Eventjes 538-uitstapje gemaakt om die Serious Request ellende te omzeilen en beviel eigenlijk best goedquote:
Nee niet jij ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eventjes 538-uitstapje gemaakt om die Serious Request ellende te omzeilen en beviel eigenlijk best goed
zullen je missen vanaf juniquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eventjes 538-uitstapje gemaakt om die Serious Request ellende te omzeilen en beviel eigenlijk best goed
dat is edwin evers xDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom belt Frank de Boer met 3fm?
Collegiaal van hemquote:
Als C&S naar 538 gaan, blijf ik daar weg. Ik ging vorig jaar vaak om 4 uur richting 538 vanwege Ruud de Wildquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
In september starten coen en sandra bij 538, Ed.
En in juni Frank vd Lende die de middagshow gaat doen op 3.
whahahahahahhaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekdom gaat straks co de geel bellen.
En dat nog wel op LUP-dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekdom gaat straks co de geel bellen.
Dan heb ik vakantie.quote:
Dat maakt de Top 2000 zo leuk. Je weet dat ze van die kut SMSjes en appjes en mailtjes gaan voorlezen, dat je 20 keer Blof hoort en dat Sander de Heer niet kan draaien en zelfgeil is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets zo fijn als een voorspelbaar radiostation en een bijpassend voorspelbaar topic
Ik heb 2x een ingestuurd gesproken appje op de radio gehad bij de T2000 #swagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt de Top 2000 zo leuk. Je weet dat ze van die kut SMSjes en appjes en mailtjes gaan voorlezen, dat je 20 keer Blof hoort en dat Sander de Heer niet kan draaien en zelfgeil is.
En je weet ook wat de users gaan zeggen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog niet of ik deze zomer overleef met al die veranderingen.
Precies het type man wat Muis zoekt... Norwegian Wood XDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf dat intro gejat vinden van Norwegian Wood.
XDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies het type man wat Muis zoekt... Norwegian Wood XD
%-|quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat deze zanger wat op Justin Timberlake.
I think she wood xDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies het type man wat Muis zoekt... Norwegian Wood XD
Het is maar waar je van hou(d)tquote:
3 zelfs?quote:
Als je het doet moet je het ook gelijk goed doen.quote:
Je hebt op zich wel 3 gaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het ook gelijk goed doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel 3 gaten.
neusgaten niet meegerekend
Airlockenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel 3 gaten.
neusgaten niet meegerekend
En dan deel je niet met Cee en mij?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het ook gelijk goed doen.
alors waardeert deze post niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan deel je niet met Cee en mij?
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarover wil Muis wel een boompje opzetten xDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
zo rolt pandaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef Pandaplint het volgende:
Fantastisch gesprek gehad bij een detacheringsbureau.
Ware het niet dat ze mij uitgenodigd hadden voor een functie waar ik vorige week zelf een gesprek had geregeld![]()
/Lief dagboek
Jouw comment op instagramquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef Pandaplint het volgende:
Fantastisch gesprek gehad bij een detacheringsbureau.
Ware het niet dat ze mij uitgenodigd hadden voor een functie waar ik vorige week zelf een gesprek had geregeld![]()
/Lief dagboek
Huh? Welke?quote:
Die bij Lubach, gok ik zo.quote:
Alsof je er elke seconde er eentje uit floept. Die bij Lubach natuurlijk.quote:
ik heb even een puike grap gepostquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Co de Geel
Leuke van mij he?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, Faithless.
Daar ga ik al heen bedenk ik me nu
Ja sicher! Du?quote:
JAMMER JOH!!quote:
jammer johquote:
dat assquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
Katy Perry in de UJDT. Ik wacht met smart op de gifjes om half 4.
En wat moet ik met deze bananendoos die heel toevallig op een rare dildo lijkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1/?type=1&permPage=1![]()
Je banaan beschermen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze bananendoos die heel toevallig op een rare dildo lijkt?
Daar snap ik het nut niet van.quote:
Ja dat nederlandse kutnummerquote:
Deze?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bronson, waar is jouw epische gifje
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er mis met dezelfde trui aanhebben als de dag ervoor?
Wel eerst een primer en een filler gebruikt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mint groene nagellak van essence en die is me toch lelijk als je hem opbrengt. Strepen en onregelmatig.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel eerst een primer en een filler gebruikt?
Of gessoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel eerst een primer en een filler gebruikt?
Onderschat mij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Maar wat weet jij ervan?
Ik vind het raar als een man ineens gaat beginnen met make-up tips. Dan ga ik toch rare dingen denkenquote:
Schildertipsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het raar als een man ineens gaat beginnen met make-up tips. Dan ga ik toch rare dingen denken
Schilderen kan ik ook alleen niet op mijn lijf, dan faal ik.quote:
Ik blink uit in Abstract expressionisme op het gebied van schilderen op lichamenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderen kan ik ook alleen niet op mijn lijf, dan faal ik.
Oh my ....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
En weer een pareltje gevonden op het VIVA-forum
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/263205
Verdommequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik geef mijn paard liever een schone
omgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
En weer een pareltje gevonden op het VIVA-forum
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/263205
DOOOOOON LEEEEOOOO MEEEEX BLOKHUIS!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whole Lotta Rosie
Jammer dat het hele nummer gejat is.
Wegbezuinigd.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:32 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er gebeurd met "begin de dag met een dansje"?
Vervangen door het oplezen van flitsers.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:32 schreef SilentChaos het volgende:
Het hele nummer ademt Rock and Roll van Led Zepquote:Op woensdag 1 april 2015 01:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DOOOOOON LEEEEOOOO MEEEEX BLOKHUIS!
Dat vond ik zo'n slechte rubriek.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:32 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig lijkt veel rock'n roll/blues niet op elkaarquote:Op woensdag 1 april 2015 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het hele nummer ademt Rock and Roll van Led Zep
Fair enough.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt veel rock'n roll/blues niet op elkaar(overigens niks tegen het fantastische genre
)
Wel dichtbij de epische type 4quote:
Dit lijstje ophangen naast de fax en kijken wie het grapjen snapt hihaho.quote:
M'n collega: "oh ik dacht dat het een meisje was"quote:Op woensdag 1 april 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dit is dus Bieber?
Nou, wat een aids. Met z'n hoge kutstemmetje. Passenger 2.0.
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul in the Dark snapt er weinig van, wat een debiel moet dat zijn
Die man leeft echt in z'n eigen sprookjeswereld...quote:ERIK DE ZWART: "RADIO 2 EN 3FM MOETEN IN DE VERKOOP"
Erik de Zwart: Erik de Zwart vindt dat Radio 2 en 3FM zo snel mogelijk commercieel moeten. De station director van Radio Veronica zegt in het AD: "Ik zou niet weten welke publieke functie de stations hebben."
De Zwart vindt dat de zenders te duur zijn en dat het beter kan. "Ik daag radiodirecteur Jan Westerhof van de NPO uit om de programmering van Radio 2 en 3FM eens aan ons over te laten. Dat scheelt mensen en geld. Met onze kennis gaan de zenders misschien zelfs beter scoren dan ze nu doen." Momenteel scoren 3FM en Radio 2 een marktaandeel van 9 en 9,1 procent, Radio Veronica heeft 4.2 procent.
De Zwart heeft al vaker laten merken dat hij van de twee publieke zenders af wil. Nu zegt hij dat hij op het idee kwam nadat Staatssecretaris Sander Dekker een duidelijker onderscheid wilde tussen de publieke en commerciële televisiezenders. De Zwart gaat nog een stap verder. "Je kunt Radio 2 en 3FM ook verkopen. Ik zie daar wel brood in." Volgens hem zit er eigenlijk geen verschil tussen de zenders. "We draaien allebei plaatjes, er is reclame, we opereren in dezelfde luisterwereld. De publieke omroep moet mensen met elkaar verbinden, klinkt het altijd. Alsof wij dat niet doen. Je moet wel, want anders luistert niemand naar je." Volgens hem hebben Radio 1 en Radio 4 wel een publieke taak maar over Radio 2 en 3FM zegt hij: "Ik zou niet weten welke publieke functies Radio 2 en 3FM hebben."
De gevoelens van De Zwart komen ook door de ongelijkheid in radioland. Tegen de krant zegt hij: "Publieke zenders hebben alle vrijheid. Naast de Top 2000 op Radio 2 is er onbeperkt tv-zendtijd. Wij moeten zulke aandacht inkopen. En waarom beschikken ze daar over vier FM zenders en moeten de commerciëlen het stellen met twee? Het model is zwaar achterhaald. Het wordt tijd voor verandering. De Zwart probeert ook in Den Haag politici achter zijn plan te krijgen.
Jan Westerhof, Directeur Audio van de NPO, vindt dat De Zwart in een andere wereld leeft: "Hij leeft in een wereld waarin alles te koop is en inwisselbaar. De suggestie dat Radio 2 en 3FM te koop zijn geeft inzicht in zijn beperkte commerciële focus. Bij de NPO is het publiek de eigenaar. Een commercieel radiostation draait muziek die de grootste gemene deler onder het publiek wil horen om zoveel mogelijk commercials te verkopen, een publieke zender opent nieuwe deuren: nieuwe muziek, andere muziek."
Momenteel zijn 3FM en Radio 2 bezig de programmering aan te passen. Komende zomer en herfst zal vooral de programmering van 3FM aangepast worden.
Bron: http://www.radiofreak.nl/(...)oeten-in-de-verkoop/
Dat zien we wel aan Radio Veronica. Dat dondert ook als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:49 schreef Sirolf het volgende:
ERIK DE ZWART: "RADIO 2 EN 3FM MOETEN IN DE VERKOOP"
Dat scheelt mensen en geld. Met onze kennis gaan de zenders misschien zelfs beter scoren dan ze nu doen."
3FM / GIEL: "HIIEEER 3fmluisteraars, hier heb je Jett Rebel, Kensington en Singer Songwriters. Of je het nou leuk vind of niet. Hier ga je de komende maanden mee kapotgegooid worden.quote:commercieel radiostation draait muziek die de grootste gemene deler onder het publiek wil horen om zoveel mogelijk commercials te verkopen, een publieke zender opent nieuwe deuren: nieuwe muziek, andere muziek."
Allebei topplatenquote:
Te vaak gehoord vooral. Vind het een van de betere van de Script.quote:
twitter:wjacobvw twitterde op woensdag 01-04-2015 om 09:14:49Ik wordt zo moe van die man. @erikdezwart reageer retweet
twitter:
Ze maken wel gelikte nummers. Liggen wel lekker in het gehoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te vaak gehoord vooral. Vind het een van de betere van de Script.
Met een haas?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik heb een date gescoord voor dit weekend
Het is nooit sandalenweer. Of je moet 65+ zijn, dan misschien.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowel in 2009 als 2011 was het 1 april sandalenweer. Het is nu meer geitenwollensokken in sandalen weer.
Het Nederlandse weer stelt mij altijd weer teleur.
Teenslipperweer.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is nooit sandalenweer. Of je moet 65+ zijn, dan misschien.
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Serge weetquote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
1 aprilquote:Op woensdag 1 april 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik heb een date gescoord voor dit weekend
En dit...quote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
Sandalen
Die kalknagels zie je soms op een kilometer afstand al aankomen.
teenslippersquote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind teenslippers
Het zijn de uggs van de zomer.
Teenslippers.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
teenslippers
sandalen
ik hou sowieso niet van open schoenen (niet bij vrouwen en al HELEMAAL niet bij mannen)
Je beenharen lekker wapperend in de wind.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En toch draag ik straks mijn sandalen weer met veel plezier.
Kan mij het boeien wat anderen ervan vinden.
Nee beenhaar heb ik verwijderd tegen die tijd.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je beenharen lekker wapperend in de wind.
Groot gelijk meid.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En toch draag ik straks mijn sandalen weer met veel plezier.
Kan mij het boeien wat anderen ervan vinden.
Ik ook niet, maar ook niet bij anderen.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou niet van open schoenen bij mezelf
Met een kettingzaag?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee beenhaar heb ik verwijderd tegen die tijd.
Nooit last van.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar worden je voeten dan niet overhit als het warmer is dan 24 graden en je loopt in dichte schoenen?
😑😑😑😑😑😑quote:Op woensdag 1 april 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
Daar heb je dat kutpaard weer.
Hiiiihiiiii
/Giel
/Gekdom
Je ziet niet graag een teen?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
teenslippers
sandalen
ik hou sowieso niet van open schoenen (niet bij vrouwen en al HELEMAAL niet bij mannen)
Niet die neequote:
Ik kan enorm slecht tegen vrouwen met pumps. En dat je dan nog net de aanzet van de tenen zietquote:Op woensdag 1 april 2015 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet die nee
Ik heb gewoon een afkeer tegen voeten
Dit is echt afzichtelijkquote:Op woensdag 1 april 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit last van.
Overigens is dit model prima voor vrouwen (even afgezien van het slangenleer):
[ afbeelding ]
Oh bah verschrikkelijk iddquote:Op woensdag 1 april 2015 11:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kan enorm slecht tegen vrouwen met pumps. En dat je dan nog net de aanzet van de tenen ziet![]()
Kan ik me zo aan ergeren
Eens maar doelde ook meer op dat de tenen niet te zien zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt afzichtelijk
Als er een klein gat tussen zit okee, maar als het helemaal overloopt vind ik het echt afschuwelijk. Houd het dan plat.
Brrrr inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kan enorm slecht tegen vrouwen met pumps. En dat je dan nog net de aanzet van de tenen ziet![]()
Kan ik me zo aan ergeren
[ afbeelding ]
Als je die "aanzet" niet ziet zijn pumps overigens primaquote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat noemt met een teen decollete en die zijn idd afzichtelijk.
Jezusfuckingchristus.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je die "aanzet" niet ziet zijn pumps overigens prima
Maar het kan nog erger Plintje:
[ afbeelding ]
Die vind ik stiekem wel tofquote:Op woensdag 1 april 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is met d'r voeten in zo'n uitrolbaar plastic hekwerk blijven hangen.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domme actie. Het moest ook gewoon fout gaan en dat wist die persoon er achter ook die met zijn grijs staat te filmen.quote:
Notenkraker.quote:
Moet nog wat bedenken voor mijn wekelijkse radio item ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg Pandaplint. Heb jij je vraag al klaar staan voor vanmiddag? Of ben je dit keer live in de studio aanwezig in je Panda pak?
RE:type 4 hierquote:
quote:
Paul moet nog komenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jammer joh Panda, geen erkenning vandaag...
JAMMER JOH!
Huh? hij begon toch met Paul?quote:
Het viel ook zo lekker stilquote:
Dan heeft hij het gemaakt op 3FM.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
t wachten is op een pandaplintvraagjingle
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt gewoon een wekelijks item op 3FM.
De nieuwe Paultje Pilsquote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Maar toch, alles wat Plintje instuurt wordt gewoon gegarandeerd voorgelezenje wordt een item
En krijgt hij een speciale eervermelding in dit topic uiteraardquote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heeft hij het gemaakt op 3FM.
Wat is je volgende stap in je carriere?quote:
Mag ik nog niks over zeggen. Wel kan ik meedelen dat ik na de zomer minder tijd heb om te posten tussen 12 en 14.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is je volgende stap in je carriere?
Te slecht om nog te herhalenquote:
quote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 01-04-2015 om 13:11:23@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Voor Paul: Wat vind je er van dat grote brillen niet meer zijn toegestaan op festivals?1 Abril! #holymoly reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |