quote:
quote:
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoorquote:
Ok, een heel klein spoilertje:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoor. Liever niet, maar ga geen moord en brand schreeuwen. Als je iets niet wil weten moet je offline blijven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, een heel klein spoilertje:BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk!111111111!!!1
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!!111111111!!!1
.
Neuh, dat sowieso nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisteren
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van jequote:
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te linkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van je
Oh ja, ik ben zó bangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te link.
Nee, voor beiden veels te link bedoel ikquote:
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Precies, dat is voor niemand leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steak
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerkt
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vreesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed plan.
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vrees
Jij lefgozert!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoor.
Zo rol ikquote:
Oooooooookeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
Fucking hell![]()
http://www.hetvondelpark.net/Vondelnieuws/DeStuntVanDeIceman
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doenquote:
Wijntje?quote:
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doen
[..]
Wijntje?
Je zal er maar langslopen met je kids tijdens een leuke wandeling in het Vondelparkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maar.
Die zijn wel wat gewend denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal er maar langslopen met je kids tijdens een leuke wandeling in het Vondelpark
Een naakte man met bloed en stront dat uit zijn kont stroomt loopt het meertje uit in het park?quote:
Is niets ergers dan de meeste kunst in het stedelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een naakte man met bloed en stront dat uit zijn kont stroomt loopt het meertje uit in het park?
Die kids keken zeker op hun derde al naar saw en cannibal holocaust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |