Een lichtere versie.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dat zoiets als Insanity? Behoorlijk zwaar, heb ik gehoord. Mooi als je het kunt volhouden.
wtf een armenier in dit topicquote:Op donderdag 2 april 2015 01:01 schreef johnson555 het volgende:
Wrm hebben jullie zoveel Armeniėrs vermoord?
Gr gr de Armeniėr
ok dan:quote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Deuce92 het volgende:
Niet 'een Armeniėr', maar 'de Armeniėr'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:11 schreef Deuce92 het volgende:
Zo agressief.
Volgens mij heb je gewoon een knuffel nodig, Borte.Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet toch wat doen in een tijd zonder soaps op TV?quote:Op donderdag 2 april 2015 01:01 schreef johnson555 het volgende:
Wrm hebben jullie zoveel Armeniėrs vermoord?
Gr gr de Armeniėr
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:33 schreef Crip het volgende:
Deze turkie/arabier (couldn't tell fosho) werd echt beledigd toen ik zijn mooie pose nadeed.
Hij staat op de achtergrond ofcourse.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazige schoenenben dol op all stars maar mis het gebrek aan ondersteuning van de voet dus draag ze zelf niet
![]()
Ja net zoietsquote:Op donderdag 2 april 2015 01:27 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, Turken en Armenen, is zeker net zoiets als Nederlanders en Belgen, of niet dan?
Altijd elkaar een beetje voor de gek houden.
Is het bij allebei dezelfde optie? In dat geval, ga ik voor friet.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja net zoietsmaar dan
Genocide vs wandeltocht
ipv
Friet vs patat
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het bij allebei dezelfde optie? In dat geval, ga ik voor friet.
Xminator deed dat toch. Hij is nu super gespierd.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dat zoiets als Insanity? Behoorlijk zwaar, heb ik gehoord. Mooi als je het kunt volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |