Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb er precies 500 op staan, helaas kun je niet meer, dat zou het een stuk makkelijker maken. Zijn dingetjes die ik ooit best zou willen zien, en als ze binnenkort van Netflix afgaan, kijk ik ze sowieso. In je lijst kun je dat makkelijk zien, dan staat er 'beschikbaar tot xx-xx-xxxx.'
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?
Ik vond het zo tegenvallen. Maar het boek staat ook in mijn ultieme top drie. En mijn sig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Cloud Atlas is echt een goede film. Misschien maar weer eens kijken
niet in Nederland NLquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:11 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Staat in ieder geval op de V.S. versie.
Better Call Saulquote:
bedoel niet dit....quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Better Call Saul
Orphan Black
Orange is the New Black
Hemlock Grove
Bloodline
Marco Polo
Unbreakable Kimmy Schmidt
BoJack Horseman
Sense8
Between
Dat vind je niet genoeg origineel materiaal?
kijk wel uit naar nieuwe X filesquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:22 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze denken dat het publiek dat wel kan waarderen. En ja, ze spelen er natuurlijk deels mee op zeker, maar het is niet alleen maar lui recyclewerk.
Goal! 2 is ook wel leukquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie film Goal! Britse films zijn ze vaak wel goed in United is ook een topper.
Beetje outdated, of niet?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef speknek het volgende:
Grappig, had net de oude twin peaks aangezet. Nog nooit gezien en al jaaaren op de to do list.
Volgens mij is de X-files al een keer op netflix geweest.quote:
Ik dacht dat de derde was gecanceld?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goal! 2 is ook wel leuk
De derde daarentegen
Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeerquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat de derde was gecanceld?
geld was opquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeer. Terwijl de tweede film ook nog eindigde met een cliffhanger. Heel raar allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |