Passen wel bij elkaarquote:
Hahahhaquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Roos zoekt een man die op haar moeder lijkt.
Pcies. Ik dacht trouwens ook dat het die Kelly van hieronder weer was eerst.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Joy zou er best leuk uit kunnen zien met haar en zonder die plastic makeup.
Liever half/half dus ala Nataliequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:14 schreef gosschalks het volgende:
Het zal vast geen lelijk meisje zijn die Joy, maar ik zou me echt niet over dat kapsel heen kunnen zetten.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever half/half dus ala Natalie
[ afbeelding ]
Maar dit is een zwijmelplaatje pur sang:
[ afbeelding ]
Zij heeft het scheve mondje tot een kunst verheven.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan nog net.. maar die bovenste lijkt al wel iets te veel gabbervrouwquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhu, Miss Natural Duckfacequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zij heeft het scheve mondje tot een kunst verheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop