En hier weer verder.
Robin past het serveersterskapje van een van de dames op
dees: doe er maar meer muesli bij even later: dank je wel lekker
annet tegen robin: wil jij nog iets?
robin: nee ik doe helemaal niets, alleen maar vet kweken
0.08
robin rekent uit over 5 minuten zijn ze 28 uur aan het lezen vervolgens roepend naar buiten doe die geit een muilkorf om dan kan hij niet meer zo bleren
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:26]
0.43
annet, koos en kin aan de eettafel
koos: ik ga naar bed
kim ik ook ik vind half vier te lang duren
annet: ik roep jullie wel ik vind het wel leuk voor hun
kim: dan zit je hier in je eentje
koos: ik kom er wel uit hoor als de bel gaat dat heb ik afgelopen nacht ook gedaan
kim; je stond om half 5 bij de DK je gaat toch niet om half 5 praten
koos: ik wel heb ik tenminste rust in mijn kop
annet: ik denk dat ik veel moeier ben als ik nu naar bed ga, dat doe ik thuis ook, dan kan ik beter doorgaan (tegen kim) als je wilt ga ik met je mee naar de slaapkamer maar als je gaat slapen blijf ik hier voor hun
Kim: je moet het zelf weten
annet: ik kan het me goed voorstellen dat je naar bed wilt, ik respecteer het volkomen, als je het niet erg vind blijf ik hier tenzij ik een inzak krijg
kim: nooit meer zo'n kanten jarretel en stom apepakje
0.49
annet tegen kim: je hebt je best gedaan vandaag
kim: ja ik heb gewoon kramp in mijn kuiten
0.52
annet blijft alleen achter en zit iets luid smakkend te eten, slurp slurp
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:53]
Annet houdt een heel verhaal over slaap hebben en dat zij wel wakker blijft. Kim zegt dat ze nu een hekel heeft aan jarretels. Annet geeft Kim een complimentje voor haar harde werk vandaag. Kim heeft er kramp van in haar kuiten.
Koos en Kim verlaten de tafel en Annet blijft alleen achter. Ze eet iets en behalve dat, hoor je op de achtergrond iemand voorlezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 00:54]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 01:00]
Annet schrobt verder in de keuken.
En een kwartier later is ze nog steeds aan het schoonmaken in de keuken. Slechts onderbroken door de reclame. Stream 1&2 geven hetzelfde beeld. De voorlezer in de woonkamer is ook niet meer te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 01:14]
Annet rommelt wat in de keuken.
Dees neemt over, in verte net te zien en te horen. Georgie ontspant zijn stijve nek.
(kom streams terug naar lezers, ik wil lezers horen)
stream-1 op Dees, maar nog niet te horen.
Annet: GGGGrrrrrrrrrrrrrrrKKKKKrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dees te horen. (shit, oninteressante roman). Annet maalt er doorheen.
Dees:.....Scarlati.......Scarlati........(Krrrrrrrrrrrrrrrrr).....Scarlati.....(GrrrrrrrrrrrrrrrrrrKKKkrrrrrrrrrrr)
Stream-1 weer weg van Dees, terug in keuken. keukengeluiden
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 02:14]
Annet zacht tegen Robin: Hè, kruisspin?.....hij zegt.....spinnen laten zitten tegen vliegen.
Annet gaat even voor zichzelf na wat ze allemaal gedaan heeft. Georgie hangt wat landerig over bankleuning.
Bianca leest nu. Robin flitst even door beeld.
Annet wil weten hoe laat het is en krijgt te horen dat ze nog 'n uur moeten.
Stream-2 op lege keuken.
Annet smiespelt wat onverstaanbaars met Hieke, iets over chocola en Redbull drankje.
Ferdi krijgt flesje bier (?) van Annet en neuriet wat. Ferdi plaagt Annet wat.
Annet lachend: Shittekop!
Iedereen is nog helderwakker.
Hieke neemt nu over en Bi gaat naar het toilet.
Tijdje later fluistert Annet tegen Ferdi(?):'Tja, als je nog geen slaap hebt, krijg je het hier wel van pffff'
Het voorlezen van Hieke valt nog steeds niet te verstaan voor ons.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 02:41]
Hieke heeft het over Rocco de Stuurman op weg naar Sicilië.
Robin, Ferdi, Annet luisteren.
Bianca komt er ook weer bij, kruipt meteen onder haar dekentje.
Hieke nauwelijks te verstaan: ......vrouw doet Rocco's hart sneller slaan..........rugzakkippetjes langs de snelweg......
Annet over Hieke's boek: Als je nog geen slaap hebt krijg je 't hier wel van pppfffffffffffff.
Robin komt omhoog vanuit hangende houding.
Robin tegen (?): Hoezo?
Robin neemt lezen nu over. (altijd wel grappig). Hieke gaat er bij liggen, en staat op. Verdwijnt richting badkamer.
Robin nu goed te verstaan.
Robin:....vliegend paard....het was een wonderpaard......de engel sprak zijn formule en de kleren vielen van het meisje af.....
Hieke ligt weer op bank. Algemene hilariteit om iemand die in het boek onder de vlooien zit.
Robin heeft het voorlezen overgenomen in mijn afwezigheid. Hij leest voor over een vliegend paard. Een stuk beter dan vannacht moet ik zeggen. Hij leest vlot en zonder veel te haperen. Terwijl ik het typ snapt ie het ff niet meer Maar het is zelfs niet monotoon nu. Toch wordt er gegaapt.
Dan leest ie iets voor over iemand die niet naar binnen mag vanwege de vlooien. Iedereen is toch nog wakker want ze beginnen te lachen. Ik ken dit boek niet. De rest zucht alweer.
Beide streams nu op buiten gericht. Geluid van beide valt weg.
Stream-1en 2 op lege keukentafel.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 03:06]
Bianca naar woonkamer op stream-1, 6 seconden later Bianca naar woonkamer op stream-2.
*op stream-1 van de Bus ook niks te zien , iedereen slaapt
Georgie leest nu. Annet haalt wat water in keuken.
Iemand HATSJIEEEET!
Beide streams nog steeds op keukentafel. (zucht)
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 03:31]
Georgie stopt
Ge-applaudiseer!!!!! Opgeluchte stemmen.
Ferdi: WOOHOOOOOOO!!!!!
Bianca: We did it!!
Ferdi: TONGE TONGE TONGE!!!!
Gelach van DEES. Geen kamerbeelden
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 03:38]
Ferdi roept dat ze in het Guinness Book of Records komen te staan. Hieke zegt dat ze dat eerst moeten afwachten.
Ze lopen allemaal rond. Wij zien nog steeds de tafel. Ferdi vond het een eitje, wat zijn dit nou voor weekopdrachten? Bi reageert met:'Peanuts' Ferdi vond het flex.
Bi is buiten Cindy aan het voeren:'Heb je zo'n trek meis?' Cindy kan niet wachten en Bi moet er een beetje om lachen. Ze noemt Cindy een schrokkopje. De geit kan gewoon niet wachten tot Bianca het voer geeft. 'Rustig, rustig!' zegt ze steeds tegen Cindy. Dan is het op en Cindy probeert verder te gaan met de duim van Bi. Sven kraait ondertussen de longen uit zijn lijfje.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 03:41]
Ferdi tegen Georgie: Op welke bladzijde ben je gestopt?
Georgie: Weet niet.
Ferdi na even kijken : 224!!
Annet: WHOE!!
Flink wat leven in brouwerij nu plotsklaps. Taak volbracht.
Stream-1 buiten van zittende Bianca die Cindy wat eten geeft.
Bianca tegen iemand: Ga je nog shuppen? (zeg ik dat zo goed?)
En loopt naar binnen.
Cindy springt verontwaardigd tegen de keukendeur op nu Bianca weer is verdwenen.
Beide streams weer op buiten (terwijl het binnen gebeurt!!)
*trevanian denkt dat er vanavond stagiaire achter de Veronica-knoppen zit!
Cindy druipt af naar haar hok.
*Ruud...
Ferdi komt al snel weer zuchtend uit douche. Hieke komt van toilet af.
Allen hebben nu haast in bed te komen lijkt het.
Stream-1 van in bed liggende Dees. Robin komt binnen en zegt dat ie bang is niet te kunnen slapen. Ferdi komt er ook bij. stoot zich ergens aan, zegt KUT!, en Dees lacht.
Annet wenst iemand welterusten buiten beeld.
Ik ga er vandoor
Of te wel ze laten weer eens niets zien wat er gebeurd
Big Brother maakt de bewoners wakker (heb niet precies gehoort wat hij zij maar ging over dat het wel leuk zou zijn als ze wakkere mensen zouden zien) en cam 2 gaat over naar de keuken
Koos staat in de badkamer en poets zijn tanden
Ook Annet en Bianca zijn uit bed en beginnen aan hun ochtenritueelen
De stem in het huis
Over dat de gesprekken met de psyco straks kunnen beginnen en dat er een brief in de DBK ligt die door hun allen gelezen moet worden, dit hoeft niet te gelijk als hij maar gelezen wordt
Gelijk gaan de streams op de woonkamer en de tuin
Weet niet wat er in de brief stond maar de bewoners vinden het kinderachtige
Bianca: Dan geven we het toch terug
Ome Koos zit er nog wel even
Koos: Denk het ook wel
11.58
* ruudje
Ferdie steld maar voor om dan op de ramen te gaan schrijven
Koos word naar de DBK geroepen voor zijn gesprek en neemt zijn koffer mee
De rest suggeert dat het een zakelijk gesprek wordt
Ferdie: Koos gaat toch niet uit zich zelf weg
(moet er zelf vandoor)
[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 01-11-2000 12:23]
Annet met een verhaal over een vorige werkgever.'Het is keihard.'
Annet denkt niet dat ze ergens op terugkomen.
Ze had gister gevraagd of het ze wel waard was maar ze zeiden alleen dat het de regels zijn.
Koos : het zijn jullie die me hier houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 13:51]
F. en G. verkleden zich als dienstmeisjes met de kleding die A. en Kim met de weekopdracht aan hadden.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 14:41]
B. lacht enorm.
Ook de anderen lachen hun tanden bloot.
F. en G. gaan zich nu gedragen als dienstmeisjes.
Veel hilariteit !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 15:13]
A. : jammer dat we geen foto's kunnen maken.
>heeft iemand hier een screenshot kunnen maken ?<
Van de BB-site
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 16:26]
[Dit bericht is gewijzigd door zarg_flippo op 01-11-2000 15:38]
Koos : ik ben nog steeds kwaad op BB, maar levert alles wel in in de envelop. Als ze er verder maar met hun tengels afblijven !
B. : na BB krijg je het vast wel terug.
Koos : straks ga ik nog wel naar de psych.
Koos : hoop dat BB nog wel excuses wil maken.
Koos : Bianca, wil jij het woord nemen bij het inleveren van de envelop ?
B. : ik blijf wel bij jou, maar vind dat jij het moet doen.
G. verwoord wat de redactie denkt, en zegt o.a. dat Koos blij zou mogen zijn dat hij 1 week heeft mogen schrijven.
B. : ze hebben het ontactloos gebracht.
B. : na 40 uur op, zo'n tactloze brief voor je snufferd.
B. : als je het mij vraagt, heeft Koos gelijk.
G. : wij zijn de pionnen.
F. : heb het er net met Dia over gehad, wie zegt dat Ed de spelregels niet heeft gevolgd.
G. : hier hebben ze dus geen fout gemaakt
H. : Ed kon zeggen wat hij wilde, het verschil is veel te groot.
B. : ik vind dat we mogen zeggen waar het op staat.
Koos : dat wij als groep vinden dat zij het bot en tactloos hebben gebracht, kan ik dat zeggen ?
B. steunt Koos.
G. : het gaat puur over het gevoel ?
B. : zeker !
B. : waar we naar toe willen Koos is dat je blijft.
R. : zij willen de mensen thuis laten zien dat we met weinig moeten leven.
G. : je moet heel voorzichtig zijn met de consequentie.
B. : de manier waarop het is gegaan is inconsequent.
B. : op dit moment is het belangrijk dat Koos zijn gevoel kwijt kan.
Koos : dan houd ik het alleen bij het woord 'bot'.
B. : reken er maar op dat we het strenger krijgen.
Koos pakt nu zijn brieven in het BB-koffertje.
Het groepsgesprek is voorbij.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 16:03]
R. : fijn he, dat zij je zo'n goed gevoel kan geven.
Verder niets helaas...
Het beeld van stream 2 blijft op de tuin staan, waar Robin verder ploetert (vegen /zagen) en Cindy hoorbaar aanwezig is.
Koos is daar niet meer nu.
Beeld van A. en B. aan de eettafel.
Val in bij een gesprek, waarbij de dames zachtjes praten.
A. : Kim hield me even vast...
B. : je moet niet bang zijn dat je weggestemt wordt
B. : ik mag je heel graag hoor
A. : ik heb veel geleerd, maar wil nog meer leren
B. : wat heb je dan geleerd dan ?
B. : je bent 42...
Hieke, Fewdi en Georgie nu in de buurt waardoor het gesprek afgebroken wordt.
G. komt even aan tafel zitten, waarna ze het hebben over een vette neus , en laat iets wits zien (?).
>>> een porieverwijder-pleister :
A. : bij ons zegeen ze wel eens een vette lip ; iemand die een grote mond heeft.
G. heeft het nu over een weekprogramma op een wasmachine
B. tegen A. : zullen we eens naar een rommelmarkt gaan ?
B. : Eelde, de grootste van het noorden.
G. : Beverwijk toch ?
B. : Eelde van het noorden.
A. : Weerselo in het oosten
G. is aan het kaarten in z'n eentje ; patience zo te zien.
B. zingt een eigen compositie...
G. : ik voel m'n neus nog steeds.
G. tegen H. : het leek of het scheurde
G. gaat nu zingen ; 'it's now or never'.
Beeld huiskamer.
Desiree, Hieke en Annet daar.
D. : ik heb het zo heet. Misschien omdat ik nog niet ongesteld ben geweest.
D. : ik zal mijn eileiders eens gaan stimuleren
Reclame
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-11-2000 21:53]
Kim gaat bij G. aan de eettafel zitten.
Kim : zou wel graag willen weten wat de mensen hier buiten over me schrijven.
Kim : er wordt vast wel over ons geschreven.
G. : mijn vrienden enzo...
Kim : ik dacht dat jij wel weer in je bed zou liggen.
G. : altijd steken onder water geven.
Kim : heb je je wel gewassen ?
G. : is dit een stille hint ? Ruik ik niet lekker ?
>Pauze<
20:40 uur
Fewrdi en Georgie zitten in het keuvel- annex roddelhoekje. Ze vinden het logisch dat Koos z'n schrijfspulletjes in moest leveren, Ze vinden het eigenlijk ook wel prima dat Koos opstapt. Georgie: "Jij bent meer een 'zuiger', jij kan iemand het bloed onder de nagels vandaan halen". Fewrdi: "Bij Annet, bedoel je?". Ze moeten er allebei om lachen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-11-2000 20:40]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-11-2000 20:47]
G: Sommige mensen zouden spontaner moeten zijn. Dan lopen we vandaag in vrouwenkleren uit. Als ze het uitzenden dat lachen de mensen maar rot, en zo niet.. so what.
F: Ja, klopt. Sommigen durven niks omdat de camera's er op staan.
--
Georgie weet al wie hij gaat nomineren. Weet ie al sinds het incident vorige week.
F: 'Welk incident? Van Ed?'
G: 'Nee, daarvoor al, van 2 weken geleden, je weet wel.. meer zeg ik niet, wil niet dat ze denken dat we een stemafspraak maken.'
Georgie: 'Ik wil straks misschien iets met psychologie gaan doen. Een avondstudie misschien of zo. Doe ik er 5 jaar over in plaats van 3... so what.'
Ferdi: 'Mijn muurtje is wel wat afgebrokkeld. Ik kan wel emotioneler zijn als ik dat wil, denk ik. Ik denk dat ik dat buiten wel voort zou kunnen zetten. Geen wilde plannen, ik laat alles wel op me af komen.'
Koos: 'Ik zie best een beetje er tegen op dat ik de eerste keer daar buiten moeten lopen. Ik ga dan absoluut niet alleen lopen. Ik wil Els aan me zijde hebben.'
Hieke: 'Ik zie dat nog niet zo..'
Koos: 'In Heerhugowaard.. je hoeft geen landelijke bekendheid te hebben'
..
Hieke: 'Dit is nog niet hetgene waar ik naar op zoek ben. Verder denk ik niet zo veel hoor. Ik weet alleen dat ik niet zo van sleur hou.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 01-11-2000 22:15]
Bianca: 'Ik ben geen huilebalk. Ik toon m'n gevoelens niet zo snel. Maar hier in het huis doe je dat toch sneller. Je durft het hier ook wat meer. Het is voor mij ook iets nieuws. Het komt gewoon, hoe je het ook wendt of keert.'
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 23:05]
[Dit bericht is gewijzigd door mercurius op 01-11-2000 23:04]
Na echt een hele tijd zoeken vindt Bianca haar eindelijk.
stem: beste bewoners wil 1 van jullie naar de DK komen
robin gaat: brief over de verwaarlozing van cindy Ze moeten beter voor haar zorgen, het eten en de warme melk wordt wel eens vergeten en het is niet genoeg om haar af en toe eens te knuffelen
discussie over cindy
annet: toen ik het zei werd er om gelachen
ferdie: we hebben toch niet om haar gevraagd, het is ons opgelegd
bianca: ze dragen het aan ons op dus moeten we het doen
ferdie: ze kunnen niet verwachten dat ik iedere dag buiten ga zitten
koos: ik heb nog nooit een geit gezien die zoveel aandacht kreeg, je hoeft toch geen geit te worden als je een geit hebt
annet: maar cindy mag niet de dupe worden
hieke: jij vindt het toch leuk
koos (naar annet) je bent zelf zowat een geit zoveel knuffel je haar.
bianca: het wordt ons opgelegd dus moeten we het doen
hieke: ik snap het niet het eerste wat we deden toen het lezen klaar was was naar buiten lopen met een appeltje
georgie: ze wil alleen naar binnen
dees dan maken we een het voor de rommelkamer daar kan ze dan in
ferdie: dit gaat te ver, wat willen ze doen als we geen aandacht en liefde geven
koos: hij krijgt teveel aandacht daarom mekkert ze zo erg
bianca: het gaat erover wat BB vindt
ferdie: dit gaat toch ver, die geit is anders opgevoed
georgie: hij is toch niet bij mensen binnen opgevoed
dees: hij wil gewoon steeds naar binnen, aaien wil hij niet want dan loopt hij weg
koos: ik denk dat door de vele aandacht die annet hem geeft alleen maar meer mekkert
bianca: het gaat om de geit
ferdie: annet geeft hem al veel aandacht ze willen dus dat we dat allemaal gaan doen
annet: vanaf dat ze binnenkwam was ze aan het blaten dat komt dus niet door mij
ferdie: ze mag niet alleen in de tuin dus moet er steeds iemand buiten zitten
hieke: ze willen al;leen maar zeggen dat we onze verantwoordelijkheden niet kennen
hieke; moet je nou zien hoe het er staat?
bianca: ja tik na tik na tik
bianca; ze krijgt genoeg aandacht, het enige wat we wel kunnen doen is dat we niet gaan rukken aan haar hoofd als ze binnen komt
hieke fok je niet op
bianca: nee ik fok me niet op
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 23:52]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 23:59]
Het is een ernstige waarschuwing. Ze zorgen niet goed voor Cindy. Geven haar niet genoeg aandacht. Warme melk en ? is niet goed genoeg.
Georgie sluit af met: 'Dikke kus, BB'
Dat laatste heeft ie er zelf bij verzonnen.
Annet vindt dat BB gelijk heeft. Bi zegt dat BB het kan opleggen. Ferdi heeft geen zin elke dag naar buiten te gaan om Cindy te aaien. Hij geeft haar een aai als ie zin heeft en anders niet. BB kan het wel opleggen maar hij weigert het.
Koos zegt dattie nog nooit een geit heeft gezien die zoveel aandacht heeft gehad. Je hoeft geen geit te worden om een geit te hebben. Hij vindt het niet waar wat Annet zegt, dat is onzin. Die geit krijgt teveel aandacht.
Annet vertelt dat Cindy is 4 maanden liefdevol door mensen is grootgebracht met de fles. Daarom heeft ze meer aandacht nodig. Dees vindt dat dat dan de schuld is van BB. Hadden ze maar niet zo'n geit moeten uitzoeken. Hieke(?) zegt dat ze er niet om gevraagd hebben zo'n geit.
Koos zegt nog eens dattie de geit teveel verwend wordt door Annet. Ze lijkt zelf wel een geit. Bi zegt dat het misschien wel om een dier gaat maar dat BB het nou eenmaal oplegt.
Reclame...
De bewoners voeren nog steeds dezelfde discussie. Koos vindt dat Cindy zo verwend is doordat Annet haar teveel aandacht geeft. Ferdi vraagt wat BB er dan aan wil doen als ze die geit geen aandacht geven, haar weghalen? Mooi toch? Hij gaat geen wachtlopen bij de geit. Het blijft wel een geit hoor.
Dees zegt dat Cindy niet eens geaaid wil worden, dan verstopt ze zich achter de deur. Ferdi zegt dat de geit vroeger ook vast niet bij de eigenaars naar binnen mocht.
Ondertussen eet Cindy buiten de moestuin plunderen. Iemand gaat er iets aan doen.
Annet wil nog ff opmerken dat het niet haar schuld is zoals Koos net zei.
Hieke en Georgie vinden het ook belachelijk. Kortom, behalve Annet vinden alle bewoners dat ze het zo goed doen. De geit krijgt genoeg aandacht. Ze gaan nu verder spelen zegt Bi en morgen kijken ze wel weer verder.
Toch gaan ze verder met de discussie. Is Robin wakker wordt er gevraagd. Nee dus. Als ze hem nu die brief zouden geven, kieperde hij hem zo over de schutting. Iedereen lacht.
Ferdi leest de brief nog eens voor met zijn eigen commentaar erbij:'We laten haar niet binnen...daar trekken we ons nix van aan...'
Verhitte discussie. Koos vindt Cindy de best verzorgde geit van Nederland. Annet staat alleen met haar mening. Ferdi zegt dat hij morgen Robin meteen de brief geeft, kan je lachen. Nu gaan ze dan toch weer verstoppertje spelen. Koos moet tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |