En vooral fuck domme populisten als De Winter en Wilders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Fuck salafisme, fuck wahabisme, fuck Saoudi-Arabie!
Rusland en China en Iran, niet omdat ik het per se met ze eens ben maar omdat het nooit goed is dat er maar een wereldleider is die de lakens uitdeelt op geopolitiek gebied maar dat zou ook bereikt kunnen worden door Amerika op te delen in twee delen zoals tijdens de Amerikaanse burgeroorlog, 1 Redneck-Amerika en 1 Weldenkend Amerika.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef Ruif het volgende:
[..]
Welke andere machtsblokken zie jij graag ten koste van Europa en de VS groeien dan?
Het westen heeft nukes. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:10 schreef chroestjov het volgende:
Jammer dat de Aarde niet plat is, dan hadden we Saudi-Arabië van de wereld af kunnen duwen.
Goed mijn conclusie is: Je hebt geen idee waar je het over hebt:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:10 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Slap excuus, zoveel tekst staat er nog niet in dit topic.
Het is Rutte ja die volgens jou schiet op een vandaal, dief, vechtersbaas?quote:en schieten op betogers
Met SU vind ik daar cliënt staten ergens ook wel onder vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:10 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat ik bedoelde, toen ik zei; 'Daarbij heeft Polen nooit bij de Sovjetunie/Rusland gehoord'?
Je kunt Dewinter niet van dezelfde mate van domheid beschuldigen als Wilders maar inderdaad, wat Dewinter betreft past men in dit geval het vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend-principe toe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral fuck domme populisten als De Winter en Wilders.
Hey, dat ligt gevoelig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral fuck domme populisten als De Winter en Wilders.
Waarom is het beter dat Iran en Rusland meer macht krijgen, ten koste van Amerika?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Rusland en China en Iran, niet omdat ik het per se met ze eens ben maar omdat het nooit goed is dat er maar een wereldleider is die de lakens uitdeelt op geopolitiek gebied maar dat zou ook bereikt kunnen worden door Amerika op te delen in twee delen zoals tijdens de Amerikaanse burgeroorlog, 1 Redneck-Amerika en 1 Weldenkend Amerika.
Zouden die Erdogan verwijten onder een ctrl-v liggen vraag ik mij soms af, altijd exact dezelfde verwijten.quote:
Dat mag, al denk ik dat de meeste mensen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met SU vind ik daar cliënt staten ergens ook wel onder vallen.
Dat mag net zo goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:21 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat mag, al denk ik dat de meeste mensen daar anders over denken.
Dat Erdogan een populist is, ga je toch niet ontkennen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zouden die Erdogan verwijten onder een ctrl-v liggen vraag ik mij soms af, altijd exact dezelfde verwijten.
Populist eerste klas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:23 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat Erdogan een populist is, ga je toch niet ontkennen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:
- Journalisten en dissidenten opsluiten,
Erdogan gaat niet over de rechterlijke macht en de wetten die het verbieden om een president of volksvertegenwoordiger te beledigen pre-dateren Erdogan's regime met ongeveer zo een 52 jaar.
Erdogan trekt zich nooit iets aan van de rechterlijke macht, waarom in dit geval wel?
De constructie van het enorme complex zorgde de afgelopen tijd voor flink wat ophef in Turkije. Erdogan, die zijn land op een autoritaire manier regeert en geen tegenspraak duldt, negeerde verschillende bevelen van de rechter om de bouw te stoppen.
Toen de rechter weer een dergelijke uitspraak deed in maart dit jaar, zei de toenmalige premier Erdogan volgens de Turkse krant Hürriyet: 'Laat hen het (paleis) maar vernietigen als zij daarvoor genoeg macht hebben. Zij (de rechters) bevalen om de bouw uit te stellen, maar ze zullen het niet kunnen stoppen. Ik ga het gewoon openen en ik ga erin zitten.'
- genocide ontkennen
Je hebt wederom geen idee waar je het over hebt, Erdogan is de eerste premier die 'genocide' heeft gebruikt als woord en gezegd dat er na een wetenschappelijk onderzoek afgenomen van Armeense en Turkse kant onder monitoring van een 3e onafhankelijke partij dit dan ook zal erkennen. Tevens is hij de eerste Turkse premier die de Armenen heeft gecondoleerd met de slachtoffers die zijn gevallen.
n december 2008 bekritiseerde Erdoğan de “I Apologize”-campagne van Turkse intellectuelen om de Armeense genocide te erkennen, met de uitspraak: "Ik accepteer noch ondersteun deze campagne. We hebben geen misdaad begaan, dus we hoeven ons niet te verontschuldigen" In november 2009 verklaarde hij:
Een moslim kan geen genocide plegen
religieus extremisme propageren
- Tering zeg, nog een week terug maakte een user hier op FOK! hem nog uit voor kafir omdat hij in Egypte niet opriep voor Sharia, maar secularisme en dan nog uitgemaakt worden voor religieus extremisme propageren.
Het is Rutte ja die volgens jou schiet op een vandaal, dief, vechtersbaas?
De Turkse politie mag voortaan vuurwapens gebruiken tegen demonstranten.
Het parlement heeft vrijdag met overweldigende meerderheid een omstreden wet aangenomen waarin dat staat.
Oppositiepartijen hebben felle kritiek geuit op de uitbreiding van de politiebevoegdheden. Zij stellen dat de regerende AK partij van president Tayyip Recep Erdogan steeds autoritairder wordt.
Ach, nu gaan we net zo goed gebukt onder het regimequote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:24 schreef Ruif het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet in de voormalige Sovjet Unie wonen, want dan had 1 van ons een probleem
ik wacht nog even tot je alles hebt gefixtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
- genocide ontkennen
Je hebt wederom geen idee waar je het over hebt, Erdogan is de eerste premier die 'genocide' heeft gebruikt als woord en gezegd dat er na een wetenschappelijk onderzoek afgenomen van Armeense en Turkse kant onder monitoring van een 3e onafhankelijke partij dit dan ook zal erkennen. Tevens is hij de eerste Turkse premier die de Armenen heeft gecondoleerd met de slachtoffers die zijn gevallen.
[..]
religieus extremisme propageren
- Tering zeg, nog een week terug maakte een user hier op FOK! hem nog uit voor kafir omdat hij in Egypte niet opriep voor Sharia, maar secularisme en dan nog uitgemaakt worden voor religieus extremisme propageren.
[..]
Het is Rutte ja die volgens jou schiet op een vandaal, dief, vechtersbaas?
[..]
Prima leesbaar, niet met slappe excuses komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot je alles hebt gefixt
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Prima leesbaar, niet met slappe excuses komen.
Geopolitiek machtsevenwicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarom is het beter dat Iran en Rusland meer macht krijgen, ten koste van Amerika?
Jij hebt dus liever een maffia en oligarchen kliek aan de macht inclusief een Tsjetsjeense boevenbende dan een paar bureaucraten die je om de zoveel jaar kunt wegstemmen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:08 schreef Aiciu het volgende:
Oke even zonder te trollen. Ik denk dat wij beter af zijn met de Russen als wereldleider dan zoals nu de EU
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |