quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps verkeerd gelezen. Ja, dit klinkt wel goed.
Vraag aan mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij heb ik hulp nodig met het invullen van mijn belastingaangifte.Ik krijg dit jaar geen geld terug?
ik haat hulp vragen aan anderen.
Thanks maar niet via internet. Ik ken wel iemand die mij kan helpen. En maybe kan ik het zelf ook wel regelen.. alleen kan ik niet bij mijn loonstroken door een storing op de site van mijn uitzendbureau die al 394839843 jaar duurt uff.quote:
Ik wilde het gewoon voor je uitrekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Thanks maar niet via internet. Ik ken wel iemand die mij kan helpen. En maybe kan ik het zelf ook wel regelen.. alleen kan ik niet bij mijn loonstroken door een storing op de site van mijn uitzendbureau die al 394839843 jaar duurt uff.
mijn prive.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon voor je uitrekenen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow kaaskop.
MIJN SALARIS IS PRIVEEEE
Ik ben niet zo hoor. Heb het volgens mij vaak genoeg gehad over mijn salaris. Maar ik heb vorig jaar veel overgewerkt. Ben bang dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn hinderlijk ama be.
Valla tam hatirlamiyorum maar volgens mij wel tenminste drie maanden een dag in de week extra..quote:
Dan denk ik dat je niets terug gaat krijgen sws. Meer werken = meer belasting betalen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla tam hatirlamiyorum maar volgens mij wel tenminste drie maanden een dag in de week extra..
Agzina sicim bu devletin man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je niets terug gaat krijgen sws. Meer werken = meer belasting betalen..
Ik dm het je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo, wat was jouw functie op werk ook alweer precies?
Ik zou haar doen. Srs.quote:
SOG dit.quote:
Nee? Ik ken er echt genoeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ik ken geen enkele Koerd die zo spreekt?
Ik ga zo huilen. Ik weet na ruim 1 jaar even geen school niets meer over hoe scriptie op te pakken. Ben alles vergeten yaaaa,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |