SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 23:24:54 ]
nicequote:Op maandag 30 maart 2015 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
je refferenceshit staat in de op kitkutchunky
Rocknijntjequote:
vies madquote:
Medicine is mijn favo, iig van de album tracksquote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog bij Ibiza, valt iets tegen
Ik vind Rok Weiler tot nu ook wel leuk en Get Your Flight On. Ik denk dat ik het een paar keer moet luisterenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Medicine is mijn favo, iig van de album tracks
get your fight is wel weer echt echt 100% The Prodigy. Had zo op Invaders Must Die kunnen staanquote:Op maandag 30 maart 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Rok Weiler tot nu ook wel leuk en Get Your Flight On. Ik denk dat ik het een paar keer moet luisteren
Medicine klinkt ook goed 7/10quote:Op maandag 30 maart 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
get your fight is wel weer echt echt 100% The Prodigy. Had zo op Invaders Must Die kunnen staan
Ja geen idee, ik zou eigenlijk mijn eigen sc moeten hebben #fylaxquote:
Eigen SC? die jongen gaat alleen maar voor een eigen subforumquote:Op maandag 30 maart 2015 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik zou eigenlijk mijn eigen sc moeten hebben #fylax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |