Ja, dat en Paxcon en AF kunnen er niks van.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef Fylax het volgende:
Je weet als je met toto speelt en je hebt niemand achter staan dat je dan verliest
Heyheyheyquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat en Paxcon en AF kunnen er niks van.
Ik kan me tijden herinneren dat wij een geweldig koppel vormdenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat en Paxcon en AF kunnen er niks van.
Nee, als je met mij speelt heerst er gewoon een bepaalde chemie waardoor je opeens heel goed bent.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat wij een geweldig koppel vormden
Of is dit cabaret
Aaahquote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, als je met mij speelt heerst er gewoon een bepaalde chemie waardoor je opeens heel goed bent.
En ook gewoon onderling niks afgesproken.quote:
Ach lag aan Fylaxquote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ook gewoon onderling niks afgesproken.
Nee geen wonder dat het 10-0 werd.
ai jammer, had hem nog gedm'd net xDquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsjok is er niet, dus lijkt me geen wedstrijd vanavond, team 2 en team 5 helaas
ik heb ook nog geen reactiequote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij hij er opeens wel is...
Heeft iig niet gereageerd op mijn DM
quote:
Ongekendquote:
Dat zal bestquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef tralalala het volgende:
Het is wel grappig om terug te kijken.
Ik heb hem ook teruggekekenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef tralalala het volgende:
Het is wel grappig om terug te kijken.
Fijn dat je het zelf ook eens ziet.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggekeken![]()
Wat was ik matig
nee ik danquote:Op donderdag 2 april 2015 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggekeken![]()
Wat was ik matig
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik dan![]()
Wordt leuk tegen Enix zn team. Maken ons 15-0 in
| Forum Opties | |