Zeur dan niet dat ik onaardig ben.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niemand vraagt je om altijd aardig te zijn he
niemand kan housesoftheholy vervangenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
truequote:Op maandag 30 maart 2015 19:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
niemand kan housesoftheholy vervangen
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
duhquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe eens lief allemaal. We zijn hier voor ons plezier.
Toch?
Doe normaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
nou nou nouquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
vind het altijdsoms wel leuk om oude dingen terug te lezenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha zou wat zijn
ik zou deze berichten dan niet terug willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |