Deze bovenstaande zieke hersenkronkel niet kenbaar maken aan je omgeving lijkt me een goeie stap. Walgelijk zo jong en dan al zo'n supercreepy wierde extreem specifieke sicko fetisj hebben, ronduit walgelijk BAH!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:03 schreef MusicloverGG het volgende:
Ik heb een hand fetisj ik weet alleen niet hoe ik er mee om moet gaan het besmet zowat mn hele leven telkens als ik een meid zie kijk ik naar dr handen ik heb allemaal fotos van vrouwen handen iemand antwoorden?
Ga je dit topic nu ook weer kapenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben ook vrij eenzaam. Waar is de OP?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef jaha het volgende:
[..]
Ga je dit topic nu ook weer kapen![]()
Ik vind je echt een lief meisje Roos, maar je draaft een beetje door met de aandacht naar je toetrekken.
Of je doet even niet zo idioot.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
Deze bovenstaande zieke hersenkronkel niet kenbaar maken aan je omgeving lijkt me een goeie stap. Walgelijk zo jong en dan al zo'n supercreepy wierde extreem specifieke sicko fetisj hebben, ronduit walgelijk BAH!!!
Aftrekken op handen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:11 schreef voederbietel het volgende:
Wat doe jij dan wat heel veel kinderen van jouw leeftijd anders is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |