Hoeveel nachtjes slapen is dat?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:52 schreef DonnaRush het volgende:
Maandag 12 oktober begint het weer zegt mijn series app.
98 als ik goed geteld heb.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:13 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hoeveel nachtjes slapen is dat?
quote:AMC’s “The Walking Dead” will kick off its sixth season with a 90-minute episode on Oct. 11, the network announced Friday from Comic-Con in San Diego.
The start date is in line with previous seasons, as this will mark the fourth straight year that “Dead” has bowed on the second Sunday of October.
Ziet er wel goed uit! Ik twijfel nog steeds om verder te kijken, maar door deze preview neig ik toch naar wel!quote:
Ik weet niet of ik de trailer wil kijken, wil niet te veel weten over het nieuwe seizoen zodat alles nieuw en spannend blijft.. Aan de andere kant wil ik de trailer super graag zien zodat ik vast een voorproefje krijg.quote:
Ze laten wel heel erg veel zien, ben benieuwd of ze nog wat verrassends erin kunnen stoppen, na het zien van deze trailer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de trailer wil kijken, wil niet te veel weten over het nieuwe seizoen zodat alles nieuw en spannend blijft.. Aan de andere kant wil ik de trailer super graag zien zodat ik vast een voorproefje krijg.
Hij is goed.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ze laten wel heel erg veel zien, ben benieuwd of ze nog wat verrassends erin kunnen stoppen, na het zien van deze trailer.
David Simon zei ooit dat als wiet gelegaliseerd zou worden, dat hij daar een seizoen aan zou kunnen wijden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:22 schreef planethugo het volgende:
2 acteurs uit The Wire ook nog
dat ze maar gewoon een 6de seizoen daarvan maken, genoeg stof in Baltimore de laatste tijd....
Hoezo eindigde het perfect? Het is zo'n open serie die wat er in de maatschappij gebeurt aankaart. Er zijn genoeg dingen die te behandelen vallen. Zie mijn gequote post boven de jouwe.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe geweldig ik de serie ook vond, het eindigde perfect. Dus ik hoop het echt niet
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:32 schreef Elan het volgende:
Ik las gisteren een bizar verhaal over de rol van die wolven-gang in seizoen 6, heeft iemand het ook gelezen?
Heftig seizoen.quote:
Zo gaat dat elk seizoen, 8 afleveringen - pauze - 8 afleveringen.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste deel van seizoen dus 12 oktober.... rest van het seizoen pas vanaf februari 2016 te zien? Ook gek.
bron: http://www.apparata.nl/ni(...)iler-vol-actie-13809
Is nog nooit eerder gebeurdquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste deel van seizoen dus 12 oktober.... rest van het seizoen pas vanaf februari 2016 te zien? Ook gek.
bron: http://www.apparata.nl/ni(...)iler-vol-actie-13809
O, ja, ik begreep het verkeerd. Ik dacht 1 aflevering in oktober en dan de volgende afleveringen vanaf februari. Maar het is de gebruikelijk mid-season break.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zo gaat dat elk seizoen, 8 afleveringen - pauze - 8 afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |