Dan duw je hem misschien niet ver genoeg erinquote:Op dinsdag 31 maart 2015 05:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik gebruik alleen maar maandverband. Wel eens tampons geprobeerd maar dat doet alleen maar pijn en ik loop dan alleen nog maar als een pinguïn.
Troep zoals alu-hoedjes?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef Rozekwarts het volgende:
Google btw eens op veilig/ biologische tampons. Zijn een paar dames een nieuw goed merk gestart omdat in de huidige artikelen veel troep zit.
Das een kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:56 schreef Rozekwarts het volgende:
Joezi, doorslikken is ook absoluut niet gezond. Dat weet je?
Trololollll. Ik ging er niet van uit dat mannen op dit onderwerp zouden reageren. Naïef van mij wellicht. Dit is immers fok.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Das een kerel
Wat is er niet gezond aan volgens jou?
Er is niets schadelijks aan doorslikken. Desnoods slik je 3 maanden door en dan even stop week. Alles beter dan elke maand die zinloze ellende.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:56 schreef Rozekwarts het volgende:
Joezi, doorslikken is ook absoluut niet gezond. Dat weet je?
Het gaat er bij mij dwars doorheen bij huismerkenquote:
Maandverband is sowieso ruk inderdaad. Maar heb je dat bij tampons ook?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij dwars doorheen bij huismerkenmaandverband van de kruidvat, alsof ik keukenpapier gebruikte. Is niet tof als je een eindje gaat fietsen.
Yup.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maandverband is sowieso ruk inderdaad. Maar heb je dat bij tampons ook?
Tampons zijn al heel lang van katoen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef quirina het volgende:
http://articles.mercola.c(...)eminine-hygiene.aspx
Tampons en maandverbandjes zoals always zijn niet goed voor je.
^quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
Die van de Lidl zijn prima. Twee maten, werkt prima hier, gewoon zelfde als de veel duurdere OB zooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |