abonnement Unibet Coolblue
pi_153041044
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef Vlindur het volgende:
Ons kaartje O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER: Vertaling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg die taal
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:00:16 #177
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_153042957
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Omg die taal
:D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153044112
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:D
Mooie naam. Hielke. Lekker normaal. Gelukkig heet je kind niet 'Vlinder' hihi.

Waarom staat 'bezoek is fijn...' wel in het Nederlands?
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:51:50 #179
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_153044303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Mooie naam. Hielke. Lekker normaal. Gelukkig heet je kind niet 'Vlinder' hihi.

Waarom staat 'bezoek is fijn...' wel in het Nederlands?
Omdat we ook familie buiten Friesland hebben en om het ze nou niet al te moeilijk te maken doen we de kaartjes tweetalig. Gedicht en *de* zin in het Fries en de rest gewoon in het Nederlands.
Zo deden we het bij de eerste en dat hebben we er in gehouden :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153045308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben eens aan het zoeken geslagen, en vraag me nu af:

Wie heeft er DE tip voor betaalbare geboortekaartjes? Ik ben online aan het zoeken, en dan denk je een leuk en toch redelijk goedkoop kaartje gevonden te hebben (max 1,30 p/s), komen er nog 70 euro aan 'eenmalige drukkosten' bij -O- . Bij J hadden we duurdere kaartjes, maar daarin waren de drukkosten al meegerekend, en eigenlijk wou ik deze keer zeker onder de 150 euro blijven voor 50 kaartjes, maar liefst nog minder.

Zelf ontwerpen gaat m niet worden, en ik val geloof ik voor de steigerhout/bomen/aapjes/vosjes kaartjes...


Ja, dit is een luie post, maar vaak kun je dus niet alle kosten in 1 keer zien als je een website bekijkt, en komt er nog van alles bij als je eenmaal een bestelling wil plaatsen. Vandaar, alle sites in de OP zo doorlopen, na ja, duurt gewoon lang...

Ik had ze van Kaartje2Go, 50 stuks voor ¤80,- incl verzenden en enveloppen (excl postzegels).
Op de achterkant stond alleen subtiel het logo.
Als je ze direct laat versturen staat het adres van de ontvanger op de achterkant.
pi_153045460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben eens aan het zoeken geslagen, en vraag me nu af:

Wie heeft er DE tip voor betaalbare geboortekaartjes? Ik ben online aan het zoeken, en dan denk je een leuk en toch redelijk goedkoop kaartje gevonden te hebben (max 1,30 p/s), komen er nog 70 euro aan 'eenmalige drukkosten' bij -O- . Bij J hadden we duurdere kaartjes, maar daarin waren de drukkosten al meegerekend, en eigenlijk wou ik deze keer zeker onder de 150 euro blijven voor 50 kaartjes, maar liefst nog minder.

Zelf ontwerpen gaat m niet worden, en ik val geloof ik voor de steigerhout/bomen/aapjes/vosjes kaartjes...


Ja, dit is een luie post, maar vaak kun je dus niet alle kosten in 1 keer zien als je een website bekijkt, en komt er nog van alles bij als je eenmaal een bestelling wil plaatsen. Vandaar, alle sites in de OP zo doorlopen, na ja, duurt gewoon lang...

Wij hadden ze via www.babyboefjes.nl
twee keer over en is ons goed bevallen.
Toen goedkoop maar weet niet hoe de prijzen nu na 4,5 jr zijn ;-)
pi_153045495
Wij hebben nu een kaartje bedacht bij mycards.nl. Heb effe gekeken voor je, bij 50 kaartjes en enveloppen kost het je (incl. verzenden) 113 euro voor dubbele kaart van 13x13.

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel erg te spreken ben over de service daar (snelle levering proefdrukken, emailtje met of alles naar wens was en vriendelijk en zo). ^O^
Nu effe wachten op de kleine man en dan kunnen we de details invoeren en bestellen!
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:18:27 #183
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153046214
Thanks voor alle tips, dit weekend maar eens echt even gaan zitten!
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:22:17 #184
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153048004
mousemickey ik had dit keer ons kaartje bij kaartje2go.nl. Vond ze niet duur en heel goede service. Na afloop heb ik zelfs gewoon een .jpg van de voorkant van het kaartje gekregen, zodat ik er een canvas van kon laten drukken.
Ze hebben in ieder geval veel in jouw smaak :).
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:25:29 #185
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153048106
Wil trouwens al tijden ons kaartje ook eens delen, maar ben te lui om van de binnenkant een foto te maken... :') . Ah ik had nog een foto ook van de binnenkant!
Dit is iig de voorkant hem O+





Met gedichtje van Oxymoron.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fee-nix op 28-05-2015 19:33:39 ]
pi_153067045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Daar had ik idd nog niet gekeken :o . Ook weer uit gemakzucht denk ik, ik wil dit soort dingen altijd doen als J. in bed ligt, 's middag's als ik niet weg kan, of 's avond's dus... Ik zal eens kijken wat er hier aan drukkerijen zit.
Een heel aantal / veel (iig degene die ik toen leuk vond) van de online kaarten blijken uit een standaard collectie te komen, en als je daar op gaat zoeken dan kom je vrij snel bij het merk zelf uit en zie je welke drukkers in de buurt deze kunnen maken. Hier met zowel de trouw als geboorte kaartjes gemerkt dat de drukker helemaal geen extra kosten rekent voor drukken als je 'n set zo afneemt waardoor het opeens 'n stuk goedkoper werd als online bestellen.
pi_153067564
och wat een mooi kaartje Fee!! O+
En wat een lief gedichtje! Had je bij de oudste twee ook een gedichtje van Oxy?

Wij gaan weer voor een belle&boo kaartje denk ik. Vind de stijl zo lief O+
:)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 12:33:12 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153068105
Wat een mooi kaartje Fee O+

Gedichtje kan ik niet zo goed lezen :@
  vrijdag 29 mei 2015 @ 12:38:31 #189
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153068237
Wat een lief kaartje Fee en dat gedicht O+

Volgens mij is dit het gedicht Kyara

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid even zo, ik hoor wel als tie weg moet..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 12:49:20 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153068559
Dank je Rijst. Mooi gedicht inderdaad! O+
pi_153069466
Eigenlijk heb ik dat hele kaartjes gedoe steeds uitgesteld tot ergernis van mijn meneer. Die kreeg het een beetje op zijn heupen ervan :')

Maar goed. Vannacht was ik gestart met zoeken naar "wat vind ik dan leuk of afgrijselijk?!" en daarna ben ik er maar gelijk mee verder gaan stoeien tot ik een voor ons tof kaartje had ontworpen.
Euh is het herkenbaar dat je dan ook eigenlijk al de precieze datum, tijd, gewicht en eventueel afmeting erop wil zetten (ook al weet je dat nog lang niet natuurlijk!)?? :9

Om half vijf vanochtend dacht ik nou laat ik maar een foto maken van het geheel zodat ik het mijn meneer kan laten zien. Hopende dat hij vroeg wakker werd om alvast naar het kaartje te kunnen kijken :') Ik heb het maar in de ochtend maar naar hem doorgestuurd hopende dat hij het leuk vindt.

En jawel hoor *O*

Dus op zoek naar een drukker O+
Schudden voor gebruik
pi_153069477
Fee wat een lief gedichtje bij de voorkant!
Schudden voor gebruik
pi_153069532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Eigenlijk heb ik dat hele kaartjes gedoe steeds uitgesteld tot ergernis van mijn meneer. Die kreeg het een beetje op zijn heupen ervan :')

Maar goed. Vannacht was ik gestart met zoeken naar "wat vind ik dan leuk of afgrijselijk?!" en daarna ben ik er maar gelijk mee verder gaan stoeien tot ik een voor ons tof kaartje had ontworpen.
Euh is het herkenbaar dat je dan ook eigenlijk al de precieze datum, tijd, gewicht en eventueel afmeting erop wil zetten (ook al weet je dat nog lang niet natuurlijk!)?? :9

Om half vijf vanochtend dacht ik nou laat ik maar een foto maken van het geheel zodat ik het mijn meneer kan laten zien. Hopende dat hij vroeg wakker werd om alvast naar het kaartje te kunnen kijken :') Ik heb het maar in de ochtend maar naar hem doorgestuurd hopende dat hij het leuk vindt.

En jawel hoor *O*

Dus op zoek naar een drukker O+
Dekaartendrukkerij.nl hebben wij hele goede ervaring mee. Vriendelijke mensen en snelle levering. En prijs vond ik mee vallen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_153069625
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Dekaartendrukkerij.nl hebben wij hele goede ervaring mee. Vriendelijke mensen en snelle levering. En prijs vond ik mee vallen.
Bedankt voor de tip :D Eerst even lokaal kijken en in mijn netwerkje ^^,
Schudden voor gebruik
pi_153070395
O ja, ons kaartje. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153070753
Het bloemennijlpaard!
Schudden voor gebruik
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:01:39 #197
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153070836
Selvaria wat leuk zo met dat doorkijkje! Vrolijk kaartje :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef mignonne het volgende:
och wat een mooi kaartje Fee!! O+
En wat een lief gedichtje! Had je bij de oudste twee ook een gedichtje van Oxy?

Dank je! Bij de middelste wel, bij de oudste had ik haar helaas nog niet ontdekt :(. Was wel leuk geweest!

Kyara, oeps haha. Ja ik dacht nog zal ik het gedichtje eronder typen, maar ik had gisteravond geen tijd meer. Laura had honger :P.
Maar hij klopt idd zoals Rijstebuiltje hem heeft opgeschreven. Dank!
(Overigens heb ik zelf, met toestemming, het gedichtje een klein beetje aangepast. Het gedichtje spreekt nu vanuit een 'wij' ipv een 'ik', dus 'wij planten...' ipv 'ik plant' en er staat 'buigen' ipv 'waaien' :) ).

Stippelrientje, ja ik vond het ook zo goed bij elkaar kloppen O+ .
pi_153071007
Ik vond de tekst inhoud lastig om te verzinnen of plaatsen. Al snel vind ik gedichtjes niet persoonlijk bij ons passen.... toen zaten we te denken aan een gedeelte uit een songtekst van "ons liedje". Ik had het op de kaart gezet om te proberen... maar toch miste er iets aan.

Maar ik wilde eigenlijk ook een kleine link maken naar onze trouwkaart en bedankje die ik alweer bijna 3 jaar geleden had gemaakt. Daar staat een kleine tekst die nu een kleine toevoeging heeft gekregen maar van zoveel waarde O+

Tof om juist datgene te vinden wat je kaartje compleet maakt, dus ik kan mij heel goed voorstellen dat de wensboom zo veel meer is aangevuld en compleet is gemaakt door het gedichtje ^^,
Schudden voor gebruik
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:10:08 #199
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153071107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben eens aan het zoeken geslagen, en vraag me nu af:

Wie heeft er DE tip voor betaalbare geboortekaartjes? Ik ben online aan het zoeken, en dan denk je een leuk en toch redelijk goedkoop kaartje gevonden te hebben (max 1,30 p/s), komen er nog 70 euro aan 'eenmalige drukkosten' bij -O- . Bij J hadden we duurdere kaartjes, maar daarin waren de drukkosten al meegerekend, en eigenlijk wou ik deze keer zeker onder de 150 euro blijven voor 50 kaartjes, maar liefst nog minder.

Zelf ontwerpen gaat m niet worden, en ik val geloof ik voor de steigerhout/bomen/aapjes/vosjes kaartjes...


Ja, dit is een luie post, maar vaak kun je dus niet alle kosten in 1 keer zien als je een website bekijkt, en komt er nog van alles bij als je eenmaal een bestelling wil plaatsen. Vandaar, alle sites in de OP zo doorlopen, na ja, duurt gewoon lang...

Drukkerij Pim
Goede prijs en prachtige kwaliteit!
Wordt met een dag thuis gestuurd.
En Mocht je nog 50 Geboortezegels nodig hebben.. Mag je ze van mij overnemen met korting!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:16:45 #200
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153071330
Ja, stippelrientje, wat fijn als je ineens die klik hebt dan he :).

Ik had dit keer het gedichtje eerder dan de kaart :D. En ik ging niet eens echt speciaal op zoek naar een kaartje met boom. Maar toen zag ik deze en was het: jaaaaaaaa!

O en ik was ook zo blij dat er lieveheersbeestjes op staan O+ . Die lieveheersbeestjes hoorden echt heel erg bij deze zwangerschap. Ik zag ze echt overal. Binnen in huis, buiten, als sticker op een auto, op posters, echt je kon het zo gek niet bedenken of er zat een lieveheersbeest op :D. En toen in de kraamweek hadden we een lieveheersbeestjes-invasie in de slaapkamer. Het klinkt alsof ik het verzin, maar het was echt zo :D. Ze kropen gewoon langs het rolhor onze slaapkamer in. De kraam heeft die dag als een gek steeds al die beestjes weggezogen (wel met een sok over de mond vd stofzuiger, zodat ze weer vrijgelaten konden worden). Op een gegeven moment gaven we het op en hebben het hor weggehaald, daar zaten er echt nog tientallen achter/in het rolmechanisme. Heel bizar.
En TMI...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')