Ik had 3 jaar geleden klaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
Tm hoe lang ben jij al bezig met je studie eigk?
Gelukkig hoor ik niet bij die groep.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:29 schreef xaban06 het volgende:
Sowieso moet grotendeels van werkend Nederland dit jaar belasting betalen. Is tig keer gezegd afgelopen jaar.
Woyow..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar geleden klaar moeten zijn.
www.moneytalks.comquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit in functiegroep 12 nu. Na diploma ga ik naar 13, jaar later ga ik naar 14 en ga zo door. Ik vind t best. MONEY TALKS
je vroeg er zelf om iştequote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader zit naast me wat doe je
Heb jij een hoog libido dan? Wat is hoog eigk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
je vroeg er zelf om işte
Ik hou veel van watermeloen en noten. Zijn allebei erg libidoverhogend. Toeval of niet?
Burj Khalifaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij een hoog libido dan? Wat is hoog eigk?
De zin. Daadwerkelijk verrichten is voorlopig nog niet voorgekomenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De zin in seks of ook het daadwerkelijk verrichten van de daad?
Ik heb ook vaak zin in chocola. Dat wil niet zeggen dat ik elke dag zin heb om naar de ah te gaan om chocola te eten. Eerst maar eens het echte werk verrichten en daarna spreek ik je weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
De zin. Daadwerkelijk verrichten is voorlopig nog niet voorgekomen
#kutleven #ofeigenlijknietdus
Aanzetten tot haramquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zin in chocola. Dat wil niet zeggen dat ik elke dag zin heb om naar de ah te gaan om chocola te eten. Eerst maar eens het echte werk verrichten en daarna spreek ik je weer.
Wat een bitch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen mogen werken als politieagente. Dit soort trutjes wil je toch niet voor je als je dronken ergens staat? Kijk hoe ze haar pms afreageert op iemand die iets staat te doen wat legaal is.
Met haar ik vorder dat je dit niet op internet plaatst!! Bitch pls.
http://www.dumpert.nl/med(...)_gefilmd_worden.html
Poep etenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
OMG DIE GU CHEESECAKE WAS EEN ORGASMEWAARDIG SENTIMENT
Waar staat datquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, want jij bent haramloos. Ga pls.
Bedankt. Al was het een inkopper.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is Gu bij jullie? IUAHEWGIJWHIEUGH GRAPPIG
Mooi. Ik kom niet verder dan mijn deelvragen. Afbakenen lukt niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Al was het een inkopper.
Maar ik zit ook vast met mijn scriptie
Dit is horror iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=989035057797873
Okquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Gordon Ramsey en die mensen op RTL 5.
IF YOU DONT LIKE MY FOOD GO AWAY YOU MOTHAFUCKERS. PAY AND GET THE FUCK OUT YOU CRAZY BASTARDS HAHAHHAHAHAHAH
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Oh die rijke vlog chick uit Istanbul had mijn vraag beantwoord over waar haar familie vandaan komt in TR. Ze zegt dat haar familie al generaties lang in Istanbul woont en dat hun oorspronkelijke roots overal in en buiten Turkije liggen.
Ik deel dit met jullie omdat ik weet dat jullie al twee maanden in spanning op het antwoord zitten te wachten. You're welcome.
nicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Pagina met oude NatGeo-foto's:
http://natgeofound.tumblr.com/
Zitten mooie tussen.
Wss te gemixt om een specifiek antwoord te geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
'overal in en buiten Turkije'
Heel duidelijk ja.
Ooh die. Zij had toch die chocolade lays chipsquote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooh die. Zij had toch die chocolade lays chips
ga terug dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Shit, had me voorgenomen een zak van die chocoladechips mee te nemen om uit te proberen, maar helemaal vergeten.
kanker honden zijn hetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, werd er vannacht wakker van. Meerdere keren :s
Die Dhkp/c mensen zijn doodgeschoten.
Ik las dickpic mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, werd er vannacht wakker van. Meerdere keren :s
Die Dhkp/c mensen zijn doodgeschoten.
tostie met een beetje pestokaas doorheenquote:Op woensdag 1 april 2015 07:50 schreef Bortecinem het volgende:
Met wat moet ik ontbijten kom er echt niet uit.
Voor simit moet ik naar buiten, geen zin.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
tostie met een beetje pestokaas doorheen
Of Turkssimit beyaz peynir zeytin domates cay
Had laatst dit:quote:Op woensdag 1 april 2015 07:50 schreef Bortecinem het volgende:
Met wat moet ik ontbijten kom er echt niet uit.
Apart kizquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef Bortecinem het volgende:
Moet altijd kotsen van menemenachtig eten.
Ben je goed in schrijven en webdesign? Ik wil je best inhuren. 50 euro voor 3/4 blogposts per jaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
Extra para kazanmak icin yontem ariyirom.
Webdesign nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je goed in schrijven en webdesign? Ik wil je best inhuren. 50 euro voor 3/4 blogposts per jaar.
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:30 schreef mrstylo het volgende:
Is het serieus zo duur abi? Damnnn
Kan je niet net buiten Roffa City wonen?
Alles voor mezelf. Ik wil echt absoluut niks meer delen. Maar ik heb vrijdag een bezichtiging in Kralingen. Ik hoop dat ik deze keer op tijd ben. Thanks voor je aanbod though...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen, wil je je voorzieningen delen? Mss kan ik je helpen met zoeken.
Daar geld voor vragen bij je tantequote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Webdesign nee.
Ik ga denk oppassen bij mn tante ofzo
elke zaterdag op een baby van 2 maanden ofzo van 6.00 u in de ochtend tot 18.00 uur ook?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar geld voor vragen bij je tante!
#tataleven
Tantes die hun nichtjes niks gunnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar geld voor vragen bij je tante!
#tataleven
alsof jij van 6 tot 6 gaat oppassenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
elke zaterdag op een baby van 2 maanden ofzo van 6.00 u in de ochtend tot 18.00 uur ook?
Weet je hoe zwaar is om op zo'n ukkie te passen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tantes die hun nichtjes niks gunnen.
Met andere woorden: Grieks en Armeens dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
'overal in en buiten Turkije'
Heel duidelijk ja.
Vandaar dat ze varkensvlees eet. Vieze gavur.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met andere woorden: Grieks en Armeens dus.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Fucking hell. Eet al dagen alles wat en los en vast zit. Vermoeidheid is een hoer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |