quote:.
Op zaterdag 8 november 2003 13:52 schreef Mannekino het volgende:
Dude, seriously. Je bent 30 en je praat als een kind van 12 dat een 10 heeft gehaald op zijn vocabulaire Frans, hoe zielig kun je zijn.Om nog maar te zwijgen over die arrogante houding "mijn kwaliteiten" als je kwaliteiten had zat je op je 30ste wel wat anders te doen dan op een jongeren forum met je cijfers te pronken.
quote:Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
Op donderdag 13 november 2003 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
zijn er eigenlijk nog mensen geinteresseerd in jouw cijfers?
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Mannekino het volgende:[..]
Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
quote:
Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
quote:En dit vind ik dus een grove belediging voor kinderen met het Down syndroom. Mongooltje noemen okay, maar vergelijken met BHFH kan dus echt niet door de beugel...
quote:weet je, eerst dan denk je wat triest, maar op het gegeven moment ga je je ergeren. Ik wil geen manager hebben die zo TRIEST is als jou, jij moet de capaciteiten van een manager in je hebben ? je speelt nog met blokken als ik het zo hoor. Als het klopt wat je allemaal L U L T hou dan de eer aan jezelf, je blijft gewoon doorposten
Op donderdag 13 november 2003 10:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een 9.2 voor mijn Engels proefwerk. Het interpreteren van oud-Engels was af en toe lastig , maar ik heb me toch wonderwel door de sugge texten heengeworsteld!
Mzzl man..ik heb teminste echte examens voor te bereiden..damnn...
[Dit bericht is gewijzigd door fokaapje op 13-11-2003 17:25]
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:23 schreef fokaapje het volgende:[..]
weet je, eerst dan denk je wat triest, maar op het gegeven moment ga je je ergeren. Ik wil geen manager hebben die zo TRIEST is als jou, jij moet de capaciteiten van een manager in je hebben ? je speelt nog met blokken als ik het zo hoor. Als het klopt wat je allemaal L U L T hou dan de eer aan jezelf, je blijft gewoon doorposten
zonder ook maar op iemand zijn vraag in te gaan, er is NIEMAND die met een fijnER gevoel naar bed gaat omdat BHFH "weer eens een 9.2 heeft gehaald". Heb je geen ouders ? Je bent 30 dus je ouders zullen nu in de 50/60 zijn, dus zullen waarschijnlijk nog wel leven, als er iemand uit deze godganse wereld blij zou worden van dit dan zijn het je ouders. Maar ik denk dat je ouders je verstoten hebben omdat je altijd een fantast was en toen werd je concierge op een school, en zie je alle gymnasiasten een mooie toekomst tegemoet gaan. Er klopt geen ZAK van de vakken die je volgt. Het is vrijwel klassiek door modern , van alfa naar beta. Van kappersopleiding tot Lucht en Ruimtevaarttechniek.
Zoek een plek op waar mensen zoals jij zijn en post het ff als je het gevonden hebt, dan open ik de website http://www.fantastisch-fantast-fantastelijk.nl en dan ik geld verdienen aan jullie fantasterij.Mzzl man..ik heb teminste echte examens voor te bereiden..damnn...
quote:Dus je moet perfect zijn?
Op zaterdag 9 november 2002 12:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als je lager dan een 10 haalt beheers je de stof niet volledig, of ben je slordig gewest.
quote:Puur duurdoenerij joh. Z'n IQ komt niet eens boven de 10 uit.
Op donderdag 13 november 2003 20:57 schreef 8PacK het volgende:[..]
Dus je moet perfect zijn?
quote:Balen, deze ga je zeker herkansen?
Op donderdag 13 november 2003 10:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een 9.2 voor mijn Engels proefwerk. Het interpreteren van oud-Engels was af en toe lastig , maar ik heb me toch wonderwel door de sugge texten heengeworsteld!
althans m'n drol in de pot zag er uit als een 6
In ieder geval scoor je daar geen 9 mee
quote:Ik snap ook geen reet van kansexperimenten maar ik zit wel op de universiteit, zij het in een heel andere richting maar toch.
Op zaterdag 30 november 2002 15:30 schreef Stewie het volgende:[..]
dat zegt dus nog steeds niets over jouw niveau, alleen maar dat er dus nog mensen onder jouw reeds belabberde niveau presteren...
Ik vraag me af hoe je tienen kan blijven halen en niet eens in staat blijkt een binomiaal kansexperiment uit te voeren...-edit:typo-
quote:Nee, ik ben dik tevreden. Er zat nogal wat Latijn in de texten en daardoor ben ik bij een paar opgaven de mist in gegaan.
Op vrijdag 14 november 2003 08:20 schreef Struijsje het volgende:[..]
Balen, deze ga je zeker herkansen?
Errata Humana est!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 14-11-2003 16:44]
quote:Errare Humanum est...fantaseren niet..
Op vrijdag 14 november 2003 16:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Errata Humana est!
quote:is dat bedoelt op die reactie van mij
Op zaterdag 15 november 2003 00:40 schreef fokaapje het volgende:Pleassssssssssee shoot me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |