abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zondag 5 april 2015 @ 22:38:02 #61
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_151404562
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Er zit een lusje aan, die moet je te pakken krijgen.

Uitspoelen ga ik niet aan beginnen.
De natuurspons heeft geen lusje. Je moet hem eruit peuteren.
Er wordt in de video aangegeven dat je flosdraad erom kunt wikkelen. Dit kan je dan helpen om de spons te verwijderen.

Flosdraad _O-.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_151404742
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef nikky het volgende:

[..]

Er wordt in de video aangegeven dat je flosdraad erom kunt wikkelen. Dit kan je dan helpen om de spons te verwijderen.

Flosdraad _O-.
Flosdraad? Das leuk als je ff lekker wil seksen... Kan ingewikkeld worden ;)
pi_151404763
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 21:42 schreef quirina het volgende:
Ik blijf bij de cups. Veel fijner!
Top uitvinding!
Lekken ook nooit door. en geen touwtje verstoppen in de sauna of als je gaat zwemmen dat je niet bang hoeft te zijn dat t touwtje naast je broekje gaat ( wel eens gezien bij een vrouw op t strand, geeeeeeeen gezicht).

Geen onnatuurlijke bleekmiddelen die ze in tampons stoppen, geen parfummetjes wel eens aan een always geroken vers uit de verpakking? Waarom gooien ze er parfum in? Waarom al die plastic lagen? lekker broeien downunder :r
Kan nooit gezond zijn.
Ergens anders dan in je eigen huis die cups vervangen lijkt me echt de hel. Hoe doe jij dat?

Ik ben trouwens ook wel beppy-fan. Al zijn die inderdaad zo duur, dat ik ze alleen gebruiken als ik wil bumsen. Terugvinden/te pakken krijgen is ook iedere keer weer een uitdaging. Iets anders dan een orgasme of wat is de moeite niet waard vind ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151404765
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef nikky het volgende:

[..]

Flosdraad _O-.
Ieuw!
Professioneel gifmenger.
pi_151405114
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ergens anders dan in je eigen huis die cups vervangen lijkt me echt de hel. Hoe doe jij dat?
Gewoon thuis ^O^ Want je kan de cup vrij lang inhouden.
Maar mocht het zijn dat het onderweg nodig is heb ik speciale doekjes voor de cup om ze schoon te maken. En anders neem ik een flesje spa mee de plee in om de cup schoon te spoelen als daar geen wasbakje is.
Je zou t zelfs even af kunnen vegen met wc-papier, maar dat doe ik liever niet.
pi_151405219
want flosdraad met mentol enzo is niet slecht voor je interieur... Doe mij maar OB.
pi_151405459
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
want flosdraad met mentol enzo is niet slecht voor je interieur... Doe mij maar OB.
Maar bij seks is zo'n beppie wel beter dan ob. :Y
Professioneel gifmenger.
pi_151405489
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef quirina het volgende:

[..]

Maar mocht het zijn dat het onderweg nodig is heb ik speciale doekjes voor de cup om ze schoon te maken. En anders neem ik een flesje spa mee de plee in om de cup schoon te spoelen als daar geen wasbakje is.
Hoe kies je nou eigenlijk welke maat cup je nodig hebt?
Professioneel gifmenger.
pi_151405953
quote:

[..]

God wat een gekloot. Ik zie mezelf al alles ondersmeren bij de wc's van de Bijenkorf.
Tap tap tap
pi_151406011
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Hoe kies je nou eigenlijk welke maat cup je nodig hebt?
Ligt eraan hoe je bouw is en of je kinderen hebt gekregen. Hier staat wat meer informatie hoe je dat het beste kan kiezen.
http://www.katoenenko.nl/kiezen-van-een-cup/
pi_151406146
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

God wat een gekloot. Ik zie mezelf al alles ondersmeren bij de wc's van de Bijenkorf.
Valt mee hoor. Leegkiepen ff intiemdoekje voor t uitvegen of een flesje water mee. En dan erin. Niemand die weet wat je daar doet hoor.
pi_151406147
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef quirina het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je bouw is en of je kinderen hebt gekregen. Hier staat wat meer informatie hoe je dat het beste kan kiezen.
http://www.katoenenko.nl/kiezen-van-een-cup/
Hmm, twee redenen om voor een kleine cup te gaan en twee redenen om voor een grotere te kiezen. _O-
Professioneel gifmenger.
pi_151406316
Mooncup a is vrij regulier.
pi_151406425
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Valt mee hoor. Leegkiepen ff intiemdoekje voor t uitvegen of een flesje water mee. En dan erin. Niemand die weet wat je daar doet hoor.
Ik loop met tampons al te hannesen, mij kennende zitten de spetters tegen het plafond.
Tap tap tap
pi_151406463
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Op stressvolle dagen heb ik er al genoeg moeite mee die ob mini er met één vinger in te duwen. Laat staan dat ik mezelf zie kloten met een cup die ik opgevouwen in moet brengen. :')

Wel jammer, want het principe lijkt me ideaal. Maar het gedoe...
Your opinion of me is none of my business.
pi_151406588
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Op stressvolle dagen heb ik er al genoeg moeite mee die ob mini er met één vinger in te duwen. Laat staan dat ik mezelf zie kloten met een cup die ik opgevouwen in moet brengen. :')

Ik zie het al helemaal voor me, dan haal je hem eruit en dan floept ie zo uit je handen :')
Tap tap tap
pi_151406772
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het kost idd ff tijd om er aan te wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent en er vertrouwd mee raakt gaat t vrij vlot.
Enne je hoeft niet bang te zijn dat ie uit je handen floept op de plee. Je verbreekt t vacuum en dat steeltje zit er niet voor niks aan.
pi_151406831
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:25 schreef quirina het volgende:

[..]

Het kost idd ff tijd om er aan te wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent en er vertrouwd mee raakt gaat t vrij vlot.
Enne je hoeft niet bang te zijn dat ie uit je handen floept op de plee. Je verbreekt t vacuum en dat steeltje zit er niet voor niks aan.
Ja maar dan moet je dat ding er eerst een keer in krijgen toch. _O- Dat vind ik al moeilijk genoeg met mini tampons, laat staan met zo'n cup. :')
pi_151406928
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef quirina het volgende:
Menstruatiecups zijn geweldig.
Vind ik ook! Het is even een handigheidje, maar ik wil niet meer anders.
Zolang er was is, is er leven.
pi_151406974
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je dat ding er eerst een keer in krijgen toch. _O- Dat vind ik al moeilijk genoeg met mini tampons, laat staan met zo'n cup. :')

Het is even knutselen.
pi_151407001
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:34 schreef quirina het volgende:

[..]

Het is even knutselen.
Dan moet je dus nog steeds twee vingers inbrengen en dat lukt me echt niet als ik ongesteld ben. Veel te gevoelig. Heb op tampons al een halfjaar moeten oefenen. Maar als ze ooit een soort parachute systeem uitvinden, ben ik gebruiker #1. 8-)
pi_151407214
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan moet je dus nog steeds twee vingers inbrengen en dat lukt me echt niet als ik ongesteld ben. Veel te gevoelig. Heb op tampons al een halfjaar moeten oefenen. Maar als ze ooit een soort parachute systeem uitvinden, ben ik gebruiker #1. 8-)
Eerder een omgekeerde parapluversie zal je bedoelen haha.
Maar zonder dollen het kost even tijd om er aan te wennen, net zoals bij tampons. Maar eenmaal gewend is het gewoon heel handig.
pi_151407362
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:44 schreef quirina het volgende:

[..]

Eerder een omgekeerde parapluversie zal je bedoelen haha.
Maar zonder dollen het kost even tijd om er aan te wennen, net zoals bij tampons. Maar eenmaal gewend is het gewoon heel handig.
Ja zoiets. :P Zal vast even kosten ja, maar die tijd en pijn is het me dan niet waard. Ook al klinkt het wel heel handig.
pi_151408597
Oh en nog ff tip. Je hebt vrij dure menstruatiecups die 30 euro per stuk kosten maar ook de meluna ( Duits) en die kost maar de helft.
Google eens rond..
pi_151410858
quote:

[..]

Maar hoe lang is dan vrij lang? Het komt vrij regelmatig voor dat ik van 8 tot zeg 23/24 weg ben. Nu heb ik tegenwoordig een Mirena en vrij weinig menstruatie, dus qua hoeveelheid zal het wel lukken, maar qua hygiëne?

Hoe zit het ook weer met Toxic Shock Syndrome? Was dat niet omdat het bloed te lang in je lichaam bleef zitten om te

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je daar haske dood van kan gaan?

quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik loop met tampons al te hannesen, mij kennende zitten de spetters tegen het plafond.
^ Motorisch uitgedaagd FTW! :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151412087
Ik heb echt nog nooit van menstruatiecups gehoord! :o
pi_151412141
Ik ben trouwens de pil gaan doorslikken wegens migraine in de stopweek en het scheelt echt enorm! fantastisch :)
pi_151412375
Ik zou dolgraag die cups gebruiken, maar alles wat bij mij de boel tegenhoudt zorgt voor krampen × 100. :(
pi_151412538
http://menstruatiecup-info.nl/wat/wat.html#.VSJDRxhUeK0

Hier kan je vrijwel alle info vinden.
Wat betreft mirena en cup gebruiken zelf geen ervaring mee. Er wordt wel gewaarschuwd dat er een kleine kans bestaat dat je mirena kan verschuiven.
En wat betreft het dragen van de cup.. Maximaal 12 uur. Staat in de handleiding.
En TSS kan je altijd overkomen. Niet alleen bij tampon of Cup. Het kan je ook gewoon overkomen als je niet menstrueert.
De kans dat je TSS krijgt bij tampons is groter als je een tampon gebruikt die te groot is voor je menstruatievloed. Je interieur droogt uit, kan scheurtjes krijgen, gaan bacterieen inzitten en daar heb je de kans op TSS. ( kans is toch vrij klein, maar de kans is er daarom waarschuwen tamponfabrikanten er specifiek voor)
Daarom ook verschillende maten tampon. Plus voor de zware dagen, normaal voor gemiddelde vloed en mini voor als je minder bloedverlies hebt.
Bovendien.. Ooit wel eens een superplus erin proberen te drukken op de laatste dag van je menstruatie? Voelt niet prettig.
En als je te snel tampons verwisselt voor dat deze "vol" zijn gaat ook stroef en naar.
Maar te laat een tampon verwisselen is ook niet goed voor je.
Bij een cup krijg je geen vezeltjes (zoals bij de tampon) of last van droogte in je binnenkant.. Bij een cup gaat je bloed in de cup.. En niet broeiend in een prop watten. Vind ik zelf een prettiger idee.
Toch heb je bij de cup ook een kans op TSS maar fabrikanten cups beweren dat deze kleine kans nog kleiner is bij hun cup. wellicht reclamepraat, maar ook een vorm van indekking want wat als erineens wel een vrouw TSS krijgt door hun cup?
Ik denk gewoon dat het belangrijk is om zelf gewoon alert te blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door quirina op 06-04-2015 11:35:45 ]
pi_151412867
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom

Lees daar eens over zeesponsjes...Hmmm toch niet zo'n goed idee begrijp ik.

"In een vergelijkbare studie werden stalen genomen van de Staphylococcus aureus en andere bacteriën bij 58 tampongebruiksters en 25 gebruiksters van zeesponsjes. De populatie van S. aureus steeg tijdens de menstruatie in beide groepen, maar bij de gebruiksters van de zeesponsjes duidelijk meer dan bij de tampongebruiksters. Zeesponsjes zijn dus geen goed alternatief voor tampons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')