Laagopgeleiden met een 'mening'quote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef CaryAgos het volgende:
Linkse hippie Martijn van Dam werd net bij Pauw even goed op zijn plek gezet door realist Filip Dewinter!
Wat een baas, Fuck de propaganda tegen Assad.
100% anti-wahabisme!
Fuck Saoudi-Arabie!
Hmm, nee, weet er niet te veel over.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Heb je argumenten tegen de stelling?
gifgas?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Heb je argumenten tegen de stelling?
Reactie op je ninja-edit: Wat studeer jij dan wel niet, dat je het nodig vind om irrelevante onwaarheden aan te halen en daarmee de discussie persoonlijk proberen te maken terwijl dat niet nodig is?quote:
Jij gelooft alles wat er op tv word gezegd? Heb je enig betrouwbaar bewijs dat Assad daar achter zat? En buiten dat: Is dat erger dan roekeloos een veelvoud daarvan te vermoorden?quote:
Ik studeer niets.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:51 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Reactie op je ninja-edit: Wat studeer jij dan wel niet, dat je het nodig vind om irrelevante onwaarheden aan te halen en daarmee de discussie persoonlijk proberen te maken terwijl dat niet nodig is?
Was jij niet degene die Erdogan wel een toffe gast vond?
Tjah, de mogelijkheden die je in de OP worden gegeven zijn een beetje van het niveau, 'wat heb je liever, aids of kanker?'quote:Op maandag 30 maart 2015 23:51 schreef remlof het volgende:
Ah, TS is een naïeve Filip de Winter-fan.
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik studeer niets.
The fuck heeft Erdogan hier mee te maken?
Open nog een topic anders, gaan we het over Erdogan () hebben.
Inderdaad, TS denkt dat je met aids kanker kan genezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tjah, de mogelijkheden die je in de OP worden gegeven zijn een beetje van het niveau, 'wat heb je liever, aids of kanker?'
En jij hebt jouw informatie uit eerste hand? Je bent zelf onderzoeksjournalist die wekenlang in Syrië is geweest? Dat jij pro-Assad bent is prima. Zelf kies ik liever geen kant wanneer beide opties slecht zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat er op tv word gezegd? Heb je enig betrouwbaar bewijs dat Assad daar achter zat? En buiten dat: Is dat erger dan roekeloos een veelvoud daarvan te vermoorden?
Midden Oosten studies in Damascus en bestuurskunde op de uni en nu?quote:
Sowieso Erdoganquote:Erdogan heeft hier niet direct iets mee te maken maar vind zich blijkbaar wel geroepen om zich in de discussie te mengen en aangezien ik meende te herinneren dat jij Erdogan wel een toffe gast vind geeft dat wel blijk van jouw denkwijze.
Alles wat je moet weten:quote:Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef Aiciu het volgende:
Met al die conflicten in de wereld weet ik niet meer wat ik moet volgen
Nee. Hij heeft het laten maken, daar heeft die geen geheim van gemaakt hij heeft zelfs de vn toegelaten om het gas weer onschadelijk te maken. Maakt het uit wat erger is naar jouw stelling toe?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat er op tv word gezegd? Heb je enig betrouwbaar bewijs dat Assad daar achter zat? En buiten dat: Is dat erger dan roekeloos een veelvoud daarvan te vermoorden?
Zit ergens wel een logica in, Aids is dominanter.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, TS denkt dat je met aids kanker kan genezen.
Nee hoor. Kijk maar eens goed op een wereldkaart van na het uiteenvallen vd Sovjetunie. Daarbij heeft Polen nooit bij de Sovjetunie/Rusland gehoord, voor zover ik weet.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef Aiciu het volgende:
Oekraïne, Georgië, Armenië, Belarus, Litouwen, Letland, Estland, Polen, Kazachtsan, Oezbekistan, Kyrgistan, Tadzjikistan en Mongolië zijn Rusland!
Als de olie op is valt er natuurlijk ook niet veel meer te financieren voor zequote:Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten:
Fuck al die zandbarbaarlanden als Saoudi-Arabie, Qatar, VAE die iedereen zal laten vallen als een baksteen zodra hun olie op is omdat niemand dan meer een reden heeft om hun financiering van religieus extremisme te gedogen.
Dat zegt heel veel, ik wil verder niet teveel daarop ingaan maar je hebt geen recht van spreke om anderen op hun opleidingsniveau aan te spreken als je zelf niet verder bent gekomen dan zulke softe studies die niet veel meer dan inzet vergen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Midden Oosten studies in Damascus en bestuurskunde op de uni en nu?
[..]
Sowieso Erdogan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |