Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Apenvlaai toch niet mag ik hopen, kansloze rukker.
Idd, van Gaal FTWquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Guus moet eindelijk eens begrijpen dat er geen Stammetjes, Koemannetjes of de Boertjes meer zijn. Gewoon 5 achterin, anders red je het niet.
Mwah, het mot maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Pff, als Spanje gas geeft lopen ze er zo doorheen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.quote:
Idd, Kishna hetzelfde verhaal, zo'n bek, nog niets gewonnen, flikker toch opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.
Kijk, arrogantie is prima als je het ook waar kan maken, zo niet dan is nederigheid je beste vriend.
Een Romario was het toppunt, luisterde nooit, altijd te laat maar wel elke wedstrijd 3 goals maken bij wijze van spreken. Dan vind ik het wel mooi. Ik vergeet nooit meer dat hij bij Barca tegen Cruijff had gezegd: Laat mij elke avond naar de disco gaan en ik laat de verdedigers dansen. Fantastisch
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.
Kijk, arrogantie is prima als je het ook waar kan maken, zo niet dan is nederigheid je beste vriend.
Een Romario was het toppunt, luisterde nooit, altijd te laat maar wel elke wedstrijd 3 goals maken bij wijze van spreken. Dan vind ik het wel mooi. Ik vergeet nooit meer dat hij bij Barca tegen Cruijff had gezegd: Laat mij elke avond naar de disco gaan en ik laat de verdedigers dansen. Fantastisch
Nee, die mot ik ook niet, geweldige speler, lul van een ventquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mot ik ook niet, geweldige speler, lul van een vent.
Messi is gewoon beter.
Pure marketing, meer niet, doen ze allemaal, clubverplichting.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.
[..]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.
Sowieso, de sterren van nu lachen te weinig vind ik. Als je naar Ronaldinho keek zag je het plezier hebben van het spelletje. Een Zlatan of cr7 zie ik niet lachen.
El Ghazi komt eraanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.
[..]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.
Sowieso, de sterren van nu lachen te weinig vind ik. Als je naar Ronaldinho keek zag je het plezier hebben van het spelletje. Een Zlatan of cr7 zie ik niet lachen.
Ik denk dan eerder belastingvoordeel oidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pure marketing, meer niet, doen ze allemaal, clubverplichting.
Nee, ik mot hem gewoon niet.
Ook nog eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder belastingvoordeel oid
Maar ik geef je gelijk, puur op talent is Messi beter. Als je zijn fysiek naast CR zet moet je in het huidige spel groot, sterk en snel zijn. Dat messi dat niet nodig heeft zegt alles.
Die gaat niet tippen aan Robben of andere top 3 sterren van nu of vroeger. Die waren al stappen verder dan hij nu is. Eens per 5 wedstrijden goed zijn is onvoldoende.quote:
Mwa, El Ghazi is nog maar 19 jaar en speelt in een dramatisch team. Komt goed. Robben is wel een uiterste, maar ik denk dat Ghazi de Europese top kan halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die gaat niet tippen aan Robben of andere top 3 sterren van nu of vroeger. Die waren al stappen verder dan hij nu is. Eens per 5 wedstrijden goed zijn is onvoldoende.
Messi eist ook niet echt iets van anderen als in de zin in zijn dienst spelen. Dat Neymar zo goed is in werkelijkheid had ook geen europeaan verwacht, dat was een youtube speler. Messi gunt hem ook zijn plek, Bale aan de andere kant baalt natuurlijk als een stekker met CR.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nog eens.
Ja, Messi lijkt er niets voor te hoeven doen en die lijkt het ook gewoon elke keer weer leuk te vinden. Ratnaldo loopt alleen maar te janken, tieren, vloeken en mans doen.
Kut voor hem zegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Messi eist ook niet echt iets van anderen als in de zin in zijn dienst spelen. Dat Neymar zo goed is in werkelijkheid had ook geen europeaan verwacht, dat was een youtube speler. Messi gunt hem ook zijn plek, Bale aan de andere kant baalt natuurlijk als een stekker met CR.
Egoist is CR van nature. Maar dat komt van het de beste willen zijn op elk vlak, dan is eigen succes het enige wat telt.
En hij heeft de pech dat Messi dezelfde generatie is, ik denk dat het hem mateloos frustreert dat er een groter talent is en trainen hem niet voorbij de grens kan brengen.
Mwah, ik denk dat een AC milan de top zal zijn voor hem. Robben was bij een b team als groningen al de ster van NL.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa, El Ghazi is nog maar 19 jaar en speelt in een dramatisch team. Komt goed. Robben is wel een uiterste, maar ik denk dat Ghazi de Europese top kan halen.
Tot we werkelijk horen dat hij van Angels kant isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut voor hem zeg.
HIj komt er wel overheen met zijn fortuin, vrouwen en adoratie.
Die kans is er ook nog iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot we werkelijk horen dat hij van Angels kant is
En ik schat die nog steeds op 50 - 50quote:
Oh je cavia leeft nog? Ik dacht dat hij al overleden was! Nou, hopelijk valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou, kan m'n mormel om half acht weer ophalen, ben benieuwd.
Meh, das wel naadjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Mijn straat, 10 woningen in totaal, nu al 4de inbraak in nog geen half jaar tijdGelukkig was de buurman thuis en heeft hij een flinke hond en zijn de klootzakken hem gesmeerd.
Toch maar eens praten over gezamenlijk camera's op laten hangen in de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |