weg terug zien te vinden, maar de aanwezigheid van lichten precies 180 graden de andere kant op, deed ze besluiten naar het noorden te gaan.

Ze daalden de quebrada af op een veilig punt dat ze markeerden met de stok met de zakjes. In de klauterpartij maakt Lisanne een foto van Kris' levende achterhoofd. Ze struinen door Q2, komen bovenlangs Matteo's paddock met Casa Matteo maar dat zien ze 's nachts niet. Bovendien moeten ze naar het noorden, naar de lichten.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om schijfruimte voor de nachtelijke toer te hebben, worden enkele foto's die ze in de kloven hebben gemaakt te wissen. Niet meer nodig, net als _509 na het maken van de afdalings- en zakjesmarkeerfoto's, want redding is in het noorden te vinden;Lichten! Daar wonen mensen!? En niet gewend aan de Panamese wildernis met alleen trekkershutten, er niet aan denkend dat die "bewoning" niet permanent is, zelfs niet van zo'n grote boerderij als Finca Chani...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoot. :7
UItstekend scenario, consistent en zonder onzinnige aannames. Tevens het enige scenario dat met kaarten wordt onderbouwd ^O^
Ik herken ook elementen uit mijn scenario :7

Zou er ergens achter de CD een heuveltop zijn vanwaar ze op 2 april even contact hebben gehad met een zendmast op de Barú?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_151288270
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vrees van niet. Of wel en die data hebben we gewoon niet (ook) omdat de families die voor zich houden.
Dus dan hebben ze volgens jou bewust de gegevens in de media veranderd en bewerkt, samen met 1 vandaag, rtl late en Pauw om wat te bereiken? aandacht, medelijden?

Dan werd er toch gezegd: ze hebben geprobeerd om naar huis te bellen en klaar met alle forums en hun discussies.
pi_151288295
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bij mijn iPhone staan er geen streepjes als de SIM PIN niet is ingevoerd, in plaats daarvan staat "Locked SIM".
Als ik die streepjes zou willen zien, moet ik eerst de passcode invullen en daarna de SIM unlocken.
Dus zonder code in te voeren zie jij niet hoeveel bereik je hebt? En wel hoeveel batterij (%)?

Op mijn Samsung S2 zie ik beide wel zonder PIN invoeren.

Nog een vraag is:

- moeten die telefoontijden als ze sinds 8:14 op 2 april (door middel van een screenshothack van de iPhone) gefaked zijn allemaal in 1 keer gedaan zijn (eenzelfde tijdsinterval met dezelfde tijd aan laten staan, maar een andere "2-11 april") of kan je gewoon telefoontijden aanpassen naar hartelust door elke keer je tijd en dag aan te passen, en dan oproepen te plaatsen?
En moet dat in dezelfde volgorde of niet?

Kun je:

op 12 mei de eerste oproep van 3 april 9:33 faken en op 19 mei de tweede? Of hoe werkt dat?

En wordt er gelogd of de telefoon opgeladen wordt?

If so, dan kan die telefoonmanipulatie alleen op die 11e april gedaan zijn, in die 1 uur 5 minuten. Erna heb je geen batterij meer om de telefoon te faken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Aan de ene kant denken ze dus heel rationeel en aan de andere kant zaten ze vol angst.
Ze waren met zijn tweeen en hadden 3 apparaten, verder eigenlijk niets.

Niet een poging naar huis of naar je vriend ?
Dat is juist heel logisch. Ik herken dat bijvoorbeeld met geld. Heb een paar maanden mét twee kinderen zonder inkomen gezeten. Angst geen eten aan mijn kinderen te kunnen geven of hen niet op school te kunnen krijgen zorgde dat ik hele drastische rationele beslissingen maakte. Beslissingen die mensen die vooral emotioneel handelen niet kunnen bevatten.

Gezien de informatie die we hebben zou het mij niet verbazen als deze meiden net zo rationeel zijn gaan handelen als ik deed, juist uit angst.

Zoals ik eerder heb gezegd: Op welke manier je dan ook contact zou proberen te leggen met de familie; het kost energie van je telefoon en als het lukt dan heb je tegelijk ook contact met 911.. Als je in een keiharde rationele staat bent dan doe je het dus niet.
Je verwijt Mata te denken vanuit zijn eigen gevoel/familieband maar daarbij denk jij vanuit je eigen emotie.
pi_151288385
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bij mijn iPhone staan er geen streepjes als de SIM PIN niet is ingevoerd, in plaats daarvan staat "Locked SIM".
Als ik die streepjes zou willen zien, moet ik eerst de passcode invullen en daarna de SIM unlocken.
Tja. Mijn telefoon kan ik zonder PIN de verbindingsstreepjes zien (staan op nul nu door werkzaamheden LOL) en kan ik zelfs door te 'sweipen' ook mijn WiFi verbinding zien.
Maar mijn dochter heeft dat zo voor mij ingesteld; is niet standaard.
pi_151288424
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus dan hebben ze volgens jou bewust de gegevens in de media veranderd en bewerkt, samen met 1 vandaag, rtl late en Pauw om wat te bereiken? aandacht, medelijden?

Dan werd er toch gezegd: ze hebben geprobeerd om naar huis te bellen en klaar met alle forums en hun discussies.
Jij ziet in hun optredens nog steeds een actieve link met wat wij hier bespreken. Juist die uitzendingen bewijzen toch dat dat er niet is.

We weten het niet. Het gaat niet om "bewust gegevens veranderen", het gaat om de dood van hun dochters waar ze aan de ene kant de media nodig hebben voor fondsen en onderzoek en aan de andere kant moeten leven met het zwaarst mogelijke persoonlijke verlies.

Ze vonden het al niet leuk dat de foto's in de media kwamen, was hun reactie althans. En later maakten ze er toch terecht gebruik van. Dat soort emoties kunnen wij ons gelukkig niet voorstellen.

Ik zie dat niet als "bewust dingen achterhouden", ik zie het als bevestiging van de overtuiging dat wij echt niks te eisen of verwachten hebben. Wij doen dit op basis van mediaberichten en eigen onderzoekjes, maar kunnen niks verwachten.

Niet gezegde dingen kunnen nog steeds waar zijn en gezegde dingen niet waar.

Het misdrijfscenario kan gelden als de ons bekende feiten uitgelegd worden.

Waarom die foto's, waarom zoveel oproepen, waarom precies die tijden, etc.

Verklaar het maar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288492
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
If so, dan kan die telefoonmanipulatie alleen op die 11e april gedaan zijn, in die 1 uur 5 minuten. Erna heb je geen batterij meer om de telefoon te faken.
Niet alleen dat; ook moet je het aan en uitzetten op de juiste manier doen om te voorkomen dat die een patroon aangeven waarbij er een oproep is geweest waarbij de telefoon volgens die data uitstond. De telefoon had kloppende data op het laatst.. dus moet ook op 11 april zijn geweest.
pi_151288550
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij ziet in hun optredens nog steeds een actieve link met wat wij hier bespreken. Juist die uitzendingen bewijzen toch dat dat er niet is.

We weten het niet. Het gaat niet om "bewust gegevens veranderen", het gaat om de dood van hun dochters waar ze aan de ene kant de media nodig hebben voor fondsen en onderzoek en aan de andere kant moeten leven met het zwaarst mogelijke persoonlijke verlies.

Ze vonden het al niet leuk dat de foto's in de media kwamen, was hun reactie althans. En later maakten ze er toch terecht gebruik van. Dat soort emoties kunnen wij ons gelukkig niet voorstellen.

Ik zie dat niet als "bewust dingen achterhouden", ik zie het als bevestiging van de overtuiging dat wij echt niks te eisen of verwachten hebben. Wij doen dit op basis van mediaberichten en eigen onderzoekjes, maar kunnen niks verwachten.

Niet gezegde dingen kunnen nog steeds waar zijn en gezegde dingen niet waar.

Het misdrijfscenario kan gelden als de ons bekende feiten uitgelegd worden.

Waarom die foto's, waarom zoveel oproepen, waarom precies die tijden, etc.

Verklaar het maar.
Dus jij beweert dat de rode haren foto niet bewust op 3 december naar buiten is gekomen?
pi_151288583
Daarnaast wat is de bron van de nachtelijke zoekactie van sinaproc?

Dat is toch een keiharde aanname?


edit: waar ouder1 hier ons steeds terecht op attendeert, dat veronderstellingen veranderen in feiten?
pi_151288703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat de rode haren foto niet bewust op 3 december naar buiten is gekomen?
Die komt niet van de familie K. vandaan. Denk ook dat zij er niet blij mee waren dat ie gepubliceerd werd.

De families zijn ieder hun weg gegaan en Martijn heeft nooit geloofd in misdaad, althans dat altijd op tv afgewezen. Dat zegt ook wel wat, vind ik.

Maar jij denkt dat Kris op die foto al 6,5 dag dood is? Of dat de fototijd stiekem een 6 dagen vooruit gezet werd om nachtfoto's te faken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast wat is de bron van de nachtelijke zoekactie van sinaproc?

Dat is toch een keiharde aanname?

edit: waar ouder1 hier ons steeds terecht op attendeert, dat veronderstellingen veranderen in feiten?
Dat is een grote aanname inderdaad.

Ik heb zelf staan in mijn overzicht dat ze op 10 april pas overnachtten achter de Mirador. Die foto's zijn later geupload door PM. Dus ook dat weten we niet zeker.

Ik meen dat er een bron was dat ze juist die nacht daar zaten, maar zonder dat wordt het scenario wel heel wankel. Dan moeten er andere lichten o.i.d. geweest zijn om naartoe te gaan lopen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288845
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast wat is de bron van de nachtelijke zoekactie van sinaproc?

Dat is toch een keiharde aanname?

edit: waar ouder1 hier ons steeds terecht op attendeert, dat veronderstellingen veranderen in feiten?
Dank. Ook ik ben in deze getrapt omdat hij steeds zo stellig werd gepost.
Geen feit dus maar een aanname.
pi_151288853
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus zonder code in te voeren zie jij niet hoeveel bereik je hebt? En wel hoeveel batterij (%)?

Op mijn Samsung S2 zie ik beide wel zonder PIN invoeren.
Nee, dat zie ik dan niet. Verder kan ik ook eigenlijk niks als ik niet eerst de passcode invoer. Bij Samsung (en alle andere telefoons) is dat omgekeerd; eerst moet de SIM PIN worden ingevoerd en daarna een eventuele andere code (pattern-lock bijvoorbeeld).

Er kan met beide telefoons wel altijd worden geprobeerd een noodnummer te bellen.

Ik heb even mijn Samsung gerestart, maar zonder mijn SIM te unlocken kan ik ook niet zien of ik bereik heb. Linksboven staat dan een driehoekje met een uitroepteken in het midden en het icoontje dat met streepjes de dekking zou moeten aangeven is ook leeg.
pi_151288861
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

UItstekend scenario, consistent en zonder onzinnige aannames. Tevens het enige scenario dat met kaarten wordt onderbouwd ^O^
Ik herken ook elementen uit mijn scenario :7

Zou er ergens achter de CD een heuveltop zijn vanwaar ze op 2 april even contact hebben gehad met een zendmast op de Barú?
Dank Domnivoor. Het is nog niet compleet, maar een aardig begin.

Met het idee dat Kris en Lisanne meerdere kloven bezocht hebben aan de andere kant van de CD, ~50-60 m onder het Pianistapad, lijkt het me heel moeilijk om contact te krijgen met een mast aan de andere kant van de CD, behalve als er meer van dit soort gesteentegeulen zouden zijn.

wat zou kunnen is Kris die Lisanne een knietje kan geven om hoog in een kloof of vanuit zo'n geul (maar dan doodlopend) hogerop te komen en net door de windrichting, wolkendek een pietsje bereik oppikken.

De meiden zelf op hun telefoon merkten denk ik niks van dat mogelijke contact (als het er al was, Physsic heeft het helemaal uitgelegd), want anders hadden ze het die woensdagmiddag 2 april veel vaker geprobeerd...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151288938
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank Domnivoor. Het is nog niet compleet, maar een aardig begin.

Met het idee dat Kris en Lisanne meerdere kloven bezocht hebben aan de andere kant van de CD, ~50-60 m onder het Pianistapad, lijkt het me heel moeilijk om contact te krijgen met een mast aan de andere kant van de CD, behalve als er meer van dit soort gesteentegeulen zouden zijn.

wat zou kunnen is Kris die Lisanne een knietje kan geven om hoog in een kloof of vanuit zo'n geul (maar dan doodlopend) hogerop te komen en net door de windrichting, wolkendek een pietsje bereik oppikken.

De meiden zelf op hun telefoon merkten denk ik niks van dat mogelijke contact (als het er al was, Physsic heeft het helemaal uitgelegd), want anders hadden ze het die woensdagmiddag 2 april veel vaker geprobeerd...
Dan zal ik je nog even helpen:
Hans zegt in de video dat zowel hij als de telefoon van Kris bereik hebben tot 45 minuten achter de CD.
pi_151288972
Mata, als ze niet zelf de gegevens of met toestemming naar buiten hebben gebracht? Hoe groot schat jij de kans in dat ze dan nog wel in gesprek blijven met dezelfde media tot 4 maart?
pi_151288973
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik dan niet. Verder kan ik ook eigenlijk niks als ik niet eerst de passcode invoer. Bij Samsung (en alle andere telefoons) is dat omgekeerd; eerst moet de SIM PIN worden ingevoerd en daarna een eventuele andere code (pattern-lock bijvoorbeeld).

Er kan met beide telefoons wel altijd worden geprobeerd een noodnummer te bellen.

Ik heb even mijn Samsung gerestart, maar zonder mijn SIM te unlocken kan ik ook niet zien of ik bereik heb. Linksboven staat dan een driehoekje met een uitroepteken in het midden en het icoontje dat met streepjes de dekking zou moeten aangeven is ook leeg.
Met een Samsung kan je die instellingen wijzigen.. Althans met de mijne.
Ik zie mijn PIN scherm en bovenin een zwart balkje met WiFi (of er verbinding is, niet of de WiFi aanstaat), verbinding en batterij met icoontje en percentage.
Maar dat heeft mijn dochter dus zo ingesteld; eerst was dat niet.
pi_151288981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan zal ik je nog even helpen:
Hans zegt in de video dat zowel hij als de telefoon van Kris bereik hebben tot 45 minuten achter de CD.
Van Kris weten we het niet zeker, het kan een projectie van zijn eigen tijd zijn...

Maar ja, op het Pianistapad, in de hoogte, wel. 50-60 meter naar beneden in een kloof of niet veel lagere/hogere kloven daar ten oosten van is dat wat anders...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')