Wou dat ik vaker zo'n vooruitziende blik hadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. beide ploegen zijn gelijkwaardig waarbij ik Volendam wel zie bezwijken onder de druk van het moeten winnen, waarna De Graafschap luizig countert en er met een 0-1 overwinning vandoor gaat
denk het wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een matige player ben ik toch
Is het nu afgelopen?
Dat probeerde Johannes_vermeer. Het bleek niet ontzettend effectief.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Per definitie iets anders voorspellen dan Derksen?
dat hij het net iets beter doet, geen idee wat zijn % isquote:Op maandag 1 juni 2015 12:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is nu het geheim van Wazaaaa?
Jammer dat het is afgelopen.. raakte net in vorm
Hij vult nooit een gelijkspel in, altijd een 1 of een 2. Vrij stabiele prestaties iedere week en net iets meer gevoel voor de juiste uitslag dan anderen. Ik heb zelf vaak dat ik twijfel tussen twee voorspellingen en dan net de verkeerde kiesquote:Op maandag 1 juni 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij het net iets beter doet, geen idee wat zijn % is
als ik het verschil tussen hem en mij zie heb ik dat puur aan mijn clubvoorkeur te danken denk ik, die zet ik altijd op winnen en dat was zeker dit seizoen wat minder het gevalquote:Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij vult nooit een gelijkspel in, altijd een 1 of een 2. Vrij stabiele prestaties iedere week en net iets meer gevoel voor de juiste uitslag dan anderen. Ik heb zelf vaak dat ik twijfel tussen twee voorspellingen en dan net de verkeerde kies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |