Zou het kunnen dat mijn oude CI+ module niet werkt in de Sony?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:55 schreef fathank het volgende:
Ophangen. Voorzetwandje maken tot net onder de rand van je tv, aansluitend op je meubel. Meubel in t midden van je tv eronder klaar is JDX.
Zoek eens naar t K&Wtopic van Atmozz. Die heeft ook zoiets, compleet zwevend aan de muur.
Geen idee. Is je nieuwe tv wel Ziggo certified?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat mijn oude CI+ module niet werkt in de Sony?
Ja dat wel, maar volgens mij is de CI+ module (6/7 jaar oud) niet geschikt voor deze TV, ik heb voor de zekerheid een CI+ 1.3 besteld, kijken of dat uitmaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee. Is je nieuwe tv wel Ziggo certified?
Welke?quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:55 schreef Coritchando het volgende:
ik heb recent een 55 inch ultra HD gekocht en moet toch wel eerlijk zeggen dat het heerlijk kijken is. content komt vanzelf wel
lg 55uf776v. model april 2015.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Welke?
Energieverbruik van deze TV is trouwens 19,55 per jaar (bij gemiddeld gebruik) en dat was bij m'n oude plasma over de 80 euro per jaar bij gemiddeld gebruik haha
Van hoe dichtbij?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
lg 55uf776v. model april 2015.
ik zag wel heel goed verschil tussen fullhd en ultrahd, niet alleen in de winkel ook thuis toen ik mijn 42 inch full hd er naast had staan.
Je hoeft in ieder geval niet te twijfelen over UHD met zo'n maatquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:05 schreef Atmoz het volgende:
Sorry voor het "topic kapen", maar aangezien we hier toch al lekker over UHD tv's aan het babbelen zijn...![]()
Iemand ervaring met de Panasonic tx-65ax900e?
Goede tv? Of voor hetzelfde geld nog een betere? (ik kom af van een Panasonic 65VT50, dus ben redelijk verwend)
Vanaf dichtbij zie je wel verschil ja, had het ook een keer vergeleken. Toen ik een stukje verder ging staan, zag ik al geen verschil meer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
lg 55uf776v. model april 2015.
ik zag wel heel goed verschil tussen fullhd en ultrahd, niet alleen in de winkel ook thuis toen ik mijn 42 inch full hd er naast had staan.
Ik had nooit een FullHD tv in de woonkamer, dus scheelde dat ik niet per se de 1080p versies hoefde te downloaden, kon gewoon 720p doen, merkte je toch niet haha, nu wel op zoek naar alles in FullHD.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vanaf dichtbij zie je wel verschil ja, had het ook een keer vergeleken. Toen ik een stukje verder ging staan, zag ik al geen verschil meer.
ben blij dat ik uhd heb en geen 3d, dat is de grootste nonsens en flop ooit wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Van hoe dichtbij?
Maar ik zie bijvoorbeeld ook flink verschil tussen mijn goedkope 40" FullHD en deze high-end 55" FullHD.
Maar van 3 meter afstand is het volgens de grafieken niet nodig om UltraHD te hebben, dit in combinatie met A) ik had nog maar 1024x768, B) het zijn nog begin modellen, heb nu high-end en C) ze zijn een stuk duurder was de doorslag.
ik zie een heel duidelijk verschil het is allemaal een stuk scherper. en ben hiermee ook klaar voor de toekomst, komende 5 jaar zal er veel uhd materiaal uitkomen en dan heb ik het tenminste in beeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vanaf dichtbij zie je wel verschil ja, had het ook een keer vergeleken. Toen ik een stukje verder ging staan, zag ik al geen verschil meer.
Dat 3D boeit mij ook niets, zit erop, net als een nutteloos knopje op de afstandsbediening die je nooit gebruikt, heeft 0,0 invloed gehad op de keus. Had alleen geen 600 euro meer over voor UHD wat je amper ziet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ben blij dat ik uhd heb en geen 3d, dat is de grootste nonsens en flop ooit wat mij betreft.
wij zitten tussen de 2.5 en 5 meter van de tv
Maar heb je er ook aan gedacht dat een film in 4K ook 4x zo groot is, dus even 40GB downloaden voor een film.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:04 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik zie een heel duidelijk verschil het is allemaal een stuk scherper. en ben hiermee ook klaar voor de toekomst, komende 5 jaar zal er veel uhd materiaal uitkomen en dan heb ik het tenminste in beeld
behalve dat jouw UHD tv niet aan de 4k standaard voldoet en je er dus geen optimaal gebruik van kan maken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:04 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik zie een heel duidelijk verschil het is allemaal een stuk scherper. en ben hiermee ook klaar voor de toekomst, komende 5 jaar zal er veel uhd materiaal uitkomen en dan heb ik het tenminste in beeld
The Consumer Electronics Association announced on October 17, 2012, that "Ultra High Definition", or "Ultra HD", would be used for displays that have an aspect ratio of at least 16:9 and at least one digital input capable of carrying and presenting native video at a minimum resolution of 3840×2160 pixels.[1][2]quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
behalve dat jouw UHD tv niet aan de 4k standaard voldoet en je er dus geen optimaal gebruik van kan maken.
dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:15 schreef Coritchando het volgende:
[..]
The Consumer Electronics Association announced on October 17, 2012, that "Ultra High Definition", or "Ultra HD", would be used for displays that have an aspect ratio of at least 16:9 and at least one digital input capable of carrying and presenting native video at a minimum resolution of 3840×2160 pixels.[1][2]
Voor mij meer dan voldoende
met meer dan 100 mbit thuis en 6 terabyte in de nas maak ik mij geen zorgen. buiten het feit dat ik niet illegaal download.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar heb je er ook aan gedacht dat een film in 4K ook 4x zo groot is, dus even 40GB downloaden voor een film.
daarom ook optie c genomen. vond het geld minder belangrijk dan de beeldkwaliteit, smart functies en mooie strakke vormgevingquote:Verder allemaal natuurlijk eigen keus en top dat je blij bent met je aankoop, ik kon kiezen:
A) High-end FullHD voor 900
B) Cheap 50Hz UHD voor 900
C) Goede UHD voor 1500
Wilde geen instapmodel en heb de mogelijkheden overwogen van UHD en had daar nu nog geen 600 euro voor over.
waar haal je trouwens die 4k gebrabbel vandaan ik heb dat nooit genoemd. ik heb het over ultra hd (uhd) en daar voldoet mijn tv aan. precies wat ik wilde kopen en heb gekocht. lijkt wel of je jaloers bent?quote:
Absoluut niet. Maar je kan straks met de nieuwe panelen pas echt vooruitgang zien. Meer pixels alleen is niet zo boeiend. Groter kleurspectrum voegt wel degelijk iets toe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:18 schreef Coritchando het volgende:
[..]
waar haal je trouwens die 4k gebrabbel vandaan ik heb dat nooit genoemd. ik heb het over ultra hd (uhd) en daar voldoet mijn tv aan. precies wat ik wilde kopen en heb gekocht. lijkt wel of je jaloers bent?
elke week is er iets nieuws, en als dat nieuws er is dan is er weer iets nieuws wat iets toevoegt. dan blijf je bezig. daarom zijn de economen zo bang voor deflatie, constant uitstellenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar je kan straks met de nieuwe panelen pas echt vooruitgang zien. Meer pixels alleen is niet zo boeiend. Groter kleurspectrum voegt wel degelijk iets toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |