Wouw. Iemand die het gefilmd heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 20:42:49BREAKING NEWS: Cell phone video found at Germanwings crash site shows screaming passengers as plane goes down - CNN reageer retweet
Zou je 't willen zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef agter het volgende:
BREAKING NEWS: Cell phone video found at Germanwings crash site shows screaming passengers as plane goes down - CNN
Lijkt me wel dat dat onderdeel van het onderzoek is. Ik hoef het niet te horen, het relaas lezen vind ik al voldoende naargeestig. Wat een horror, die laatste minuten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Physsic het volgende:
Wow.![]()
Maar wie zijn die telefoons dan aan het doorzoeken? Hoort dat bij het onderzoek (als verzamelen van bewijs)?
Zeker. Nieuwsgierigheid overwint altijd bij mij, bij dat soort filmpjes.quote:
Die eigenschap heb ik helaas ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zeker. Nieuwsgierigheid overwint altijd bij mij, bij dat soort filmpjes.
Oef. Moeilijke vraag. Wsl wel.quote:
Het zal wel weer lekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Wat mij betreft worden zulke filmpjes nooit openbaar.
Ja, bij elk groot drama gaat daar de vlag uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef 11en30 het volgende:
Bild en ParisMatch doen het goed qua scoops in dit drama.
Ze zullen wel SD bedoelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:31 schreef 11en30 het volgende:
De video zou volgens CNN op een SIM kaart gevonden zijn?
Hier op FOK! ook. Ramptopics lopen goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, bij elk groot drama gaat daar de vlag uit
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan bedoelen ze misschien ook wel neusverkouden ipv suicidaal.
Lufthansa was dus overal van op de hoogte en liet willens en wetens een piloot met een psychische verleden een vliegtuig besturen.quote:Ook werd vandaag bekend dat de vliegschool van Lufthansa waar de Duitser Andreas Lubitz les kreeg, afwist van de depressies waaraan de latere copiloot van Germanwings had geleden. Dat blijkt uit een e-mail uit 2009 van Lubitz aan de school.
Die e-mail stuurde hij voordat hij zijn tijdelijk gestaakt opleiding hervatte. Hij lichtte de school daarin in over de afgelopen 'zware depressieve periode' die hij had doorgemaakt. Lufthansa, moederbedrijf van Germanwings, maakte dat vandaag bekend.
Oh.. fijn hé... er kunnen koppen gaan rollen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef eight het volgende:
Overigens vind ik dit het meest schokkende nieuws van vandaag :
[..]
Lufthansa was dus overal van op de hoogte en liet willens en wetens een piloot met een psychische verleden een vliegtuig besturen.
koppen hebben al gerold...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. fijn hé... er kunnen koppen gaan rollen..![]()
En dan is Lufthansa nog een degelijke maatschappij. MH370 zelfde verhaal? En wat komt er dit jaar nog allemaal naar beneden? Als ze maar niet op mijn zolder vallen!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef eight het volgende:
Overigens vind ik dit het meest schokkende nieuws van vandaag :
[..]
Lufthansa was dus overal van op de hoogte en liet willens en wetens een piloot met een psychische verleden een vliegtuig besturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |